Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי חיישן נפח אבל יש לי שאלה שאולי אין בעייה בכלל.

 

כמה ביפים בפתיחה אמור להיות, וכמה ביפים בדריכה אמורים להיות?

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מניסיון שנתיים עם האזעקה הזאת, כל החלפת סוללות גורמת לאובדן כל ההגדרות בשלט. מה שצריך לעשות זה להגדיר מחדש. הממשק לא נוח, כדאי לבדוק במדריך משתמש איך ומה מגדירים (כל מיני קומבינציות של שלושת הכפתורים, לחיצה ארוכה על ה-* ואז אפשר לבחור אופציות עם I ו-II).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מה אני בידיוק אמור להגדיר שזה אמור לשנות לי את הביפים בדריכת האזעקה?

 

ובנוגע למנורות פנים הרכב החלפתי פיוז ועכשיו הכל תקין בנוגע למנורות, בקשר לביפים עדיין ככה:

פתיחת רכב 2 ביפים, נעילה (דריכת אזעקה) 3 ביפים רצופים ועוד 1

 

 

אולי הבעייה החלה כאשר החלפתי בטריה ואיפסתי את השלט ע''י כיוון על דריכה קולית ואז שמעתי 2 ביפים ואח''כ 3 ביפים, הטעות שלי הייתה שלא בדקתי ישר אחרי שהחלפתי בטריה.

פורסם

3 ביפים רצופים אחד אחרי השני מצביע על אזור פתוח ברכב.

יכול להיות אור בתא הנוסעים דלוק או (כבוי לחלוטין *תבדוק את זה*)

 

לי קרה מקרה שהאור בתא הנוסעים לא היה דלוק בכלל גם שנפתח הדלת (הוא היה מנוטרל לחלוטין)

האזעקה לא הייתה מוכנה לדרוך בצורה נורמלית לאחר מכן זה היסתדר.

 

תבדוק את זה אני מאמין שזה זה, אם היה לך אזור פתוח ברכב הוא היה מופיע על השלט.

פורסם
3 ביפים רצופים אחד אחרי השני מצביע על אזור פתוח ברכב.

יכול להיות אור בתא הנוסעים דלוק או (כבוי לחלוטין *תבדוק את זה*)

 

לי קרה מקרה שהאור בתא הנוסעים לא היה דלוק בכלל גם שנפתח הדלת (הוא היה מנוטרל לחלוטין)

האזעקה לא הייתה מוכנה לדרוך בצורה נורמלית לאחר מכן זה היסתדר.

 

תבדוק את זה אני מאמין שזה זה, אם היה לך אזור פתוח ברכב הוא היה מופיע על השלט.

 

האור היה כבוי תמידי שיניתי לדולק רק שהדלתות פתוחות ועדיין 3 ביפים ועוד 1 ובתמונות בשלט שום דבר לא מהבהב על פתוח אולי זה משהו שצריך לעשות או להגדיר בשלט בגלל שזה סיאט איביזה (המערכת כולה שייכת לVW וולפסווגן אם רשמתי נכון)

פורסם
האור היה כבוי תמידי שיניתי לדולק רק שהדלתות פתוחות ועדיין 3 ביפים ועוד 1 ובתמונות בשלט שום דבר לא מהבהב על פתוח אולי זה משהו שצריך לעשות או להגדיר בשלט בגלל שזה סיאט איביזה (המערכת כולה שייכת לVW וולפסווגן אם רשמתי נכון)

 

 

עכשיו האוטו לא הפסיק לצפצף וזה היה בגלל ששיניתי את האור בפנים הרכב לפתוח רק כשהדלתות פתוחות המתקין אמר לי שיש איזה בעייה עם זה של רכבי VW זה ככה לפי הודעות בפורום הבנתי שצריך לחבר לקומפורט משהו כזה

פורסם
עכשיו האוטו לא הפסיק לצפצף וזה היה בגלל ששיניתי את האור בפנים הרכב לפתוח רק כשהדלתות פתוחות המתקין אמר לי שיש איזה בעייה עם זה של רכבי VW זה ככה לפי הודעות בפורום הבנתי שצריך לחבר לקומפורט משהו כזה

 

יש לי גם VW ואני אומר לך שהכפתור צריך להיות על מצב רגיל.

כלומר לא דלוק קבוע ולא כבוי קבוע ותראה שהכל יהיה בסדר, אצלי זה היה על קבוע סגור ופשוט לא הבנתי מה קרה לקח לי 5 דקות להבין (5 דקות יותר מידי חחח...)

פורסם

האזעקה צורחת אחרי שעה אני אפילו לא מצליח לכבות אותה היא לא מפסיקה לצרוח כשהאור נמצא דלוק כאשר הדלתות נפתחות זה העניין אסור לי להשאיר אור דלוק או דלוק כאשר דלת פתוחה כי האזעקה לא מפסיקה לצרוח.

פורסם

אני אסביר שוב כשהאור לא כבוי קבוע ולא דולק קבוע והוא נמצא על פתוח רק כאשר הדלתות פתוח הביפים אותו דבר ואחרי שעה האוטו מתחיל לצפצף בלי הפסקה אני לא מצליח לכבות את האזעקה עד שאני משנה אותו למכובה תמיד.

פורסם

אני חושב שהעניין קצת בעייתי לפתרון, כי ברכב שלך לאחר סגירת הדלת לוקח זמן עד שהאור מתכבה.

תשים את המתג במצב שהאור ידלק בפתיחת דלת, סגור את כל הדלתות ברכב, תמתין כדקה ולאחר מכן תנעל דרך השלט ובדוק מה קורה.

פורסם

גש למתקין שיחליף מח ושלטים.

 

אם הבעיה נמשכת, יתכן ויש בעית התקנה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 


×
×
  • תוכן חדש...