Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

 

יש לי אופל וקטרה שנת 2000

והיא מגיעה עם רדיו טייפ מובנה, מערכת דווקא חמודה יש באוטו ושומעים ממש טוב, לפחות אותי זה מספק.

 

אבל בעיה מאוד גדולה, שאין דיסקים ולא כלום, השאלה אם אפשר להחליף לרדיו עם דיסק, אני שמתי לב שכל האזעקה היא דרך הרדיו, או אני חושב ככה לפחות

 

קניתי משדר לרדיו בתדרים שאני בוחר שיש לו כניסת USB, דבר מצוין, אבל שומעים איתו חלש, ויש הרבה הפרעות ניסיתי הרבה ערוצים

 

הצעות לפתרון ? או לאפשרות לשמוע מוזיקה כמו שצריך

פורסם

אזקה לא קשורה לרדיו דיסק.

אין בעיה בלהחליף רדיו דיסק.

תבדוק עם יש מתאם לAUX USB למערכת שלך.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

רציני?

אז למה יש שם קוד ואת הזה של האזעקה, ככה אמרו לי לפחות

אז מה אני יכו ללהחליף אותו פשוט ברדיו רגיל כמו בכל אוטו אחר ?

 

ולגבי המתאם איפה אני צריך לחפש, סלח לי על הבורות, אני לא מבין בזה כלום

ואין AUX חיצוני רק אחורי, ואגב חיברו לרדיו דיבורית BT אז אולי ככה?

פורסם
אז למה יש שם קוד ואת הזה של האזעקה

תסביר יותר טוב כי אני לא יכול להבין אותך.

האם יש AUX מאחורה אתה יכול לחבר דרכה.

ואגב חיברו לרדיו דיבורית BT אז אולי ככה?

ומה יוצא מי זה??

מה קשר רדיו טייפ ו BT? אולי חיברו MUTE.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

סתם אמרתי אולי זה עוזר, שוב פעם אני לא מבין בזה כלום

 

אין לי מושג אם יש AUX מאחורה, איך אני יבדוק ?

אמרו לי שהררדיו קשור לאזעקה

פורסם

בוקר טוב

לדעתי אתה מערבב בין דברים

ברדיו שלך כנראה יש קוד (אכן זה מספרים) שמטרתו לנעול את הרדיו במידה והוא נגנב

אין לזה קשר לאזעקה

כעיקרון אין בעיה למתקין מקצועי להתמודד עם הרכב שלך ולהחליף את המכשיר למכשיר חדשני יותר הכולל כל מה שרק תרצה (מ דיסק עד ל USB וכ"ו)

במחירים של היום עדיף להחליף את המכשיר כולו

סביר להניח שגם תשמע טוב יותר עם מכשיר מתקדם יותר

יום טוב

דרור

פורסם

השאלה, באוטו יש מערכת אני חשוב עם הגברה,

יש משו כמו 8 רמקולים

 

ואפשר להרגיש שיש סוג של הגברה,

השאלה אם זה הגברה ש להרדיו, או שזה חיצוני ואז אני יכול להכניס רדיו אחר ולחבר למגבר או ישר לרמקולים ?

ויש באוטו מסך שמתפקד עם הרדיו, השאלה אם אני ינטק את הרדיו הנוכחי, המסך ימשיך לעבוד ולהראות לפחות שעון וטמפ'?

פורסם

אמממ יש מקדימה בכל צד וופר מליו נראלי טוויטר או גם וופר רק קטן יותר, וליד הידית פתיחה עוד טוויטר

ומאחורה טוויטר + וופר כל דלת סה"כ 8

פורסם

יותר פשוט זה לשאול איזה רכב יש לך. :roll:

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

×
×
  • תוכן חדש...