Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני מספר פוסטים, הבטחתי שעוד נגיע לבידוד סעפת הפליטה. אז ובכן, הגענו!

לא יודע אם הסיבה לחום הרב שנפלט מהסעפת הוא המבנה שלה, המנוע, הפיברגלס מסביב, או שסתם זה נראה יותר מכרגיל, אבל נפלה ההחלטה: מבודדים את סעפת הפליטה.

 

בבקשה:

 

1. בהמלצת ניר בן ארי, הזמנו את המוצר הנ"ל מ-"ליוגב", אשר מהם רכשנו גם את שרוול הבידוד לחשמל. הבטחת היצרן: הפחתה עד 70 אחוזים מהחום הנפלט. אני מסתפק גם בחמישים אחוזים...

2. אומרים שאין חכם כבעל ניסיון, ומאחר שהוא כבר עשה זאת בעבר במכונית שלו, ניר (שוב) נקרא (וגם נקרע) אל הדגל. וכרגיל, שהוא עושה משהו, הוא עושה את זה עד הסוף: פוצח בחישובים של היקפים, מידות ואורכים, מתכנן, גוזר את האורך המדויק הדרוש לכל צינור, ו... מטביל את התחבושת במים.

3. הרעיון, כך הוא מסביר לי בסבלנות, הוא שאת התחבושת הרטובה קל יותר לכרוך סביב הסעפת, מצד האחד ומהצד השני, כאשר מתייבשת התחבושת, היא מתהדקת ומתכווצת טוב יותר סביב הצינורות.

4. וזו כבר הסעפת - לפני תחילת החבישה.

5. ומתחילים! צינור-צינור. בכדי למנוע את תזוזת התחבושת, משתמשים בבאנדים בקצה האחד, ומתחילים לחבוש.

6. לאט-לאט ובסבלנות...

7. עד ש... מסיימים צינור אחד, משתמשים בבנד נוסף והידוק ואו-אז, מתחילים את אותו התהליך עם הצינור השני.

 

חצי עבודה מאחורנו והמשך בוא-יבוא.

תמונה 437.jpg

תמונה 436.jpg

תמונה 435.jpg

תמונה 434.jpg

תמונה 438.jpg

תמונה 439.jpg

תמונה 440.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שאלה. האם ע"י בידוד צנרת הפליטה אתם לא גורמים לחום להישאר במקום שהוא אמור להיפלט ובכך מעלים טמפרטורות בראש למשל, פגיעה ביכולת הקירור? החום הזה אני מתכוון - יישאר... במקום להיפלט לאווירה.. 70% הפחתה.. כלומר די הרבה חום שיישאר בסביבת הראש...

אם זה מטעמי יופי - יש לי צבע כסף שעמיד בחום. צבעתי איתו את שתי הסעפות בוולוואים שלי - הוא יפה, ונשאר לאורך זמן.

I'd rather walk than drive a Japanese car

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה. האם ע"י בידוד צנרת הפליטה אתם לא גורמים לחום להישאר במקום שהוא אמור להיפלט ובכך מעלים טמפרטורות בראש למשל, פגיעה ביכולת הקירור? החום הזה אני מתכוון - יישאר... במקום להיפלט לאווירה.. 70% הפחתה.. כלומר די הרבה חום שיישאר בסביבת הראש...

אם זה מטעמי יופי - יש לי צבע כסף שעמיד בחום. צבעתי איתו את שתי הסעפות בוולוואים שלי - הוא יפה, ונשאר לאורך זמן.

 

נהפוך-הוא! במקום להישאר בתא המנוע דרך דופן הצינורות, מחמם את סביבתו, מלהיט חוטי חשמל ומחמם את האווירה באזור כניסת האוויר לקרבורטורים - מה שמפחית מיעילותם - החום נפלט החוצה לאוויר העולם ביחד עם הגזים. החום לא חוזר אחורה לראש המנוע והתחבושת לא מונעת ממנו להתפוגג. מתחת לתחבושת הטמפרטורה נשארת גבוהה, רק שהיא מנותבת למקומות שפחות מפריעים: החוצה!

זהו פיתרון נפוץ ומקובל במכוניות מירוץ ובמכוניות משופרות ובדיוק לשם כך נעשה המוצר הזה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה בשם חבר שלי שנדפק לו המשתמש:

"מצטער מראש אם זה מידע מסווג, אבל יצא לי לראות אותה אתמול כבר במכון הרישוי, הרכב נראה מצוין,

אחרי שיחה קצרה עם בעל הרכב, בחור מאוד נחמד, הוא עשה לי סיבוב קצר ברכב, אני חייב לציין שהמנוע נשמע מעולה ורואים שמי שעמל בשיפוץ הרכב עשה עבודה מדהימה, בהחלט רכב מושקע מאוד ומיוחד במינו, אז און וכל מי שעבד עליה, קבלו ח"ח, סרטון (בתיאור יש לינקים לתמונות):

 

 

עכשיו בשמי:

ראיתי את הרכב רק בתמונות, חבר שלי הראה לי אתמול, הרכב נראה במצב מעולה, למרות שאני יותר חובב של הלוטוס סופר 7 S3 מאשר של ה-S4, הרכב נראה טוב מאוד, שאפו על השיפוץ, מחכה לראות אותו במציאות.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

הבנדים שמחזיקים את התחבושות בקצוות נשארים?

אלעד.

 

אכן כן. אחרת אין מה שיחזיק את התחבושת במקומה.

 

ראיתי את הרכב רק בתמונות, חבר שלי הראה לי אתמול, הרכב נראה במצב מעולה, למרות שאני יותר חובב של הלוטוס סופר 7 S3 מאשר של ה-S4, הרכב נראה טוב מאוד, שאפו על השיפוץ, מחכה לראות אותו במציאות.

 

גם אני מעדיף את התצורה הסקסית של ה-S3 ואפילו השתעשענו עם הרעיון לעצב את הפיברגלס בצורה הזו. מצד שני, כשאין את מה שאוהבים, אוהבים את מה שיש... זה לא שיש בחירה יותר מדי גדולה כאן בארץ.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מעדיף את התצורה הסקסית של ה-S3 ואפילו השתעשענו עם הרעיון לעצב את הפיברגלס בצורה הזו. מצד שני, כשאין את מה שאוהבים, אוהבים את מה שיש... זה לא שיש בחירה יותר מדי גדולה כאן בארץ.

 

כן, באדום ה-S4 נראת יותר טוב מצבעים אחרים לדעתי, הצהוב לא התאים לה.

 

תהיה השקה או משהו בסגנון מתישהו?

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, באדום ה-S4 נראת יותר טוב מצבעים אחרים לדעתי, הצהוב לא התאים לה.

 

תהיה השקה או משהו בסגנון מתישהו?

 

תהיה השקה. בקרוב. כמיטב המסורת במתחם של מוסך ״דרך השטח״ בו שופצה המכונית.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצאה השבת, ממשיכים! :lol:

 

1. תזכורת: כך התחלנו.

2. כך נראית הסעפת בתום ליפוף התחבושת.

3. מאחר ששני הצינורות המרכזיים סמוכים זה לזה, עוטפים את שניהם ביחד.

4. עכשיו אפשר לחבר בחזרה את הסעפת למקומה ו... לחכות שהתחבושת תתייבש לבד.

5. ואחרי ההנעה הראשונה, אפשר להגיד למי שרוצה לדעת שטמפרטורה מסביב לסעפת צנחה באופן דרמטי. יתרה מזאת: דקות ספורות מכיבוי המנוע, ניתן לגעת בתחבושת העוטפת את צינורות הסעפת ביד!

 

בשורה התחתונה: מומלץ לתאי מנוע צפופים ולא מאווררים.

תמונה 434.jpg

תמונה 441.jpg

תמונה 442.jpg

תמונה 443.jpg

תמונה 444.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שנשארו לא מעט מטלות לביצוע, אבל אפשר למשוך אותם עוד ועוד, לחכות עד אין-סוף, עד שהאוטו יהיה מושלם ורק אז להוציא אותו לכביש ולטסט. אבל בשיפוץ כזה, באוטו כזה, יש המון שאלות פתוחות. האם שיפוץ המנוע, למשל, הצליח? איך מערכות שונות מתפקדות? האם צריך לעשות שינוי בהן? ועוד כהנה וכהנה שאלות שאת התשובות לא נדע עד שהאוטו לא יתחיל לנסוע.

 

אז נפלה החלטה! מחזירים את המכונית לכשירות וממשיכים במקביל את שאר המטלות במה שאנו קוראים לו: phase 2.

 

ומה זה אומר שאנו עושים עכשיו? מרכיבים כנפיים ומכסה מנוע, מחברים מחברי חשמל ומתכוננים לסיבוב הבכורה!

 

אז הנה סרטון הנהיגה הראשונה, ביציאה מהליפט וגם כמה תמונות ראשונות של הכלה בלבוש מלא.

 

תמונה 448.jpg

תמונה 449.jpg

תמונה 450.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן. אחרת אין מה שיחזיק את התחבושת במקומה.

 

 

 

 

לגבי התקנת התחבושות הבנד לא הכי נחוץ. האמת זו פעם ראשונה שאני רואה שמישהו מתקין את התחבושות האלו עם בנד.

בעבר התנסתי בהתקנת התחבושות האלו על אופנוע. ישנה דרך להתקין אותן ללא הבנד, וזה עלי ידי 3 לפיפופים מתוחים בנק' ההתחלה וכן ישנו גם סוג של קשר לנק' הסיום. אם תראה את התמונות על האריזה של הרצועות תראה שהם גם כן הותקנו ללא בנד.

מכיוון שמדובר ברכב שלא רואים את סעפת הפליטה העניין לא עקרוני. אבל כדאי לדעת שישנה עוד דרך.

בכל מקרה אני מאד אוהב את התוצאה הסופית. הרכב נראה מדהים.

אם יורשה לי רק הצעת שיפור קלה. להחליף את הגלגל הרזרווי לחישוק זהה לרבעיה שמותקנת על הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי התקנת התחבושות הבנד לא הכי נחוץ. האמת זו פעם ראשונה שאני רואה שמישהו מתקין את התחבושות האלו עם בנד.

העניין לא עקרוני. אבל כדאי לדעת שישנה עוד דרך.

בכל מקרה אני מאד אוהב את התוצאה הסופית. הרכב נראה מדהים.

אם יורשה לי רק הצעת שיפור קלה. להחליף את הגלגל הרזרווי לחישוק זהה לרבעיה שמותקנת על הרכב.

 

תודה על ההערה והארה והתמיכה. נלמד ונחקור את הנושא לפעם הבאה. ולגבי החישוק החלופי: שיכנעת אותי. עכשיו נשאר רק למצוא אחד כזה... :wink:

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל

אם יורשה לי רק הצעת שיפור קלה. להחליף את הגלגל הרזרווי לחישוק זהה לרבעיה שמותקנת על הרכב.

 

און, כנראה כשלא היית, קובי ואני חשבנו על זה: מאחר והתקן מס' הרישוי מתוכנן כך שהגלגל מורכב כשהחזית שלו פנימה, הוחלט בינתיים להשאיר את הגלגל ככה ולייצר כיסוי ברזנט עבורו.

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

און, כנראה כשלא היית, קובי ואני חשבנו על זה: מאחר והתקן מס' הרישוי מתוכנן כך שהגלגל מורכב כשהחזית שלו פנימה, הוחלט בינתיים להשאיר את הגלגל ככה ולייצר כיסוי ברזנט עבורו.

 

 

יצאתי טונה... :oops:

אכן הגלגל מורכב הפוך על הבודי, אז לא ממש משנה איזה סוג חישוק יש שם. בכל מקרה, תודה על העידכון!

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוטוס אמנם (כמעט) מוכנה לנסיעת המבחן שלה, רק שיש בעיה אחת: מחוון החום מראה במצב פעולה נורמלי הטמפרטורה של 130 מעלות... אמנם אנחנו יודעים שהוא סתם מזייף, אבל מה יהיה אם תהיה בעיה אמיתית? לא נוכל לאתר אותה בזמן. מה עושים? קופצים על גבי האופנוע ורוכבים לתל-אביב, לבקר את סיגל, מאוו ספידומטרים - ששיפצה בשעתו את המחוונים. סיגל קיבלה אותי, כרגיל, בסבר פנים יפות, וכאשר הסברתי לה את הבעיה, היא נתנה בי את אותו מבט מרחם שהעניק לי לפני מספר ימים ינון, החשמלאי של דרך השטח (מה לעשות, חשמל זה לא הצד החזק שלי...). "מה אתה מתפלא", אמרה סיגל, "אמנם חיישן הטמפרטורה הוא מקורי של אסקורט, אבל לא ברור לך שהוא אמור להתאים בערכים שלו למחוונים של סמית', שמורכבים בלוטוס?" לא, חשבתי לעצמי, לא היה ברור לי בכלל... :oops:

אז סיגל לא הוסיפה אומר, פנתה למחסן והביאה לי את החיישן המתאים. מאחר שהחנות של שאשא היא מעבר לפינה ולשם שינוי הוא היה שם, קפצתי להגיד שלום ולשתות איתו קפה. על השולחן ראיתי צינור מוכר. בחינה מעמיקה שלו מאששת את ההבחנה: זהו אותו צינור המורכב בלוטוס. אז ברור שקניתי גם אותו.

 

חזרה למוסך "דרך השטח", וקדימה להרכיב את הכול, וגם - את מנוע המגבים:

 

1. מחוון החום, כפי שהראה נתונים לא נכונים, עם חיישן הטמפרטורה הלא מתאים.

2. מצאו את ההבדלים: חיישן הטמפרטורה של פורד מול חיישן הטמפרטורה המתאים לערכים של מחוון "סמית'".

3. צינור המים המקורי של הלוטוס מול הצינור אותו מצאתי אצל שאשא.

4. הכיתוב על הצינור מלמד שהמדובר בצינור המתאים לקורטינה.

5. הרכבת המגבים התעכבה, כי הזמנת האומים הייעודים מאנגליה טרם הגיעה. אז שוב התגייסה הרום למשימה (היא חולקת גם את אותו מכלול מגבים) ותרמה את האומים, בכדי שנוכל להתקדם.

6. אל תגרדו את הראש, או תהפכו את התמונה. זרועות המגבים באמת מורכבות הפוך. מה לעשות, מורשת להגה הימני אליו תוכננה המכונית. האמת היא שאפשר להתאים מערכת של רום כרמל, הפועלת מימין לשמאל, אבל במקרה של האוטו הזה - אין לזה חשיבות.

7. והם אפילו עובדים...

 

וגם שלב ההוכחות, או: אם זה לא צולם, זה לא קרה...

בדיקת המחוונים והמניפה:

http://www.youtube.com/my_videos_edit?ns=1&feature=vm-privacy&video_id=vhe-tUTyWWw

 

וגם בדיקת יחידת המגבים:

תמונה 422.jpg

תמונה 478.jpg

תמונה 479.jpg

תמונה 480.jpg

תמונה 497.jpg

תמונה 493.jpg

תמונה 490.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...