Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

חברה שלי, שהיא עתודאית שחזרה לשירות, יצאה לקורס הכנה לקק"צ.

לצורך הקורס היא צריכה נעלי צבא גבוהות[קלות\נשים].

 

מסיבה כלשהי בקריה[בסיס האם] אין חיה כזאת באפסנאות(בטח שלא בהתראה של הרגע)

ובבסיס ההכנה [בה"ד 13] המפקדים אומרים שאין במלאי - וכל אחת צריכה להתארגן באופן עצמאי.

 

אם יש למישהו זוג נעליים במידה 41[קלות\נשים] שעומד ללא שימוש בבית, ומוכן לתרום\להלוות אותו לפרק זמן ממושך

אשמח אם יפנה אלי.

 

אני מבאר שבע\אשקלון.

תודה לכל העוזרים, ובבקשה תחסכו עם הבדיחות לתרד אחר.

 

נ.ב: מישהו יודע אם כך באמת אמור להתנהל צהל, בנושא חלוקת ציוד לחיילים. אני זוכר את המחדלים במלחמת לבנון השניה, אבל לא ידעתי שהתופעה התרחבה בצורה כזאת.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תומך בפוסט האחרון. אם הצבא לא מסוגל לספק נעליים כדרוש זו לא הבעיה שלה, שתלך עם נעלי ספורט ותאמר למפקדיה שהיא לא מתכוונת לממן מכיסה נעליים גבוהות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אין חיה כזו שמפקד יאמר לחייל שיתארגן לבד על ציוד צבאי.

ההנחה היא שלאזרחים אין ציוד, ולכן מאיפה היא צריכה להתארגן?

שתבוא עם הנעליים שיש לה ותסביר למפקדים שלה שאין לה מאיפה להתארגן ושידאגו לה לנעליים גבוהות.

 

מה יהיה הצעד הבא?

תדריך יציאה ביום שישי שבו המפקד מסביר: "נגמרו נקנקיות יום א' במטבח, מי שרוצה לאכול צהריים כשהוא מגיע לבסיס שיביא 2 נקנקיות, מלפפון ועגבניה"

פורסם

אין חיה כזו "תתארגן לבד".

קשה לי להבין איך מפקדים נותנים הוראה כזו. זו הדרך הבטוחה לכותרת ב-ynet...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

נעליים זה עוד קצת בעייתי להשיג לבד בצבא, אבל נו באמת, YNET?

 

שתלחץ על האפסנאים בקריה ואם צריך תדבר עם המפקדים שם ובאופציה הכי בעייתית שתמצא את הדרך להגיע לבקום ולהביא משם נעליים קלות.

 

שתדבר עם הקצין לוגיסטיקה ביחידה שלה ותראה איזה פלא כמה קצר המרחק בין האפסנאות של בסיס קליטה ומיון לקריה.

 

כנראה שאנשים מעדיפים להפסיק להתאמץ ופשוט לפנות לYNET לעזרה, ככה גם זה נראה.

פורסם

קודם כל אני מסכים איתכ בהחלט שזה אבסורד שמפקד נותך לחייל פקודה"תתארגן על ציוד צבאי באופו עצמאי".

אגב פקודה שנאמרה באופן גלוי כל הקבוצה.

לגבי נעלי ספורט - דינה של נעל ספורט(מכל איכות שלא תהיה) נגזר מראש לאחר שבוע שטח. לפי דעתי הצבא צריך לספק את כל הציוד ואם לא לתת על כך תשלום נפרד, כמו שהיה פעם על נעלי נשים.

אני בספק שכותרת בYNET תצא מכל הסיפור, אך זה מאוד מקומם להגיע למצב כזה. בעיקר לחיילת שזה יומה השלישי בצהל.

 

שראגמן,

מפיך זה נשמע כאילו נעליים קלות זרוקות ברחבי הבקום, רק תבוא תיקח - לגבי שאר המלצותיך - ננסה ונפעל.

 

תודה

פורסם
נעליים זה עוד קצת בעייתי להשיג לבד בצבא, אבל נו באמת, YNET?

 

שתלחץ על האפסנאים בקריה ואם צריך תדבר עם המפקדים שם ובאופציה הכי בעייתית שתמצא את הדרך להגיע לבקום ולהביא משם נעליים קלות.

 

שתדבר עם הקצין לוגיסטיקה ביחידה שלה ותראה איזה פלא כמה קצר המרחק בין האפסנאות של בסיס קליטה ומיון לקריה.

 

כנראה שאנשים מעדיפים להפסיק להתאמץ ופשוט לפנות לYNET לעזרה, ככה גם זה נראה.

 

הצחקת אותי.

שטירונית תדבר עם קצין הלוגיסטיקה... אתה בכלל עשית צבא?

אין לה עם מי ומה לדבר מלבד המפקדים שלה. שיישברו את הראש, זו לא הבעיה שלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ולמה זה לא מפתיע אותי...

 

אותו הדבר היה לי בתום השירות הצבאי שלי - פשוט מבזה שאפילו על נעליים צריך להלחם ולהתקמבן בצבא שלנו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ואם התשובה שלך היא שהמפקדים שלה ישברו את הראש אז כנראה אתה חי בלה לה לנד.

 

תהיה ראליסטי, צריך להיות, אמור להיות, יהיה...

 

אבל זה לא, מאוד נחמד שכרגע אתה שואף לשנות את המערכת הצבאית ברגע אבל בכל זאת, כרגע עדיף לפנות לקצין שממונה על אפסנאות בסיס.

 

קצין לוגיסטיקה, אגב, לא חייב להיות בדרגת-על טייס בחלל אלוף בטרוף, תלוי בתפקיד שהוא ממלא בתור קצין לוגיסטיקה, למשל קלאו"ג קל"ח או קל"ח מפקדה.

 

 

 

תתפלא מה משיגים עם עמוד שדרה.

פורסם

ועדיין, שרגאמן- טירון לא יכול לדבר עם אף אחד מהם. גם סג"מ הוא אלוהים בטירונות

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

נעליים זה עוד שטויות. כשהייתי בסדיר שלחו אותי לקמבן זחל"ד מאובזר לחלוטין שהייתי חתום עליו וכשהוה הורד לאוגדה לטיפול שנה קודם לכן אף אחד לא זכר שצריך להחזיר אותו (זה לא היה הכלי שלי אלא כלי חירום ליחידות מילואים שאני גם לא הייתי אחראי עליו).

 

המזל שלי היה שרס"ר האפסנאות היה אידיוט ונתן לי את הטפסים המקוריים עליהם חתמתי כדי לחפש אותו.

 

שתבוא עם נעלי עקב ושהצבא יפתור את הבעיות שלו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ואם התשובה שלך היא שהמפקדים שלה ישברו את הראש אז כנראה אתה חי בלה לה לנד.

 

צבא עובד לפי פקודות.

לא צריך לשנות כלום. היא תגיע עם נעליים שלה (עקב, סנדלים, לא משנה) ותעשה מה שאומרים לה. מעבר לזה, אין לצבא מה לעשות איתה. איזה קודקוד יתפוס אותה עם הנעליים ויתחיל להריץ עניינים.

 

נ.ב. כמה שקצין התחזוקה בדרגה נמוכה יותר יש פחות סיכוי שהוא ידבר איתה...

כשאני צריך משהו במילואים, שיש אותו במשרד של המב"ס, אני הולך ישר לשם. יותר סביר שהמב"ס ייתן לי לצלם 100 עותקים של משהו, מאשר איזה סרן עם הקצבת דפים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...