Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכול חברי הפורום.אני כרגע בצבא ואני כרגע מתחיל להיות חשמלאי רכב בחיל חימוש רציתי לדעת האם זה יכול לעזור לי באזרחות?

האם יש ביקוש למקצוע הזה באזרחות?האם יש בה הכנסה של כסף בעתיד שתיהיה שווה את העבודה הקשה?והשאלה הכי רלוונטית האם אחרי שאני ייסים בצבא אני יוכל להתחיל לעבוד במוסך כעובד פשוט ולהיתקדם ולפתוח מוסך רכב הקשור רק בחשמל רכב.

 

 

יעזור מאוד הצעות,תודה אלעד

פורסם
שלום לכול חברי הפורום.אני כרגע בצבא ואני כרגע מתחיל להיות חשמלאי רכב בחיל חימוש רציתי לדעת האם זה יכול לעזור לי באזרחות?

האם יש ביקוש למקצוע הזה באזרחות?האם יש בה הכנסה של כסף בעתיד שתיהיה שווה את העבודה הקשה?והשאלה הכי רלוונטית האם אחרי שאני ייסים בצבא אני יוכל להתחיל לעבוד במוסך כעובד פשוט ולהיתקדם ולפתוח מוסך רכב הקשור רק בחשמל רכב.

 

 

יעזור מאוד הצעות,תודה אלעד

בוקר טוב אלעד.

חשמלאות רכב הוא מקצוע מבוקש באזרחות- עם מקצוע כזה לעולם לא תהיה מובטל.

לא יודע לומר לך מה רמת ההכנסה, מכיוון שאיני עוסק בתחום.

מעבר לכך: באופן כללי כל קורס או הכשרה שצה"ל נותן לך- תחטוף! אל תוותר כי ההכשרות שתקבל בצה"ל שוות הרבה מאוד כסף באזרחות (מבחינת עלויות של הקורסים), וכל מקצוע כזה הוא ברכה.

כמו כן במשך שלוש שנות שירות בצה"ל תצבור נסיון מעשי, כך שכתשתחרר תהיה בעל נסיון וידע צבור מה שיפתח בפניך שלתות למקומות עבודה בתחום.

 

עבודה קשה? אני יכול לחשוב על עבודות קשות יותר.

יום טוב ושבת שלום.

:puzzled:
פורסם
את הניסיון אף אחד לא ייקח ממך. אבל לא כול קורס בצהל הוא מגביל/מוכר באזרחות. תבדוק את הנושא.

 

מה זה מגביל באזרחות?

:puzzled:
פורסם

מידע לגבי אפקטיביות הקורס באזרחות (שהוא קורס די חצר אגב) אין לי לתת לך.

 

אבל מחברים שתפקדו כחשמלאי רכב בצבא, כפי שהבנתי מהם, אתה לא עושה יותר מידי בתחום החשמל של ברכב, לכל היותר מחליף פיוזים/נורות שנשרפו ועוד דברים מאוד בסיסיים.

 

את העבודה "המסובכת" יותר מבצעים הנגדים, או לרוב, ברכבים של הצבא, כגון הפורדים למיניהם, שולחים למוסך מורשה.

מה גם, שהיום כל הרכבים הצמודים של אנשי הקבע הם כבר ליסינג ולא רכבים של הצבא כמו שהיה בעבר.

 

את הנסיון הכי טוב בתחום אפשר לרכוש כחייל, כחשמלאי ספינות בחיל הים, חשמלאי מטוסים בחיל האוויר או חשמלאי של טנקים.

×
×
  • תוכן חדש...