Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי הונדה סייויק 2007 שחורה .

בזמן האחרון הזמנתי כמה נורות ( אור מפות , DOME LIGHT , לדים לרגלים מעל הדוושות ותא כפפות)

כמובן שהכול התקנתי בצורה נקייה ויפה , האוטו נראה מדהים.

 

אני מתכוון להחליף את LOW BEAM (הנורות הרגילות) בקסנון או דמוי קסנון לבן , מה שיבוא ליד ראשון.

 

חוץ מהקסנון אני יודע שהכול פה חוקי עכשיו השאלה שלי היא :

להלן תמונה של הונדה סיוויק בעלת 9 לדים יחסית צמודים בצבע סגול בהיר במקום פנסי ערפל (מדהים)

ldfzmimdbkdn.jpg

 

השאלה שלי היא : האם האור הזה בצבע כחול/סגול/אדום הם חוקים בחוץ ? מה לגבי אור לדים לבן ?

ואם לא , לפי דעתכם כמה כבר אפשר לחטוף בראש מזה ?

 

תודה רבה לכולם !

פורסם

מעצבןן...

כמובן שהנורות האלה תמיד ניתנות לשליפה מיידית על המקום , אפשר לחסוך דאגות בכך שמוציאים אותם לפני הטסט.

 

עכשיו אני מתלבט בין הצבע כחול לסגלגל חלש כזה.

 

הבנתי שכחול הוא אסור בתכלית האיסור בגלל שהוא צבע שמיועד לרכבי משטרה.

 

אבל אם אני כבר "חוטא" אז עד הסוף לא ?

×
×
  • תוכן חדש...