Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן. בדיוק.FACTORY54 זה שם החנות. חולצות T של ליוויס, דיזל וכדומה ב39 שקל. ג'ינס של אינרג'י ב199.

יותר זול רק לגנוב נראה לי.

יצאתי משם עם שקית מלאה בגדים בפחות מ400 שקל שזה מחיר פריט בסוף עונה בחנות הרגילה שלי (ונדום בגן העיר).

 

אפשר עוד קצת פרטים? יש מבחר גדול?

הבנתי שהחנות מפוצצת ושכל הסחורה הטובה (עד כמה שיש סחורה טובה באווטלט) נחטפת מהר, זה נכון?

פורסם
אני קניתי כמה חולצות T של NAUTICA זה מגיע בחבילות של 3, או שחור או לבן, כל שלישייה כזאת עולה 150 ש"ח, חולצות חלקות ופשוטות עם הסמל בצד שמאל למטה, מאוד נוחות וניעמות למגע.

 

מקורי? איפה?

פורסם
אפשר עוד קצת פרטים? יש מבחר גדול?

הבנתי שהחנות מפוצצת ושכל הסחורה הטובה (עד כמה שיש סחורה טובה באווטלט) נחטפת מהר, זה נכון?

אין לי מושג לגבי אורך חיי מדף של הסחורה שם. אני הייתי שם פעם ראשונה.

מבחר גדול, כמובן שבמידות לא שגרתיות. למידות סטנדרטיות צריך קצת לחפור. אבל אני מצאתי כל מה שרציתי, חוץ מג'ינסים. אני לא הולך אם דיזל שהם הסחורה העיקרית שם. ליוויס ואנרג'י לא היה במחיר זול (עד 300) מעל מידה 32 . היו עוד מותגים אבל אפילו לא בדקתי.

כעיקרון נראה לי שזה יותר חנות נעליים וקצת בגדים בצד. נעליים לא בדקתי כי אין לי כבר מקום בבית לנעליים.

פורסם
מקורי? איפה?

 

אכן מקורי

 

מדובר במארז חולצות שמגיע בתוך קופסא (יש כזה גם לפולו)

 

לא הייתי אומר שהחולצות הן מהאיכות הטובה ביותר של נאוטיקה, אבל הן בסדר יחסית למה שמשלמים עליהן

 

ניתן בכל חנויות הרשת + אמפוריום

פורסם

החולצות הללו כמו של רוב החברות הן outsorcing לחוצות פשוטות סיניות. ניתן לרכוש אותן לא פעם במחירים זולים בהרבה ללי הלוגו.

 

אני אישית מעדיף טישרטים חלקים או או עם הדפסים מעניינים ויוצאי דופן. לסתם טישרטים כמו שאמרתי, אני הולך לאמריקן ארפל. בשביל דברים יותר יפים אני הולך לכאן הם שולחים לארץ במחיר אחיד למשלוח לא משנה כמה תזמין, יש שם חולצות המחירים ממש טובים בשביל מה שמקבלים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

חפש באיביי חולצות של Slazenger, מדי פעם יש מבצעי חיסול, במיוחד באנגליה.

מבחינת איכות אין מה לדאוג, מבחינת מחיר יש סיכוי שיצא זול יותר, אפילו עם המשלוח.

 

Slazenger_logo.jpg

פורסם

חולצות ה-T הכי איכותיות שנתקלתי בהן הם של המותגים האמריקאיים A&F, HOLLISTER. עלות ממוצעת של חולצה כזו בארה"ב היא 20-30 דולר. תמצא איזה חבר שחוזר מארה"ב ובקש ממנו להעמיס כמה.

172

פורסם

סליחה שאני מתעלק על השרשור אבל החבר'ה פה נראים לי מבינים בנושא,

אני מחפש בנרות חולצות T חלקות בשחור או לבן עם צווארון V עמוק יחסית,

יש למישהו מושג איפה משיגים חולצות כאלה? ראיתי מלא לובשים אותן רק לא מצאתי כאלה באף רשת...

פורסם

תומר , בתור אחד שקונה הרבה בביל"ו , קח בחשבון שהפקטורי שם זה עודפים

ז"א רוב החולצות הן של שנה שעברה , בנוסף לזה , אני אישית עוד לא ראיתי חולצות שנראות טוב שנמכרות ב40 שקלים ,

לדעתי מתוך 20 חולצות ב40 שקלים תמצא אחת או שתיים , בנוסף מה שיש על הקולב זה מה שקיים , אין מחסן.

יש שם עוד המון חנויות שכדאי לבדוק עם בגדים סבבה , כמובן שלא במחירים שאתה מחפש , קשה למצוא חולצות טובות גם מבחינת

איכות וגם מראה בפחות מ80 שקלים לחולצה , אם אתה שם תבדוק את בון ספורט (חולצות של ZOO YORK , OP , NIKE , ועוד). , את GOLF , שאר החנויות אני לא כל כך אוהב , מה שכן אם את כבר שם תדרים עוד טיפה לאזור תעשייה כנות ,

יש שם חנות מפעל של אדידס עם מחירי רצפה (קניתי חולצה מקורית של באיירן מינכן ללא שם ומספר מאחורה אבל בד כל כך טוב וקל ממש מקורי ב100 שקל) , וחנות עודפים של מגה ספורט עם מחירי תחתית אפשר למצוא אם חופרים שם טיפה.

חוץ מזה , חולצות מ80-120 שקלים יש בP&B , ZARA. , חולצות יפות יש גם בקסטרו , שוב תלוי כמה אתה מוכן להשקיע.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אחי H&M בעזריאלי מתאים בדיוק למה שאתה מחפש, החולצות לא מתכווצות ולא דוהות גם אחרי 30 כביסות, יש להם אחלה גזרה והמגוון שם עצום.

המחירים לחולצת T חלקה - 29 ש"ח

למצויירת - 69 ש"ח

מנסיון אני ממש ממליץ על החולצות שלהם.

 

ל-CUPRA- יש שם גם חולצות עם צווארוני V שאני ממש אהבתי ב29 ש"ח לחולצה, לקחתי 2 בשחור ו2 בלבן.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

היתי היום אצל פקטורי 54 בבילו, חולצות קצרות יש באיכות לא משהו, הצבעים זוועה ואין טעם לקנות שם את השאריות המעטות נשארו.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...