Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחי H&M בעזריאלי מתאים בדיוק למה שאתה מחפש, החולצות לא מתכווצות ולא דוהות גם אחרי 30 כביסות, יש להם אחלה גזרה והמגוון שם עצום.

 

 

.

 

מצטרף להמלצה, גם אני לאחרונה קניתי ב-H&M כמה חולצות חלקות,נעימות מאוד בסה"כ.

 

אני אל יודע איך אפשר להמליץ על H&M הלכתי לשם פעם אחד בעקבות הגל, והייתי פשוט בשוק איזה מצב הבגדים שם, עזוב שעל כל החולצות רשום מיוצר באיזה עיר עם שם מוזר מהודו, אבל כל החוטים יוצאים מהחולצה בכמות מוגזמת, ממש בדיחה, אני היית קונה שם את החולצות בשביל לעשות מהם סמרטוט לווקס של האוטו

 

נו אז ?....אתה קונה חולצה או חלקת אדמה ?

 

אני יכול לשלוף לך לא מעט מותגים שמוכרים T שירטים הרבה יותר יקרות ומיוצרות בהודו\מלזיה\טאיוון\סין.

 

ברוך הבא לגלובליזציה.

 

זה שבימי סייל חנויות כמו H&M עמוסות ונראות כמו שוק זה משהו אחר, אבל בתקופות רגילות הבגדים בסדר גמור.

 

אגב, אני אישית ממש לא מת על הבגדים של H&M, למעט פריטים בודדים שאני עשוי למצוא לטעמי הרוב ממש לא משהו.

וזה אם שמים בצד את העובדה שהרשת הזאת היא סוג של IKEA, רק בבגדים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הרשת הזאת היא סוג של IKEA, רק בבגדים.

 

כלומר, אתה קונה קופסה עם שרוולים, גוף וכפתורים ותופר אותם בבית זה אל זה? :-D

 

שתהיו לי בריאים אתם עם הגחמות שלכם בבגדים... בין הדיון הזה לבין הדיון ההוא על איזה טייץ

ישב לכם הכי טוב על הב*צ*ם, בקרוב נתחיל לדסקס פה סוגי איפור ואיזו שעווה כואבת הכי פחות.

 

את החולצות שלי אני בד"כ מקבל מהעבודה, ואם צריך "לצאת", אז מקסימום קונה אותן ב-5 יורו

ב"מגה ספורט" השכונתי. כנראה שפספסתי משהו בחיים האלה. :-)

פורסם
לבחור ששאל, לאמריקן אפרל (לא, אני לא עובד או מקורב. סתם עף על חולצות שלהם) יש שני סוג V, רגיל ועמוק של היפסטרים וערסים.

 

תודה.

מה זה הרשת הזאת? לא שמעתי עליה. איפה הם יושבים? מחירים...?

אגב, מה זה היפסטרים? יש V למטרוסקסואלים? :wink:

פורסם

צא לי מהפרום! מה זה מטרוסקסואלים?! לא מכיר במושג הזה. יש שני סוגי גברים שמתלבשים טוב, אלו שנולדו עם חוש טעם, ואלו שהחברות שלהם יש חוש טעם וקונות להם בגדים.

מה זה היפסטר - ההגדרה של urban dictionary

 

 

\hip-stur\n. One who possesses tastes, social attitudes, and opinions deemed cool by the cool. (Note: it is no longer recommended that one use the term "cool"; a Hipster would instead say "deck.") The Hipster walks among the masses in daily life but is not a part of them and shuns or reduces to kitsch anything held dear by the mainstream. A Hipster ideally possesses no more than 2% body fat.

 

בתכלס? תל אביבים מעצבסנים שהולכים עם בגדים שהם נחלת העבר כי זה "מגניב" אבל רק הם וחבריהם חושב ככה. הם כביכול כל מה שמגניב אבל לא במיינסטרים כמו אינדי, אומנות שוליים ורחוב ועוד כל מיני חרא. הם בעיקר מעצבנים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
כלומר, אתה קונה קופסה עם שרוולים, גוף וכפתורים ותופר אותם בבית זה אל זה? :-D

 

שתהיו לי בריאים אתם עם הגחמות שלכם בבגדים... בין הדיון הזה לבין הדיון ההוא על איזה טייץ

ישב לכם הכי טוב על הב*צ*ם, בקרוב נתחיל לדסקס פה סוגי איפור ואיזו שעווה כואבת הכי פחות.

 

את החולצות שלי אני בד"כ מקבל מהעבודה, ואם צריך "לצאת", אז מקסימום קונה אותן ב-5 יורו

ב"מגה ספורט" השכונתי. כנראה שפספסתי משהו בחיים האלה. :-)

 

אני חושב שאתה צריך למצוא בת זוג ..ומהר.

פורסם
צא לי מהפרום! מה זה מטרוסקסואלים?! לא מכיר במושג הזה.

 

זה מטרוסקסואלים

 

ואני ממש לא מתבייש להיות אחד כזה, אולי אפילו מתגאה.

מסכים איתך לגבי התל אביבים המעצבנים אבל אני בגישה של "חיה ותן לחיות",

אם זה עושה להם טוב, שיבושם להם.

תל אביב זו מדינה בפני עצמה ואין ספק שמתרוצצים של מלא הזויים כי זו טבעה של העיר.

 

בכל מקרה, איפה נמצאת החנות הזאת שהמלצת עליה?


×
×
  • תוכן חדש...