Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחי H&M בעזריאלי מתאים בדיוק למה שאתה מחפש, החולצות לא מתכווצות ולא דוהות גם אחרי 30 כביסות, יש להם אחלה גזרה והמגוון שם עצום.

המחירים לחולצת T חלקה - 29 ש"ח

למצויירת - 69 ש"ח

מנסיון אני ממש ממליץ על החולצות שלהם.

 

אני אל יודע איך אפשר להמליץ על H&M הלכתי לשם פעם אחד בעקבות הגל, והייתי פשוט בשוק איזה מצב הבגדים שם, עזוב שעל כל החולצות רשום מיוצר באיזה עיר עם שם מוזר מהודו, אבל כל החוטים יוצאים מהחולצה בכמות מוגזמת, ממש בדיחה, אני היית קונה שם את החולצות בשביל לעשות מהם סמרטוט לווקס של האוטו

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

נסחפת לשם כמו כולם ב"חוק העדר", תגיע יום אחד ותקדיש קצת זמן לראות את מה שיש להם להציע (לא כמו בפתיחה שנשאר להם 20% ממלאי החנות).

האיכות יותר ממצוינת ביחס למחיר.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

חולצות T יפות ומיוחדות במבחר צבעים וגזרות אפשר למצוא בחנות מיוחדת בקינג ג'ורג' ששכחתי את השם שלה (כולם יודעים שהרעיון שם זה 2 ב-100)

חולצות עם ציורים ממש יפים שבכיף מתאימים גם ליציאה.

 

 

סליחה שאני מתעלק על השרשור אבל החבר'ה פה נראים לי מבינים בנושא,

אני מחפש בנרות חולצות T חלקות בשחור או לבן עם צווארון V עמוק יחסית,

יש למישהו מושג איפה משיגים חולצות כאלה? ראיתי מלא לובשים אותן רק לא מצאתי כאלה באף רשת...

 

זה נקרא V עמוק ורוב הסיכויים שאתה לא תמצא את זה בחנויות כי הסטייל הזה התחיל ונגמר בשנת 2008, בערך מאז שיהודה לוי הפסיק לשחק באלופה

מאותה סיבה שלא תמצא "ג'ינס פדלפון" בחנויות.

פורסם

זה נקרא V עמוק ורוב הסיכויים שאתה לא תמצא את זה בחנויות כי הסטייל הזה התחיל ונגמר בשנת 2008,

בערך מאז שיהודה לוי הפסיק לשחק באלופה.

 

אז אבוד לי אתה אומר...? איזה בעסה, כולה שנתיים איחור.

פורסם

כמו במנוע כך גם בחיים, הכל עניין של טיימינג... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

ממליץ לקנות בארה"ב ולשלוח לארץ .

 

אם אתה רוצה חולצות T עם הדפסים יחודיים :

http://www.threadless.com/

9-18$ לחולצה, בדר"כ מודפס על חולצות של אמריקן אפרל.

 

חנות נוספת עם מבחר גדול : urbanoutfitters

יש עכשיו מבצעים של חולצות ב 10$

 

חנויות נוספות :

A&F והוליסטר - קצת overpriced והמידות קטנות באופן לא פרופורציוני לאחרים

American Eagle

Aeropostale

Old Navy - יש עכשיו קופון 30% הנחה (להיום ומחר בלבד) שמצטרף להנחות שקיימות באתר. ניתן למצוא חולצות T במחירים 3-10$.

פורסם

זה בעיה לשלוח לארץ כמות של חולצות כי דבר ראשון המלוח לא יהיה זול כנראה, וסביר להניח שזה יעצר במכס והעניין בכלל כבר לא ישתלם לי.

 

או שאני טועה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בארץ, חנות הT הטובה ביותר ללא ספק היא פלאזמה (קינג ג'ורג' בת"א), אומנם אתה משלם 100-150 ש"ח לחולצה אבל יש לי חולצות שלהם כבר 4 שנים שלא מראות עייפות אחרי מאות כביסות. הם משתמשים הזרקת צבע לבד, השיטה היקרה והטובה ביותר.

 

בחו"ל,

http://www.threadless.com עולה 10$ משלוח (לא משנה כמות החולצות), וגם הם איכותיים ביותר, חולצות ה-T המגניבות ביותר שקניתי וגם במחירים סבירים (10$-20$).

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
בחו"ל,

www.threadless.com עולה 10$ משלוח (לא משנה כמות החולצות), וגם הם איכותיים ביותר, חולצות ה-T המגניבות ביותר שקניתי וגם במחירים סבירים (10$-20$).

 

על 6 חולצות הם רוצים 21$ משלוח.

משכנתא זה קל

פורסם
על 6 חולצות הם רוצים 21$ משלוח.

 

באמת?

אז כנראה היה מבצע כי אני הזמנתי 5 חולצות ועלה לי 10$ משלוח, גם רשום שהמשלוח לכל העולם הוא 10$.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

אומנם ב Old Navy יש מבצעים טובים אבל הם מבצעים משלוח ארצה דרך FedEx.

 

על חולצה של 74 שקלים הם דורשים 210 ש"ח משלוח + 50 ש"ח מיסים, לא משתלם כלל.

פורסם
באמת?

אז כנראה היה מבצע כי אני הזמנתי 5 חולצות ועלה לי 10$ משלוח, גם רשום שהמשלוח לכל העולם הוא 10$.

 

לא יודע, על אחת הם רוצים 9$.

משכנתא זה קל

פורסם
חולצות T יפות ומיוחדות במבחר צבעים וגזרות אפשר למצוא בחנות מיוחדת בקינג ג'ורג' ששכחתי את השם שלה (כולם יודעים שהרעיון שם זה 2 ב-100)

חולצות עם ציורים ממש יפים שבכיף מתאימים גם ליציאה.

 

 

 

 

זה נקרא V עמוק ורוב הסיכויים שאתה לא תמצא את זה בחנויות כי הסטייל הזה התחיל ונגמר בשנת 2008, בערך מאז שיהודה לוי הפסיק לשחק באלופה

מאותה סיבה שלא תמצא "ג'ינס פדלפון" בחנויות.

 

לא צריך להגזים, זה כן קיים ואפילו הלך מאוד השנה. רואים מלא אנשים יוצאים עם חולצות כאלה בצבע שחור או לבן, חלקות.

זארה הביאו כמויות אדירות של חולצות T עם כל מיני גדלים של ה V , גם עמוק, במחירים של 39-49 ש"ח.

במלא מלא צבעים, קשה לי להאמין שנשאר עוד, אני קניתי לפני משהו כמו חודשיים, אבל שווה לנסות.

פורסם

נכנסתי לקטלוג של זארה באינטרנט, החולצות שם נראות כמו סמרטוטים, כאילו הדוגמן הוא קולב ולא בנאדם שלובש חולצה.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...