Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עשיתי יבוא אישי של ג'נטים superturismo GT של חברת OZ RACING ואני לא מצליח לשחרר אותם מהמכס בטענה שאין להם תקן.

אני מבקש עזרה דחוף.

תודה ניסני אלי

פורסם

תפנה לחברה המכובדת שממנה רכשת את הג'אנטים שימציאו לך את התקן הנדרש.

 

בד"כ תקנים ישראליים אמורים להיות זהים לתקנים בינלאומיים ברוב המקרים זהים לתקנים האירופאיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תנסה לדבר עם שחר מניפון לוגיסטיקה, אני חושב שהוא יוכל לסייע לך

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=334647

בברכה,

עמית שטיין, עו"ד - מנהל הפורום המשפטי

*האמור בהודעה זו אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי הניתן על ידי עורכי דין

פורסם

יש בידי מסמכים מקוריים של אישורי התקן אבל משרד התחבורה טוען שהתקן צריך להיות מותבע על הג'נט

תודה לכל העוזרים

ניסני אלי

פורסם

שלום לך

 

אכן התקן צריך להיות מוטבע על גבי הג'נט מה גם ארץ המקור, משקל ומספר נוסף של פרמטרים וסביר להניח שהם מוטבעים.

DOT או VIA הם התקנים שניתן להכניס לארץ...מה מקור הגלגלים?

בארץ אין מעבדה מוסמכת לבדיקת גלגלים למעט צמיגים ואבובים ולכן למפעל יש תעודת בדיקה של מעבדה חיצונית שמשתמשת בכלי מדידה המקובלים בעולם..לרוב התקן היפני VIA

מי אמר לך שאין את מה שאתה צריך על הגלגל?

 

פניה למר סמי שומן במשרד התחבורה עשויה לפתור לך את הבעיה ובדיקה האם יש את מה שצריך על הגלגל תקצר לך את התהליך.

האישור למעשה ניתן על ידי מכון התקנים לאחר בדיקה של תעודת הבדיקה מהמעבדה החיצונית ועולה 512 ש"ח

 

משרד התחבורה הינו חותמת גומי בנושא זה ומאשר לאחר אישור מכון התקנים..שם אתה יכול להשיג פטור מבדיקה היות ומדובר על כמות קטנה לשימוש אישי (יש להם מין נוהג כזה שאתה לוקח אחריות מלאה על עצמך והם נותנים לך את התקן ללא בדיקה)

 

אם תבוא עם התקן הנ"ל לסמי...תקבל מיידית אישור לשחרור הגלגלים..

 

אם לא הצלחת / לא הבנת...דבר איתי..

 

שחר

פורסם
שלום לך

 

אכן התקן צריך להיות מוטבע על גבי הג'נט מה גם ארץ המקור, משקל ומספר נוסף של פרמטרים וסביר להניח שהם מוטבעים.

DOT או VIA הם התקנים שניתן להכניס לארץ...מה מקור הגלגלים איטליה מricambituning.it הג'נט: Superturismo GT של חברת OZ Racing?

בארץ אין מעבדה מוסמכת לבדיקת גלגלים למעט צמיגים ואבובים ולכן למפעל יש תעודת בדיקה של מעבדה חיצונית שמשתמשת בכלי מדידה המקובלים בעולם..לרוב התקן היפני VIA

מי אמר לך שאין את מה שאתה צריך על הגלגל ראובן וניסים פינס ממשרד התחבורה?

 

פניה למר סמי שומן במשרד התחבורה עשויה לפתור לך את הבעיה ובדיקה האם יש את מה שצריך על הגלגל תקצר לך את התהליך.

האישור למעשה ניתן על ידי מכון התקנים לאחר בדיקה של תעודת הבדיקה מהמעבדה החיצונית ועולה 512 ש"ח

 

משרד התחבורה הינו חותמת גומי בנושא זה ומאשר לאחר אישור מכון התקנים..שם אתה יכול להשיג פטור מבדיקה היות ומדובר על כמות קטנה לשימוש אישי (יש להם מין נוהג כזה שאתה לוקח אחריות מלאה על עצמך והם נותנים לך את התקן ללא בדיקה) למי אני יכול לפנות במכון התקנים? אפשר שם או טלפון?

 

אם תבוא עם התקן הנ"ל לסמי...תקבל מיידית אישור לשחרור הגלגלים..

 

אם לא הצלחת / לא הבנת...דבר איתי..

 

שחר

 

שחר תודה רבה יש לי העתק של התקן אני אשלח לך את זה בפקס ואני אנסה ליצור איתך קשר בפלאפון

 

ניסני אלי

×
×
  • תוכן חדש...