Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מחר אני אמור להתרשם מרכב יחסית ישן , קורסיקה 1994 , האם מישהו מכיר מוסך באיזור חיפה בו ניתן לבצע בדיקת זיהום אוויר לרכב. הסיבה היא שלרכב אין טסט כבר חודש וחצי, אם כי לפי מה שאמר לי המוכר הוא שמור מאד. לפני 15,000 ק"מ הוא עשה ראש מנוע, ולפני 1500 ק"מ הוא החליף שמן ומסננים.

האם מישהו שמבין בקורסיקות יודע אם לרכב יש ממיר קטליטי?

מהי דרגת פליטת CO המותרת?

תודה מראש למשיבים!!!!

פורסם

צריך בדיקת זיהום אוויר גם מתחת למודל 95 , ולא היה שום שינוי בנושא זה.

 

מתחת למודל 1971 לא צריך בדיקת זיהום אוויר.

 

 

פורסם

האם אתה בטוח שצריך בדיקת זיהום אוויר גם ברכבים משנת 95 ומטה?

 

הייתי בטוח שלא צריך. אתמול כשעברתי טסט ונסכנסתי לעמדת הבדיקה, ישנו שלט מפורש " בדיקת זיהום אוויר לרכבים משנת 95 ומעלה".

פורסם

בטוח 100%.

 

ברכבים עד שנת 95 לא בודקים 4 גזים עם אנלייזר, אלא בודקים רק אחוז CO בסל"ד סרק, אחוז ה CO המותר משתנה בהתאם לשנת ייצור.

 

מה שראית במכון טסטים זה שלט, שמודיע על תוספת תשלום על בדיקת זיהום אוויר למכוניות מודל 95 ומעלה.

במכוניות עד מודל 95 לא גובים תוספת על בדיקת זיהום אוויר, התשלום על בדיקה זו כבר כלול במחיר הסטנדרטי של מבחן רישוי.

 

 

פורסם
צריך בדיקת זיהום אוויר גם מתחת למודל 95 , ולא היה שום שינוי בנושא זה.

 

מתחת למודל 1971 לא צריך בדיקת זיהום אוויר.

ליתר דיוק - הרכבים המונעים בנזין הפטורים מבד' זיהום אויר:

1. ששנת יצורו עד 71'(כולל).

2. שנפח מנועו מ-3700 סמ"ק ומעלה(מאייד).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...