Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני אמור לבחור רכב מהעבודה.

לצערי רק 2 אופציות : קיא פורטה או טויוטה קורולה.

 

אנחנו מחכים לילדה אז אנחנו צריכים תא מטען גדול ובטיחות.

הקריטריון הבא הוא נוחות נסיעה מדובר ברכב שיסע כ 50K קילומטר בשנה.

פורסם

הקורולה נוחה יותר, אבל לא בהפרש מהותי. מה שחשוב לא פחות הוא שלקיה חמישה כוכבי בטיחות, בעוד שלקורולה אין

ציון בטיחות, מכיוון שהיא נמכרת עם ארבע כריות אוויר בלבד. המפרט שנבחן כלל שבע כריות אוויר (כרית לברכיים וכריות

וילון שאין בארץ). לקיה שש כריות אוויר. אבזור הבטיחות של הקורולה לא ראוי לטעמי לרכב משפחתי.

פורסם

"אבזור הבטיחות של הקורולה לא ראוי לטעמי לרכב משפחתי"

 

לאן הגענו...4 כריות בלבד. בלבד!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
שלום לכולם,

אני אמור לבחור רכב מהעבודה.

לצערי רק 2 אופציות : קיא פורטה או טויוטה קורולה.

 

אנחנו מחכים לילדה אז אנחנו צריכים תא מטען גדול ובטיחות.

הקריטריון הבא הוא נוחות נסיעה מדובר ברכב שיסע כ 50K קילומטר בשנה.

 

שלום

 

ע"פ קריטריון הק"מ (50K בשנה ) הייתי הולך על הטויטה,

אבל וזה אבל חשוב מאד לקיה 5 כוכבי בטיחות בגלל כריות האוויר

לטויוטה יש רק 4 כריות אוויר .

תבדוק טוב איזה דגם אתה מקבל של הקיה ,

לסיכום אני הייתי בוחר בקיה

יוסי:wave:

פורסם

מצטרף לממליצים על הקיה. בקשר לנוחות, לא נהגתי על הקורולה המחודשת אבל לדעתי הקיה נוחה מהדגם הישן שהיה קופצני מדי.

וכמו שאמרו, למכור רכב עם 4 כריות אויר בלבד בכל הגירסאות זה זלזול בוטה בלקוח.

 

בהצלחה.

פורסם

נק' חשובה שאסור להתעלם ממנה שרועי כבר ציין.

הרכב שקיבל 5 כוכבים במבחני ריסוק כלל 7 כריות אוויר, וזה לא דגם שנמכר כלל בארץ

Confidence In Motion

פורסם

ממליץ מאוד על הקיה, נוחה ומרווחת, מאובזרת ויש לה תא מטען ענקי.

2 בני משפחה אצלי רכשו אותה אחד אחרי השני, שניהם מרוצים עד הגג, נהנים לנסוע בה ואני אישית נהגתי בה והיא מדהימה.

 

בהצלחה בבחירה, רועי.

פורסם

ואל תשכחו: לרכבי קיה 7 שנות אחריות!

 

נכון שקיה צפויה לאבד ערך רב יותר, אבל קיה של היום מציעה רכבים נהדרים.

 

לגבי תא המטען: 415 ליטר בקיה, לעומת 450 ליטר בקורולה - היתרון המשמעותי כאן הוא של הטויוטה, ובכל זאת, גם 415 ליטר זה בסדר גמור.

 

ובסופו של דבר, ממליץ על קיה, נראה לי בחירה טובה והגיונית יותר, ובוודאי בטוחה יותר.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

בחרתי בפורטה בליסינג, הרכב לא מאכזב.

נעים בנסיעה, שקט לחלוטין , מרווח מאוד, תא המטען עד היום שירת את המשפחה נאמנה בלי שום בעיה מהותית.

 

הרכב מאובזר הרבה יותר מהקורולה בליסינג , ולטעמי נותן תמורה טובה למחירו.

 

בק"מ גבוהה כל כך, רכב דיזל מחויב המציאות, אלא אם יש למעסיק כסף מיותר לפזר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
הקורולה נוחה יותר, אבל לא בהפרש מהותי. מה שחשוב לא פחות הוא שלקיה חמישה כוכבי בטיחות, בעוד שלקורולה אין

ציון בטיחות, מכיוון שהיא נמכרת עם ארבע כריות אוויר בלבד. המפרט שנבחן כלל שבע כריות אוויר (כרית לברכיים וכריות

וילון שאין בארץ). לקיה שש כריות אוויר. אבזור הבטיחות של הקורולה לא ראוי לטעמי לרכב משפחתי.

 

 

אני גם אמור לקבל ממקום העבודה קאיה פורטה, איפה רואים את מבחן הריסוק שלה? באתר הרלוונטי שאני מכיר "euroncap" לא מצאתי תוצאות לגבי הדגם הזה

 

תודה רבה,

איתן

פורסם

אבל זה רכב חברה, מה אכפת לו מהיכולת מכירה ומהאמינות...

 

קיה פורטה בלי לחשוב פעמיים,

הרבה יותר מאובזרת, ביצועים טובים יותר, גיר מתקדם יותר, בטיחות עדיפה,

לדעתי גם בקוריאניות יש נוחות נסיעה טובה יותר מאשר ביפניות, אני לא אוהב את הקורולה החדשה, רכב לא מוצלח, וגם חלש מבחינת הבטיחות.

 

 

אגב, אם אינני טועה לקיה יש 4 כוכבים במבחני הריסוק, אבל יש לה יתרון בכל מקרה בזכות 6 כריות אוויר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ביצעתי עם חבר נסיעה השוואתית בין שהמכוניות הנ"ל,



זאת כחלק מרצון חברת הליסינג לעניין את מקום עבודתי

בקייה פורטה בנוסף ליתר הדגמים הנמצאים בחברה.

 

המבחן כלל:

1. זינוק השוואתי בין המכוניות (החלפת נהגים) - תוצאה - ניצחון לקייה פורטה.

2. מרדף הצמדות הקייה לטויוטה ממהירות אפסית, ממהירות איטית - ניצחון לקייה (נשארה צמודה).

3. מרדף הצמדות הטיוטה לקייה ממהירות אפסית וממהירות איטית - נצחון לקייה (הטויוטה לא הצליחה להיצמד).

סיכום ביניים - מהירות תגובה, זינוק, עדיפות לקייה פורטה (בכל אחד מהמצבים היה חילוף בנהגים).

צריכת דלק בתום המבחן - (בתחילת המבחן ההשואתי מולאו מכלי הדלק עד הקצה).

בתום המבחן ההשואתי צריכת הדלק היתה נמוכה יותר בקייה פורטה.

 

ברצוני לציין כי הקייה פורטה (רכב חדש) התקבלה מחברת הליסינג,

הטויוטה קרולה נלקחה מאחד העובדים ( לאחר שימוש של 11,000 ק"מ).

 

לאור הממצאים הנ"ל בנוסף להשוואת תשלום זהה לחברת הליסינג,

הוחלט על צרוף הקייה פורטה לצי המכוניות בחברה.

צי המכוניות בחברה בדרג עובדים מהשורה בנפח 1,600 סמ"ק (משפחתי),

כולל את המכוניות : מאזדה 3, טויוטה קורולה, קייה פוקטה, ומספר בודד של יונדאי I30CW ).

 

בבדיקה מול העובדים שברשותם קייה פורטה - קיימת שביעות רצון מלאה.

לאור האמור, כיום ששואלים לחווה דעתי הקייה פורטה מומלצת על ידי בפה מלא.



 

×
×
  • תוכן חדש...