Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש.

 

אגב:אם כבר בשטויות עסקנו: מנתוני יצרן טויוטה, עולה תמונה קצת שונה "מממרדפי ההיצמדות" שעשיתה אתה וחבר שלך.

 

אבל בכיף.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
ביצועים טובים יותר, גיר מתקדם יותר....

 

אתה בטוח?

אני, אדון נכבד, בטוח בזה לחלוטין! הביצועים עדיפים (הספק גבוה יותר), כמו גם תיבת ההילוכים (6 הילוכים טיפטרוניק לקיה, תיבה עתיקה עם 4 הילוכים בלבד לקורולה). גם תריכת הדלק, נוחות הנסיעה, האיבזור ואיכות החומרים/הרכבה למופת בקיה!! כן כן, בקיה.

 

אני מרשה לעצמי לכתוב זאת לאחר שהרכב שברשותי מ-13 ק"מ על השעון, נושק ל-100,000 ק"מ נעימים וחסרי תקלות לחלוטין (אלא אם-כן אתה קורא להחלפת נורות תכופה תקלה).

 

בהצלחה עם הקורולה!

פורסם

אני נהגתי חודשיים עם תיבת הטיפטרוניק של קיה ואני יכול להגיד בלב שלם שהיא ממש לא מוצלחת/מכוונת לטעמי, נתתי גם ל- 2 חברים שאוהבים נהיגה לנסוע עליה וכולנו הסכמנו שלמרות שבהתחלה היא עושה רושם חיובי, נסיעה של 5 דקות מלמדת שהגיר מכוון בצורה בעייתית והופך את התנהגותה לקופצנית ורועשת.

 

כיום אני נוהג על I30CW עם תיבה אוטומטית מיושנת של 4 הילוכים והיא עדיפה מבחינתי בהרבה, גם מגיבה נכון יותר, גם המעברים מתוזמנים נכון והם חלקים לא רק בהאצה מעמידה אלה גם בהאצות ביניים ובשורה סופית האוטו יותר זריז (באופן יחסי כמובן) אז עתיקות זה לא הכל בחיים ואני לא כותב את זה כי אני כל כך אהבתי את התיבת של הקורולה היא בהחלט לא זכורה לי לטובה באופן מיוחד.

Guest ספורטמוטורי
פורסם
אני נהגתי חודשיים עם תיבת הטיפטרוניק של קיה ואני יכול להגיד בלב שלם שהיא ממש לא מוצלחת/מכוונת לטעמי, נתתי גם ל- 2 חברים שאוהבים נהיגה לנסוע עליה וכולנו הסכמנו שלמרות שבהתחלה היא עושה רושם חיובי, נסיעה של 5 דקות מלמדת שהגיר מכוון בצורה בעייתית והופך את התנהגותה לקופצנית ורועשת.

 

כיום אני נוהג על I30CW עם תיבה אוטומטית מיושנת של 4 הילוכים והיא עדיפה מבחינתי בהרבה, גם מגיבה נכון יותר, גם המעברים מתוזמנים נכון והם חלקים לא רק בהאצה מעמידה אלה גם בהאצות ביניים ובשורה סופית האוטו יותר זריז (באופן יחסי כמובן) אז עתיקות זה לא הכל בחיים ואני לא כותב את זה כי אני כל כך אהבתי את התיבת של הקורולה היא בהחלט לא זכורה לי לטובה באופן מיוחד.

 

אני חולק.

 

היום יש לנו בבית קיה פורטה 2011 טיפטרוניק 6 הילוכים,מאוד אהבתי את התנהגות הגיר הזה,מהירות העברת ההילוכים והדיוק,מהירות העברת ההילוכים בגיר הזה ממש הזכירה לי את מהירות ההעברה בגיר הDSG של האוקטביה.

 

אני לא יודע איך הקורולה מתפקדת אחרי כל השדרוגים שעברה לכן לא אוכל להשוות איתה,אך בהשוואה לקורולה החדשה בחיתוליה שהיתה לנו (2008 רובוטית),הקיה עדיפה,במיוחד בגלל 6 כ"א,נוחות נסיעה עדיפה,מאובזרת יותר,ותתפלא גם איכות החומרים וההרכבה בקיה עדיפה.

 

חשוב לי לציין,כדי שלא תבין בטעות שהקורולה זבל של רכב,היה לנו בבית קורולה 2008 שמכרנו אחרי כ40000 ק"מ,למרות כל הביקורת החריפה שקבל הרכב הזה על הגיר אני דווקא אהבתי את הגיר הרובוטי,נכון אני מעדיך אוטומטי או ידני,אך הרובוטי לא רע לטעמי,היתה לנו בעיה אחת בגיר הזה אחרי כ10000 ק"מ התחילו דפיקות(שדרוג תוכנה במסגרת אחריות פתרה את הבעיה),חוץ מזה האוטו מאוד אמין ולא נתקלנו בבעיות כלשהם הנהיגה לא ספורטיבית אך לנסיעות מנהלתיות הרכב מצויין.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...