Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו משנת 92 , ללא תאונות ,שלישית , 180000 ק"מ והאדם רוצה עליו מחירון ( 19K )

האם שווה לקנות את האוטו או שיש בו בעיות נפוצות ודברים כאלה?

האם אתם ממליצים על הקנייה של האוטו? (כדאיות ביחס למחיר)

פורסם

בניגוד למראה הצעצועי שלו,הסמוראי הוא גיפ אמיתי על כל מרכיביו:יש לו שילדת סולם,תיבת העברה עם הילוך כוח וסרנים חיים מקדימה ומאחורה.הסמוראי הגיע ב84 לארץ עם מנוע 1.0 ליטר 4 בוכנות(שונה לחלוטין ממנוע הסוויפט)ובשנת 86 נוסף גם מנוע 1.3 וגיר 5 הילוכים.כללית,הוא נחשב לאוטו אמין מאד,עם מעט מאד מחלות אופייניות,צריכת דלק סבירה ועלויות תחזוקה נמוכות,יחסית.חסרונות?נוחות נסיעה מרסקת עצמות,מחירי חלפים גבוהים(אין הרבה תחליפי)והתנהגות כביש גבולית(בסיס גלגלים קצר,מרכז כובד גבוה).בדוק היטב את השילדה וכן את כל המרכב התחתון,לפי זה תוכל לקבל תמונת מצב לגבי אופי השימוש שנעשה בו.בדוק גם את המנוע ומערכת העברת הכוח,שכן שיפוץ מנוע יקר,ומנוע שעשה 180,000 ק"מ עשוי בהחלט להיות בערוב ימיו...אם האוטו אכן טוב,הוא בהחלט שווה את מחירו,בייחוד את תטייל איתו הרבה בשטח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...