Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא נסע עם מנורת שמן דולקת מיום שישי אז זאת אשמה של החברה ? אפשר להבין אותם כי הוא לא התנהג כמו נהג נורמלי ,

כמה מהנהגים היו ממשיכים לנסוע עם מנורת שמן דולקת באוטו הפרטי ולא מביאים גרר ? אפס!

 

דבר ראשון הוא כתב כבר כמה פעמים שבאותו יום שישי לאחר שגילה את הבעיה החנה את הרכב ולא נסע בו עד שחברת ההשכרה לא השאירה לו ברירה ביום ראשון אלא להחזיר את הרכב בנסיעה.

אף אחד לא מכיר את כל הפרטים אבל דיי להתחסד לחכות לקבלת פקס שרושם שהוא פטור מכל אחריות אם הוא נוסע? נכון זה דבר מאוד נכון אבל אולי זה לא בדיוק מה שהיה לו בראש באותו הרגע? אל תשכחו שאנחנו את תשובותינו רושמים פה אחרי קריאה של כל הפרטים חשיבה וניתוח אין לאף אחד מושג מה היה לבחור בראש באותו יום ואיפה היו מחשבותיו, אף אחד לא מושלם וחושב על הכל מראש, אם מה שפורסם פה אלה הם הפרטים המדוייקים אז אני ב100% עם המשכיר התריע על בעייה נאמר לו בפירוש מספר פעמים להחזיר את הרכב בנסיעה בעיה שלהם בלבד!!! דיי כולנו להיות חכמים כשלא בשעת מעשה.

בקשר לתגובת המשתמש Fitcי +1 ענק, זה שהמשכיר לקח רכב ספורט יוקרתי לא הופך אותו למבין ואני לא יכול אפילו לתאר מספר של אנשים שנוסעים בארץ עם מנורות בלוח השעונים שנראה כמו אורגן אורות, הרבה באמת לא יודעים מה הסימון אומר.

מקווה לשמוע רק טוב ואל תוותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הוא נסע עם מנורת שמן דולקת מיום שישי אז זאת אשמה של החברה ? אפשר להבין אותם כי הוא לא התנהג כמו נהג נורמלי ,

כמה מהנהגים היו ממשיכים לנסוע עם מנורת שמן דולקת באוטו הפרטי ולא מביאים גרר ? אפס!

 

ומה אתה בדיוק רוצה ממני ? אני טענתי שגם לנהג יש תרומה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, אף אחד לא שם לב?

שבשום תרחיש הגיוני לא ניתן להוריד מחמישי לשלישי בשוגג, מכיוון שלפי הסידור הסטנדרטי ההילוכים ממוקמים אחד ליד השני.

135

246

מה שכן נתקלתי לא פעם בנזקי OVER REV שנגרמו עקב העברת הילוכים לקויה, בד"כ משיכת רביעי והעברה (ב200 קמ"ש)לשלישי במקום חמישי או הורדה מחמישי לשני.

הורדה בטעות להילוך ראשון בד"כ לא מתרחשת מכיוון שההילוך לא מסתנכרן טוב במהירות גבוהה.

 

בד"כ הנזקים ממקרים אלו הם פגיעת שס' בבוכנה, טיימינג שקפץ ולעיתים מצמד שבור.

 

יכול להיות מצב שעקב הסל"ד הגבוה או מפגש בין בוכנה לשסתום יישבר הטלטל ויפתח "קיוסק" בדופן הצילינדר מה שהופך את המנוע לשולחן סלון בפוטנציה או סתם ערימת ברזל במשקל. ואת הנהג לחבר רשמי ב"אגודת הטלטלים השחורים".

כמובן שמיקומו של חיישן הנקישות בדופן המנוע חורצת את גורלו ולא אתפלא אם נגרם נזק לסטרטר ,אלטרנטור וצמת החשמל.

 

במידה והנזק נגרם עקב לחץ שמן נמוך:

מכיוון שהמשיכו ליסוע עם הרכב אין כיסוי ביטוחי או אחריותי לנזק בגלל "רשלנות תורמת".

במקרה הזה הנהג, שוכר הרכב, פעל בצורה סבירה, דיווח והתריע לכן האחריות עוברת ממנו לחברת ההשכרה.

 

עם כל הכבוד להונדה ולטכנולגיה מתקדמת, בדייהו לאנוס זה לא היה קורה.

מי יודע למה?

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה אתה בדיוק רוצה ממני ? אני טענתי שגם לנהג יש תרומה.

 

בואו ונניח ,שהתקלה אכן הייתה קוראת ברכב הפרטי שלי ,ובואו גם נניח שהייתי מטלפן למוסך ,מודיע להם על התקלה ,מקבל את סירובם לשלוח גרר ומקבל הנחיה חד משמעית להגיע בנסיעה,בטענה "שהכל בסדר-סע!"

נשאלת השאלה:מה אדם מן היישוב היה עושה?

אני חושב שהתשובה ברורה לכל אחד מאיתנו אבל התוצאה של המקרה הנ"ל ,שידועה לנו מראש ,היא זו שגורמת לנו לחשוב שהיינו מתנהגים אחרת.

 

להערכתי ,המנוע קרס עקב חוסר שמן ,או תקלה במשאבת השמן ,כל מהנדס רכב יוכל לאמת זאת ע"י בחינה מהירה של חלקי המנוע הפנימיים,וצבעם.

הבדיקה פשוטה ייחסית ותקבע מיד את הגורם לנזק ואת האחראי לו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גלעד וקסמן יקר

 

עשית אתה עושה ואלי גם תעשה שירות דוב לישראלימו.

 

בך מתקיים הפסוק " כל המוסיף גורע"

 

חוץ מלחלק ציונים טובים לאלה שנוטים לכיוונים שלך , וציונים גרועים או חוסר התייחסות לאלה שדעתם שז...נתם את הלקוח עם או בלי ווזלין. לא שמענו כלום

 

הזלזול שלך בפורום ובחבריו רק מחזק את השאלה . למה נכנסת לכאן כלל, לשרשור הזה ולשרשור שפתחת לבד.

 

נשאלת שם שאלות על ידי בהודעה שאני הייתי מצפה לקבל עליה תשובה , אבל כנראה שתשובות אין!!

 

הכל מלל מלל מלל ועוד מלל. והמלל נענה בד"כ על ידי כותבי הפורום בסתירת דבריך מן הפאן המקצועי שכולם משרתים ומציידים את שי השוכר , בתימוכין נוספים לגירסתו.

 

עצתי פה בריש גלי לשוכר שי.

 

הפסק כל מגע עם ישראלימו.בכתב בע"פ בפורום או ישירות.

 

אם נתוניך אמת בית המשפט יגלגל את ישראלימו על סוללת עורכי דינה מכל המדרגות . mark my word

 

טרם ראיתי הצעת מחיר של מוסך בסדרי גודל כאלה שאין בה הנחה על חלקים / עבודה.

 

הוסף לכך את מה שנטען פה על ידי מקצוענים שאם נגרם נזק מסל"ד גבוה הוא נזק לראש ולא לבלוק המנוע.

 

אני אפילו לא מצפה לתשובה ממך אדון יקר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

עם כל הכבוד להונדה ולטכנולגיה מתקדמת, בדייהו לאנוס זה לא היה קורה.

מי יודע למה?

 

כי זה אוטומט?

כי אין שסתומים?

אולי כי בדייהו המנוע מסרב לעבור 3000 סל"ד אם יש לחץ שמן נמוך?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את E&A-AUTOSPORT, לגביי מה רוב האנשים היו עושים וזה בדוק בצורה מדעית.

 

בדיוק ראיתי ביס-דוקו אתמול ניסוי בשם: "Milgram experiment" שעשו שוב מחדש בתוך תוכנית ריאלטי לבדיקת צייתנות לסמכות (או האוטו-ריטה).

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment

 

http://www.age-of-the-sage.org/psychology/milgram_french_reality_show.html

 

ממליץ לכולם לצפות בזה, נקרא משהו כמו "משחק המוות/החיים".

המבחן בקצרה מושיב שני אנשים שאחד מהם הוא השואל והשני אמור לענות כמה שיותר על מנת להגיע למיליון יורו.

על כל שאלה שהוא טועה הוא חוטף מכת חשמל שהשואל מפעיל בעזרת ידית, והמכות עולות ממשהו כמו 20 וולט ועד כ400 וולט על כל שאלה שהוא טועה.

ובעצם בודקים כאן כמה רחוק מסכים השואל/הנבדק להגיע עם השאלות לפני שהוא מחליט להפסיק את המשחק (זוהי זכותו) כאשר המנחה לוחצת עליו להמשיך בעזרת 5 פקודות פשוטות. (בפעם השישית המשחק נפסק)

זה שמקבל את מכות החשמל הוא שחקן אשר משחק היטב וממש זועק לעזרה להפסיק את המשחק, בצורה קשה יותר ממנוע דופק של S2000.

 

נחשו מה היו תוצאות הניסוי?

 

Spoiler warning:

הם בדקו כ90 אנשים אשר מתוכם רק 11 התעקשו להפסיק לחשמל את הנבדק בשלב כלשהוא כאשר הוולטים עלו ובעצם עצרו את המשחק.

End spolier.

 

ואם עושים אנלוגיה לשוכר שלנו, אז לפי המחקר ההתנהגות שלו הייתה דווקא ממש לא חריגה ואפילו בגדר הנורמל,

הוא פשוט פעל לפי ההוראות החוזרות שקיבל מחברת ההשכרה שהיא הסמכות בדיוק כמו שרוב האנשים היו עושים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה, אף אחד לא שם לב?

שבשום תרחיש הגיוני לא ניתן להוריד מחמישי לשלישי בשוגג, מכיוון שלפי הסידור הסטנדרטי ההילוכים ממוקמים אחד ליד השני.

 

כתבתי את זה כבר באחד מהשרשורים שנפתחו בעניין

 

בואו ונניח ,שהתקלה אכן הייתה קוראת ברכב הפרטי שלי ,ובואו גם נניח שהייתי מטלפן למוסך ,מודיע להם על התקלה ,מקבל את סירובם לשלוח גרר ומקבל הנחיה חד משמעית להגיע בנסיעה,בטענה "שהכל בסדר-סע!"

נשאלת השאלה:מה אדם מן היישוב היה עושה?

אני חושב שהתשובה ברורה לכל אחד מאיתנו אבל התוצאה של המקרה הנ"ל ,שידועה לנו מראש ,היא זו שגורמת לנו לחשוב שהיינו מתנהגים אחרת.

 

כשהרכב שלך, אתה רשאי לעשות כל מה שאתה רוצה עם הרכב, בין אם זה להזמין גרר על חשבונך, ובין אם להמשיך בנסיעה מטורפת.

 

כשמדובר ברכב של מישהו אחר, אתה בטח לא תשלם גרר מכיסך, ומעבר לזה הרכב לא שלך ולכן אתה מתקשר לבקש אישור כזה או אחר מבעל הרכב. כל אדם נורמלי שהיה נותן את הרכב שלו ושומע בטלפון שיש בעיה, היה מיד שולח גרר. עצם זה שלא נשלח גרר על ידי החברה, מעלה תהיות קשות לגבי התנהלות החברה.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המנועים?

באמת?

שמעת את כולם?

או שחיפשת ביוטיוב רק את האלו שמרעישים?

 

הינה אחד בלי רעש של דיזל:

 

חוץ מזה אם כל גאונים ימשיכו להדביק ספויילרים ולעשות וואקס במקום לתחזק את הרכב כמו שצריך ולבצע כיוון שסתומים (כן כן - ממש "כמו פעם") ברגע שצריך - יהיו לנו עוד הרבה קליפים כאלו.

 

G FORCE, ב-S לא נשבר הקליאצ' ולא קופץ (זה שרשרת) וטלטלים נשארים שלמים.

מה שקורה זה זה:

 

Over revs go like this on a stock AP1:



-Mild over rev: intake valves float, splitting the retainers (likely around 10k)

 

-more severe: at about 10,700 rpm, the exhaust valves contact the piston.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המנועים?

באמת?

שמעת את כולם?

או שחיפשת ביוטיוב רק את האלו שמרעישים?

 

הינה אחד בלי רעש של דיזל:

 

חוץ מזה אם כל גאונים ימשיכו להדביק ספויילרים ולעשות וואקס במקום לתחזק את הרכב כמו שצריך ולבצע כיוון שסתומים (כן כן - ממש "כמו פעם") ברגע שצריך - יהיו לנו עוד הרבה קליפים כאלו.

 

G FORCE, ב-S לא נשבר הקליאצ' ולא קופץ (זה שרשרת) וטלטלים נשארים שלמים.

מה שקורה זה זה:

 

Over revs go like this on a stock AP1:



-Mild over rev: intake valves float, splitting the retainers (likely around 10k)

 

-more severe: at about 10,700 rpm, the exhaust valves contact the piston.

 

 

אל תרתח אדון עזריאל :shock:

 

סטיסטית +95% מכל הסרטונים המציגים את המנועים של ה S2000 מרעישים כמו טרקטור :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו ונניח ,שהתקלה אכן הייתה קוראת ברכב הפרטי שלי ,ובואו גם נניח שהייתי מטלפן למוסך ,מודיע להם על התקלה ,מקבל את סירובם לשלוח גרר ומקבל הנחיה חד משמעית להגיע בנסיעה,בטענה "שהכל בסדר-סע!"

נשאלת השאלה:מה אדם מן היישוב היה עושה?

אני חושב שהתשובה ברורה לכל אחד מאיתנו אבל התוצאה של המקרה הנ"ל ,שידועה לנו מראש ,היא זו שגורמת לנו לחשוב שהיינו מתנהגים אחרת.

 

להערכתי ,המנוע קרס עקב חוסר שמן ,או תקלה במשאבת השמן ,כל מהנדס רכב יוכל לאמת זאת ע"י בחינה מהירה של חלקי המנוע הפנימיים,וצבעם.

הבדיקה פשוטה ייחסית ותקבע מיד את הגורם לנזק ואת האחראי לו.

 

מכיוון שאני מכיר אותך (או לפחות אתכם) ויודע שאתה סמכות פה בפורום, אני ברצינות אבדוק עם כל הנוגעים בדבר אם אוכל לערב אותך באופן אישי ולאפשר לך לגשת לנתונים ולרכב שבמוסך (לפני שיתוקן כמובן)על מנת שתהיה כבורר לדפי פורום זה. אינני יודע אם תהיה מעוניין וגם החברה תהיה חייבת לאשר לי(אין לי מושג מה תהיה תשובתם - יש לי עוד שני שותפים) וגם כמובן את הסכמתו של השוכר !

אשלח לך את הטלפון שלי בפרטי, אם תרצה - תתקשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד לאחד ואפילו עם צבעים:

 

נכנסת לפה תחת יוזר אנונימי, ציינת שאתה ממקימי ומבעלי חברת ישראלימו ובאותה נשימה ציינת שהתגובה שלך היא לא תגובה רשמית של חברת ישראלימו, בהמשך בכלל ציינת (ומחקת) שאתה סה"כ בורג קטן בחברה אבל המשכת להתבטא בצורה "אנחנו בישראלימו" מה ששוב הפך את תגובתך לתגובת החברה.

המשכת בכך שזרקת הרבה נתונים מפוצצים (טווחי מהירויות, הקלטות של מחשב המנוע וכו') אבל מבלי להביא ולו מסמך אחד שיגבה משפט אחד ממה שכתבת.

על הדרך נתת כמה נתונים שיכולים רק להזיק לך (למשל המיקום המדוייק של היכן היה הרכב, אולי זה החנייה של המאהבת של שוכר הרכב ועכשיו אישתו עלתה על כך בעקבות דברייך והוא הולך לתבוע אותך על זה כי חדרת לו לפרטיות בכך שפרסמת ברבים נתון שכזה ?).

 

יש לך בצי המכוניות הונדה S2000 ? יש לך פה בפורום את קהל היעד הכי גדול בארץ,מרוכז כולו במרחק הקשת כפתור בעכבר.

יש לך לימוזינות ? יש לך טיולים מאורגנים לאנשים שבאים מחו"ל ?

נעים מאוד, אני מנהל בחו"ל משרד של חברת יהלומים (לא קטנה...), יש לנו 2 משרדים בארה"ב, משרד בהונג קונג, אחד בבלגיה, אחד באיטליה, משרד בארץ, 2 מפעלים בארץ ועוד מפעל אחד "קטן" (מעל 300 לוטשים) בתאילנד.

יש לנו הרבה לקוחות שמגיעים לארץ ואנחנו אוהבים לפנק אותם (זה חוזר לנו בצורת אינבוייסים).

חוץ ממני יש פה אחרים שעובדים בחו"ל בחברות ולעיתים גם הם נזקקים לשירותים כמו אלה שאתם מציעים.

תוסיף לזה שיש פה הרבה כאלה שאומנם עובדים בארץ אבל בחברות בינלאומיות, גם הם היו יכולים לעשות שימוש בשירותים שלכם.

לבוא ולהגיד שהפורום הזה הוא לא קהל היעד שלכם ?

 

סחטיין עליכם, כנראה בגלל זה האתר בכלל לא בעברית.

 

נכנסתי,שמחתי שאני גר בחו"ל והאנגלית מתגלגלת, הבנתי שהשירות העיקרי שלכם הוא רכבי VIP והסעות של לימוזינות וכן קבלני משנה לטיולים אוויריים, על הדרך הבנתי שבפורום פה יש הרבה כאלה שיכלו לעשות שימוש בשירות שכזה.

 

 

אני לא כותב את זה כדי לקטול אותך, אין לי דבר וחצי דבר נגד החברה שלך (שאותה גיליתי רק בעקבות מקרה ה-S2K), אני רק טוען שבתור חברה מכובדת יכולתם להתנהל עם כל הפרשה הזאת בצורה הרבה יותר מכובדת שמצד אחד גם תיתן ללקוח הרגשה שלא מנסים ל***ן אותו בלי ווזלין (אפילו אם הוא שגה בכך שהסכים לקבל מכם את הרכב במצבו הלקוי) וגם תמנע את כל ההתפוצצות הזאת של הפרשה פה בפורום כי איך שלא תסתכל על זה,תועלת לא תצמח לכם מזה, מקסימום כיסוי נזקים.

 

אני יודע שאם הייתי יושב בכיסא שלך באמת הייתי עושה הכל כדי להשתיק את הפרשה ולתת ללקוח להרגיש טוב, כי גם ככה את הכסף (83K שקלים ?!) תראו אחרי מינימום שנה-שנתיים של משפט,זה הרבה זמן כדי להרוס שם של חברה.

 

אני באמת הייתי מציע לכם להגיע לפשרה נעימה עם שוכר הרכב שבמסגרתה שוכר הרכב ייפרסם בפורום הודעה מסודרת על כך שלמרות חילוקי הדעות בסוף הלכתם לקראתו וסיימתם את זה בצורה מכובדת וידידותית.

 

תאמין לי, תצאו גדולים ורק תרוויחו.

 

+1

הדיון הזה מרתק,

הדבר היחיד שהייתי רוצה להזכיר פה, שהיו לא מעט שרשורים שנפתחו כאשר הפורום מטה לצד אחד ואילו לאחר שהצד השני הציג את עובדותיו...התמונה נראתה אחרת לגמרי.

היות ואנו לא יושבים על תקן שופטים, טוב נעשה אם נהיה פחות שיפוטיים כלפי כל אחד מהצדדים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה 8K מקסימום? אם כבר זורקים נתונים מבלי לבדוק היית רושם 2000 ש"ח. זה יותר מגניב.

 

מנוע של הונדה עולה בארה"ב מעל 8000 ש"ח למשומש. המנוע הכי זול שמצאתי ב EBAY היה מעל 7000 ש"ח למנוע משנת 2004 עם מעל 140000 ק"מ.

תוסיף על זה משלוח לארץ, מכס ודברים נוספים ותעבור את ה 12000. שלא לדבר שאתה חייב לאשר מנוע כזה בארץ וכו.

 

ייבוא נורמלי יתבצע דרך חברת ייבוא והם יקחו הרבה יותר אבל יתנו אחריות ואישורים מתאימים.

 

מנוע זה דבר יקר, בעיקר של S2000...

 

אחרי בדיקה גם כן בEBAY שיניתי את הערכה שלי ל 15K (תלך כמה הודעות אחורה), יש לי גם הרגשה דיי טובה שבמידה ויש כזה מנוע בארץ מפירוק הוא ימכר במחיר טוב. אנ לא מכיר את האמינות של הS2000 אבל הונדה כיצרן נחשב אמין מאוד. יש לי הרגשה שאחוז המנועים השפוכים מדגם S2000 נמוך מאוד.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שאני מכיר אותך (או לפחות אתכם) ויודע שאתה סמכות פה בפורום, אני ברצינות אבדוק עם כל הנוגעים בדבר אם אוכל לערב אותך באופן אישי ולאפשר לך לגשת לנתונים ולרכב שבמוסך (לפני שיתוקן כמובן)על מנת שתהיה כבורר לדפי פורום זה. אינני יודע אם תהיה מעוניין וגם החברה תהיה חייבת לאשר לי(אין לי מושג מה תהיה תשובתם - יש לי עוד שני שותפים) וגם כמובן את הסכמתו של השוכר !

אשלח לך את הטלפון שלי בפרטי, אם תרצה - תתקשר.

 

תודה רבה על ההצעה הנדיבה,אבל ,אינני חושב שדעתי האישית,תהיה טובה יותר מדעתם של חברים אחרים בפורום.

אבל: החלטתי לעשות מעשה וצילצלתי הבוקר ,למהנדס רכב ידוע בישראל ,סיפרתי לו את הסיפור וקיבלתי את הסכמתו העקרונית,לשמש לכם כיועץ ולעזור לפתור את החידה "מה גרם לקריסת המנוע?".

חוות דעתו ,קבילה בבית משפט ותוכל לכוון אתכם בדיוק רב לסיבה לקריסת המנוע ומציאת האחראי לכך.

שלחתי את פרטיו בהודעות פרטיות לשניכם.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5028 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...