Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בס"ד

 

אז ככה.

 

ביום שישי האחרון, ניגשתי לחברת ISRALIMO , שממוקמת ברחוב לה גוארדיה 7 בתל אביב, וחתמתי על חוזה שכירות לחודש ימים להונדה S2000 מודל 2009.

 

אני ואחד הנהגים של החברה ירדנו מהמשרד אל החניון, והוצאנו את הרכב מהחניה.

 

לאחר הליך שגרתי של בדיקת המצב החיצוני של הרכב , ולאחר סימון של השריטות והמכות שיש על הרכב, במסמך יעודי -

 

ישבנו שנינו בתוך הרכב ורשמנו את הקילומטראז' שהרכב עומד עליו, וכמו כן את מצב טנק הדלק.

 

אך בשלב זה, הבחנתי בדפיקות\גרגורים מהמנוע.

 

ביקשתי מהנהג (בשם עמיתי) לתת ליטוף מעמיק יותר על דוושת הגז, המנוע עלה לאיזור ה4000RPM והדפיקות נשמעו בבירור.

 

ביקשתי ממנו בצורה חד משמעית: תתקשר למנהלים שלך, אני רוצה שהרכב יראה מוסך מיידית. המנוע לא נשמע טוב.

 

הוא הרים טלפון ל"נטע" (עובדת משרד) , וההיא ביקשה ממנו להעביר אליי את הטלפון , בו אמרה לי: שי, אין לך מה לדאוג, הרכב ראה מוסך , טופל, נוקה, נשטף, תודלק, סע לשלום. אין טעם שיראה מוסך.

 

לקחתי את הרכב כהוראתה.

 

לאחר כשעה מצטברת של נסיעה עירונית, ביום שישי, שמתי לב למנורת שמן מהבהבת בטורים נמוכים מ1500 סל"ד.

 

יכול להיות שהמנורה הבהבה עוד מהתחלה ופשוט לא שמתי לב לזה.

 

אבל בכל מקרה, המנורה הבהבה.

 

התקשרתי לנטע. אמרתי לה: הרכב במצב גרוע מאוד. המנוע מגמגם ודופק , מנורת לחץ שמן דולקת, בקושי אפשר להעביר הילוכים ברכב אני לא חושב שכדאי שאמשיך לנסוע עליו. החנתי את הרכב . אני לא מוכן לקחת אחריות על דבר כזה. כדאי שהאוטו יראה מוסך ובמיידי. תתקשרי ליצחק ותיידעי אותי לגבי מה לעשות בהמשך.

 

נטע: אתקשר ליצחק , וכבר אחזור אליך.

 

לאחר מספר דקות נטע חוזרת אליי ואומרת: יצחק אמר שאין לו הרבה מה לעשות בנוגע לרכב כרגע (יום שישי) , תביא את הרכב ביום ראשון למשרדינו ואני מבטיחה לך שהאוטו יראה מוסך.

 

שוב, אמרתי לה: נטע, המלצה חמה שלי: קחו את הרכב עם גרר מהבית שלי למוסך הונדה.

 

אמרתי לה: נטע, במצב של תת לחץ שמן , לא כדאי שהרכב יסע. אסור לנסוע עליו. כדאי לקחת את הרכב עם גרר.

 

היא התקשרה ליצחק, ושוב: שי, הם אמרו שאין בעיה, תביא את הרכב ביום ראשון למשרדינו ונדאג שהוא יהיה מוסך.

 

אני: הזכרת להם את עניין הגרר? אמרת להם שלא כדאי לנסוע במצב כזה?

 

נטע: הזכרתי להם. דיברתי איתם שי. אמרתי להם הכל. הם רוצים שתביא את הרכב בעצמך. אין צורך בגרר.

 

אוקי,

 

במוצאי שבת התקשרתי שוב, ושוב ענתה לי נטע. שוב - נטע, מה קורה? דיברת עם יצחק\אריה? הזכרת את נושא הגרר? אני ממליץ שביום ראשון תקחו את הרכב בגרר.

 

והיא התקשרה שוב ליצחק, ושוב - אמר לה את אותו דבר - תאמרי לשי שיביא את הרכב ביום ראשון.

 

אוקי, אמרתי לה: אין בעיה, אני אביא את הרכב. אך אני אומר לך חד משמעית, נסיעה של 15 קילומטר בכביש מהיר, המנוע לא 90 אחוז הולך, אלא 100 על 100. אין סיכוי שהמנוע ישרוד.

 

והיא בשלה: אוקי שי. תביא את הרכב.

 

 

אוקי, יום ראשון בבוקר. נתיישבתי בתוך הרכב. השעה עשרה לשמונה בבוקר. המפתח בתוך הסוויץ'. עדין לא סובבתי אותו. אני מתקשר למשרדי ISRALIMO , עונה לי נטע, ואני אומר לה:

 

היי נטע, זה שי.

 

מה קורה?

 

נטע: מתי אתה רוצה להיות פה?

 

אני: דיברת עם יצחק\אריה בנוגע לעניין?

 

נטע: חכה, אני לא רוצה לומר לך סתם, אני ממתינה לאישור סופי.

 

אני: נטע, אני מזכיר לך, הרכב במצב של תת לחץ שמן , המנוע דופק בטירוף, נסיעה שכזו בוודאי תגמור את המנוע לגמרי. אין לי בעיה לעשות כהוראתכם ולהביא אתה הרכב בכוחות עצמי אבל קחי בחשבון שב100 אחוז המנוע ישבר באמצע הדרך. בכבישי איילון או אפילו לפני.

 

נטע: כבר חוזרת אליך.

 

לאחר כמה דקות, עם אישור סופי , והתנגדות נחרצת מכיוון צוות ISRALIMO לקחת את הרכב עם גרר למוסך - יצאתי לדרך.

 

כביש איילון צפון. שם פעמיי לכיוון רחוב לה גארדיה בתל אביב.

 

הכביש פקוק. אנשים מימיני ומשמאלי שואלים שאלות : יש לך רעשים במנוע. כדאי שתבדוק את זה. מה זה הרעש הזה ? "הלך לך ראש מנוע" , תבדוק את הגיר נשמה. ועוד כהנה וכהנה

 

סמוך לאצטדיון יד אליהו, באמצע צומת, לאחר שעברתי ברמזור ירוק, המנוע השמיע צליל של: "קחחחחחחח" דקיק, עשן\אדים יצאו במרוצה משני צידי מכסה המנוע, ושובל של מים ירוקים השתרך מאחורי הרכב.

 

טלפון למשרד.

 

נטע: ישרא-לימו שלום מדברת נטע במה אוכל לעזור....

 

אני: שלום נטע מה שלומך?

 

נטע: מ-הההה קורה שי מה נשמע...

 

אני: אני אגיד לך מה נשמע....הלך מנוע. התפוצץ.

 

שניה אני מעבירה אותך ליצחק....

 

יצחק: כן שי , מה אני שומע נטע אומרת לי שמנוע התפוצץ וכו' ?

 

אני: כן. כצפוי המנוע התפוצץ. התראתי על זה וכו'

 

אוקי שי, תגיד לי בדיוק איפה אתה ואני אזמין גרר (וואוווווו!!!! תזמין גרר????? כל הכבוד באמת. איזה כיף. כולי רועד מהתרגשות.....קיבלתי בסוף את מבוקשי? וואו)......

 

גרר מגיע לאחר כשעה +

 

הרכב יורד מהגרר ברחוב חומה ומגדל.

 

כל הצוות הטכני מתקרב, ושאלה אחת בפי כולם: מה קרה לרכב?

 

רכב מודל 2009 . נוצץ. חדש . מנוע ממוגן ירי. מסוגל לספוג הרבה חרא.

 

ואני עונה במילמול חרישי: מנוע.

 

והצוות: מה מנוע???

 

ואני: הלך מנוע......

 

הצוות: מההההההההההההההה???????????????? מה הלך מנוע?????????????

 

אוקי.

 

הליכה של כ10 דקות לישראלימו, דרך רחוב המסגר ושמאלה ללה גארדיה.

 

נכנס למשרד.

 

יצחק מציע באדיבות כוס מים

 

עדיין ניכר על ארשת פניו שהוא לא מעכל מה קרה לרכב

 

ישבנו במשרד, הוצע לי רכב חלופי למספר ימים (אוודי A6 מודל 2008)

 

עברנו על ההליך השגרתי של בדיקת חיצוניות הרכב, והסבר ממצה על מכלולי הרכב שממוקמים באינטריור.

 

ויצאתי לדרך...

 

לאחר כשעה פלוס מינוס, התקשרתי למשרד , ענה לי יצחק.

 

איך פותחים את המכסה של הדלק? שאלתי.

 

"אין שום כפתור , זה מאוד פשוט. אתה פותח וממלא" ענה לי יצחק באדיבות.

והוסיף בטון דרמטי: שי אתה יכול להחזיר את האוטו? תחזיר את האוטו בבקשה.

 

אני: למה, מה, יש השכרה? צריכים את הרכב?

 

יצחק: מממממממ......כן.....משהו כזה.

 

כשהגעתי , ירד יצחק בליווי נהג של החברה. נסענו לחניון ומשם עלינו למשרדי החברה.

 

בדרך למעלה יצחק נראה נסער.

 

"בלאגן"

דיברנו עם המוסך, הם טוענים שנהיגה ברוטאלית ורשלנית גרמה לשבירה של המנוע.

 

אוקי.

 

נכנסנו למשרד.

 

פניה שמאלה, כניסה למשרד של המנהל . אריה לינסקר.

 

אריה נראה טרוד , נסער , בסערת רגשות , חסר שלווה, ולחוץ מאוד...

 

מתיישב לידי ואומר בצורה מאוד תמציתית ותוקפנית:

 

הם אומרים שהמנוע הלך בשלב אחד. הורדת מחמישי לשלישי, ומאותו רגע המנוע הפסיק לעבוד.

 

שי, תאמין לי שאני רוצה להאמין לך, אתה נראה בחור אמין, תשאל את יצחק - אמרתי להונדה: אין מצב שזה הבחור מההשכרה האחרונה . אין שום מצב . שי לא יעשה דבר כזה. זה לא הוא.

 

ואני בשלי: יצחק. אני הודעתי והתראתי על התקלה מספר רב של פעמים. דרך מספר מדיות. טלפון, מייל. דיברתי עם נטע מספר פעמים רב. התחננתי לנטע ביום שישי, אמרתי לה לקחת את הרכב עם גרר, מדוע התעקשתם? מה זה החלמאות הזאת? מה זו הרשלנות הזאת? מה קורה איתכם ?

 

אריה: בחברה טוענים שהכל שקר. "IMPOSIBLE" . מה שאתה טוען שקרה לרכב, - שהמנוע נשבר בהדרגתיות וששורש הבעיה התחיל ממנורת לחץ שמן - זה בלתי אפשרי מנקודת מבט טכנית... הם טוענים שנהיגה ברוטאלית היא היא שגרמה לכשל במנוע, ומאותו רגע שהורדת מהילוך חמישי לשלישי - המנוע פסק מלעבוד.

 

שי, דיברתי עם הבחור מההשכרה הקודמת. הבחור שהשכיר את הרכב לפניך. הוא טוען שזה לא הוא. שאין שום סיכוי שהוא עשה דבר כזה. יותר מזה, בהונדה דוחים לגמרי את הטענה שלך וטוענים שזה בלתי אפשרי בעליל ולא הגיוני מנקודת מבט טכנית.

 

ולכן שי, ביקשתי שתחזיר את האוודי A6. לאחר שנודע לי שהנהג הוא זה שגרם לשבירה של המנוע, אמרתי ליצחק: יצחק, תתקשר לשי ותבקש שיחזיר את הרכב מייד.

 

אני: אריה, אין אחריות על הרכב? האחריות לא כוללת אחריות על המנוע?

 

אריה בתגובה: אין אחריות! איזה אחריות! את הצ'ק על המנוע אני רושם. התקלה לא קרתה בתאונה. אלא בנסיעה. הנהג זה שגרם לתקלה. ולכן אין אחריות.

קוראים יקרים.......

אתם בוודאי מרגישים או יכולים לתאר בעזרת הגיון פשוט כיצד אני מרגיש. כיצד אני חש. התסכול הנוראי. כל כך התחננתי והפצרתי בחברה להזמין גרר. כל כך התראתי בפניהם שבמידה ואסע עם הרכב למשרדם - המנוע ישבוק חיים. והם בשלהם.

ועכשיו , הם מתיימרים להפיל את האשמה עליי - במידה והונדה לא יעניקו להם אחריות.

נ.ב

לאורך כל הדרך שלחתי מיילים, והמיילים שמורים אצלי. במיילים תיארתי את הבעיה מראשית הופעתה, וכן הפצרתי להביא את הרכב עם גרר בכדי לא להעמיק את הבעיה ואף להגיע לכשל במנוע.

היום קיבלתי תגובה מחברת ישראלימו. אצרף אותה בהמשך.

תודה שקראתם.

שי

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ואוו, לא ייאמן איזה טיפשים הם... בעיה שלהם לחלוטין

אתה מתחנן לגרר מחורבן עם חוסר שמן והם בשלהם שהמנוע יתפוצץ..

 

תגיד, מה עבר באמת על המנוע? זה לא מכונית עם מנוע שעושה 10K סל"ד ?

"הם אומרים שהמנוע הלך בשלב אחד. הורדת מחמישי לשלישי, ומאותו רגע המנוע הפסיק לעבוד."

 

הא? נו ואיפה הסל"ד יושב במצב כזה בערך? זה לא מנוע שמיועד למשחקים האלה? (נניח ו........ כי המנוע עשה רעשים עוד לפניי)

 

מה יהיה בסוף?!

 

תעדכן..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא אני אקצר לך תהליכים.

 

תסרוק לכאן את חוזה השכירות של הרכב. השמט פרטים מזהים.

 

מבלי לחוות דעה פסקנית שגית בהתנהלות אבל.. נהיה חכמים יותר לאחר שנבחן את חוזה השכירות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואוו, לא ייאמן איזה טיפשים הם... בעיה שלהם לחלוטין

אתה מתחנן לגרר מחורבן עם חוסר שמן והם בשלהם שהמנוע יתפוצץ..

 

תגיד, מה עבר באמת על המנוע? זה לא מכונית עם מנוע שעושה 10K סל"ד ?

 

"הם אומרים שהמנוע הלך בשלב אחד. הורדת מחמישי לשלישי, ומאותו רגע המנוע הפסיק לעבוד."

 

הא? נו ואיפה הסל"ד יושב במצב כזה בערך? זה לא מנוע שמיועד למשחקים האלה? (נניח ו........ כי המנוע עשה רעשים עוד לפניי)

 

מה יהיה בסוף?!

 

תעדכן..

 

באותו יום שהחזרתי את הרכב- אתמול בבוקר, לא עברתי את ה70 קמ"ש וגם זה בהגזמה. לעלות מעבר ל90-100 קמש אין שום סיכוי שבעולם במצב כזה, כי פשוט המנוע לא נותן. לטורים גבוהים גם כן אי אפשר לעלות, כי המנוע פשוט דופק בטירוף. נשמע כמו טרקטור ובקושי זז מילימטר.

 

דרך אגב: ביום שישי, כשהוצאתי את הרכב מהחברה - הרכב לא הצליח לעבור את ה100 קמ"ש.

 

והתקשרתי לנטע והודעתי לה את זה. והיא טענה וטוענת שכל מה שאני אומר לה, היא העבירה ליצחק\אריה.

 

כנ"ל , כל סדר המאורעות מגובה באימיילים.

 

ושמעתי שאפשר להוציא גם הקלטת שיחות מחברת סלקום. אם כן, אז בכל-לללל אני מסודר לחלוטין . במידה והשיחות מוקלטות.

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, בעיקרון יש לך קייס חזק פה אבל אתה דיי אהבל גם.

כל בן אדם עם הגיון בריא לא היה עולה על הרכב ונוסע איתו בידיעה מוחלטת שהמנוע גומר בדרך, מה חשבת תגיע לשם יגידו לך המנוע מת אבל אתה סבבה? היית צריך לסרב לחלוטין לעלות על הרכב ושיעשו איתו מה שהם רוצים.

 

הזוי מצידך שבכלל חשבת שזה הגיוני לנסוע עם מנוע תקול ועוד שהרכב בכלל לא שלך. :roll:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני לא מבין למה בכלל לקחת את האוטו אם שמעת בבירור מנוע דופק - כבר טעות מס' 1 שלך

 

דבר שני, לא הסכימו לקחת בגרר אז לקחת אתה? אתה רציני ? לא חשבת לרגע אולי להגיד להם ש "אני משאיר את האוטו כאן - תשלחו מישהו לקחת - אני לא לוקח אחריות, זה לא נשמע טוב" ?

 

לא מבין אותך.

 

למען הסר ספק, אני מאמין שלא אתה עשית את הנזק, אבל יכלת לשחק את זה בצורה אחרת ואז לא היית בבוץ הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני לא מבין למה בכלל לקחת את האוטו אם שמעת בבירור מנוע דופק - כבר טעות מס' 1 שלך

 

דבר שני, לא הסכימו לקחת בגרר אז לקחת אתה? אתה רציני ? לא חשבת לרגע אולי להגיד להם ש "אני משאיר את האוטו כאן - תשלחו מישהו לקחת - אני לא לוקח אחריות, זה לא נשמע טוב" ?

 

לא מבין אותך.

 

למען הסר ספק, אני מאמין שלא אתה עשית את הנזק, אבל יכלת לשחק את זה בצורה אחרת ואז לא היית בבוץ הזה.

 

 

אני הצעתי כמה וכמה פעמים שיזמינו גרר, ואני אפילו אשלם עליו - כי חבל על המנוע.

 

אם אפשר להציל מנוע בעזרת 300-400 שקל של גרר, אז לא חבל?

 

אבל הם בשלהם: שי, אני יכול להרשות לעצמי להזמין גרר....אני גם לא צריך לשלם עליו. יש ביטוח (נאמר מפי אריה, במעמד האחרון שהייתי בחברה, כשהזכרתי להם שאמרתי לנטע שאני מוכן אפילו לשלם על הגרר אבל העיקר שיקחו את הרכב בעזרתו)

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי קח עו"ד בכל מקרה... ואל תשלם שקל, כמה ק"מ בדיוק נסעת עם האוטו?

טכנית זה נשמע כמו שקר גס של הונדה וביזיון שבכלל הם כותבים שטויות כאלה, אני מציע שכדי לכסות את התחת שלך תבקש מכתב רישמי של השקר הזה מהמוסך של הונדה.

וזה שבמחשב אין עדות לזה שנדלקה הנורה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קל להיות חכם לאחר מעשה, וקל לדבר מהצד, אבל להבא, אחרי השיחה הראשונה שבה אתה מציין שהמנוע מרעיש בצורה חשודה ואתה מבקש שישלחו גרר כדי לא לגרום נוסף למנוע, תקליט את השיחות, שבהן אתה דורש שישלח גרר לאסוף את הרכב ונתקל בסירובים על גבי סירובים והביטוי הישראלי האל-מותי "יהה בסדר" למרות שאתה יודע בוודאות שלא "יהיה בסדר" אפילו בכלל לא.

אותן שיחות בהן אתה מסרב לקחת אחריות על נזק שיגרם למנוע (או לכל רכיב אחר ברכב) בעקבות הדרישה שלהם להסיע אותו למשרדים.

 

אנשים כאלה, שטוענים ש"יהיה בסדר", שידאגו בעצמם אחרי זה שבאמת יהיה בסדר. אתה לא אחראי על השטיות שהם עושים ועל ההחלטות ה"לא נכונות" בלשון

המעטה שהם מקבלים.

 

 

נכון לעכשיו, אין לך יותר מידיי מה לעשות חוץ מלקחת עו"ד ולהסתמך על תוכן המיילים ולקוות שהם יגידו את האמת ויודו שדרשת שיגיע גרר לקחת את הרכב, כדאי גם לתיין בפני העו"ד שהצעת לשלם על הגרר (להראות שאכפת לך מהרכב ושניסית באופן אקטיבי למזער את הנזק כמה שאפשר)

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קל להיות חכם לאחר מעשה, וקל לדבר מהצד, אבל להבא, אחרי השיחה הראשונה שבה אתה מציין שהמנוע מרעיש בצורה חשודה ואתה מבקש שישלחו גרר כדי לא לגרום נוסף למנוע, תקליט את השיחות, שבהן אתה דורש שישלח גרר לאסוף את הרכב ונתקל בסירובים על גבי סירובים והביטוי הישראלי האל-מותי "יהה בסדר" למרות שאתה יודע בוודאות שלא "יהיה בסדר" אפילו בכלל לא.

אותן שיחות בהן אתה מסרב לקחת אחריות על נזק שיגרם למנוע (או לכל רכיב אחר ברכב) בעקבות הדרישה שלהם להסיע אותו למשרדים.

 

אנשים כאלה, שטוענים ש"יהיה בסדר", שידאגו בעצמם אחרי זה שבאמת יהיה בסדר. אתה לא אחראי על השטיות שהם עושים ועל ההחלטות ה"לא נכונות" בלשון המעטה שהם מקבלים.

 

יש לי מיילים שבהם תיארתי במפורש את הבעיה, וקיבלתי את הסירוב שלהם.

 

המיילים שמורים אצלי.

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה אחד המיילים שנשלחו לאחר שהמנוע הלך:

 

היי,

 

אבקש מכם לשלוח לי טופס חתום שבו אתם מאשרים לי לגשת ולדלות מידע מהמוסך שמטפל ברכב.

 

דיברתי איתם והם לא מוכנים למסור לי שום פרט מכיוון שאיני בעל הרכב.

 

אז אם לטענתכם ההתערבות שלי נחוצה ואני חלק אינטגרלי מהברוך שנכנסתם אליו ביזמתכם (להזכירכם - התראתי על מנורת שמן דולקת, התראתי על מנוע שהולך לשבוק חיים, התראתי מספר פעמים רב בעזרת מספר מדיות, ואף בימים שאתם לא עובדים (מוצ"ש) ואף הפצרתי בכם לאסוף את הרכב עם גרר , סירבתם. ושוב הצעתי. והבעתם את התנגדותכם הנחרצת. - ולאחר אישור סופי מכיוונה של 'נטע' (ותוך התראה אחרונה, דרך אימייל וטלפון, שבמידה ואסע אליכם אין ספק שהמנוע יפסיק לעבוד באמצע הדרך) , כבקשתכם- הסעתי את הרכב בכוחות עצמי במטרה להגיע ליעד הנחשק : משרדיכם הממוקמים כ15 ק"מ מביתי. בתקווה לשרוד נסיעה שכזו. ובהסתמך על המנוע המצויין שהרכב נחנן בו - F20... שיאריך ימיו מעבר למצופה, וישרוד נסיעה של קילומטרים רבים במצב של תת-שימון. אך המנוע לא צלח והרכב נתקע בסמיכות של קילומטר בודד ממשרדיכם. ולמזלי הרב - הרשלנות הגורפת מצדכם, לשלוח לקוח עם מנוע דופק ומנורת לחץ שמן דולקת - אל עבר נסיעה בכביש מהיר, ולהמנע מהזמנת גרר - לא גרמה לי עגמת נפש כמצופה, ונתקעתי באיזור בנוי עם מדרכה ואנשים ונמנעתי מהחרפה שבסתימת מעבר תנועה ראשי בכביש איילון צפון , סופג אלפי צפצופים מהרכבים העוברים)

 

 

אבקש שתצטרפו אותי באופן רשמי לתהליך שאתם עוברים - על ידי טופס אישור החתום על ידכם.

 

ברצוני ללכת לדרג הגבוה ביותר בחברה בצירוף דו"ח התקלות ולגלגל בפניו את סדר ההתרחשויות בלי להחסיר שום פרט.

 

כל זאת כמובן במידה ואתם שוקלים לייחס לי אחריות ולו המזערית ביותר על שהתרחש אתמול.

 

בברכה ,

G-D will give me justice

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיילים הקריטיים הם אלו שנשלחו לפני התקלה, לא אחרייה.

במצב שבו הם נתקלים רק במייל שנשלח לאחר התקלה הם יכולים להכחיש ולהגיד שלמייל הזה אין שום קשר, ולו הקטן ביותר, למציאות.

 

והיו דברים מעולם.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרגמל

 

קיבלת מכתב מעו"ד ( הכותרת לא חשובה )

קח עו"ד עבוד לפי עצתו אחרת תהיה אבוד.

שתף אותנו בצד הטכני , כאן יש יתרון לפורום

 

בעצות משפטיות ממש לא.

 

רגע כן. יש פורום משפטי חדש כאן פנה אל עו"ד סער בעיניין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...