Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסיפור האמיתי (שלי) בנוגע לS2000 עם המנוע שנשבר


gargamel1
שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדיוק - לפני התקלה !!!!

 

בכל מקרה:

1. איך הם יודעים שאתה ביצעת פעולה ברוטלית ולא נהג לפניך?

2. כתוב שבוצע טיפול "רק" לפני 7,000 ק"מ - לפי ספר טכני של הונדה תחת עומס קשה יש לבצע טיפול החלפת שמנים וכו' בדיוק אחרי 7000 ק"מ.

3. לא הבנתי מה אתה רץ למוסך. מה, זה אוטו שלך? שישברו את הראש. הם לא חכמים אם לא עשו ביטוח.

4. העברה להילוך שלישי ב-135 קמ"ש לא מזיזה לרכב הזה ולא תגרום למנוע להגיע ל-11,000 סל"ד - אז מה שכתוב במכתב זה חארטה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 483
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

CROC - אתה סגור על זה ב 100%? (135 קמ"ש בהילוך שלישי)

 

גרגרמל - בדוק בכמה סל"ד המנוע נמצא בהילוך שלישי ב 135 קמ"ש (זכור לי מה 205 שהיה לי בזמנו שסוף שני היה בערך 100-110 קמ"ש ולי היה מנתק ב 7000 ..)

 

אם מדובר על סל"ד הגיוני (דהיינו עד 7500 סל"ד) אזי כל התכתובת כאן לא נכונה ומוטעית.

 

ובלי קשר, קח כבר עו"ד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פשוט לא מבין, למה לקחת רכב שהמנוע שלו נשמע לך לא תקין על סמך זה שמישהו אמר "יהיה בסדר". :shock:

ועוד טיעון מוזר, אמרת שהיית מוכן לשלם על שירותי הגרירה, אז למה לא הזמנת בעצמך את הגרר?

אני הצעתי כמה וכמה פעמים שיזמינו גרר, ואני אפילו אשלם עליו - כי חבל על המנוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסר ההשכל שלי: לשכור רכבים רק מחברות גדולות ומוכרות. בחברה גדולה בחיים לא היו מתעסקים בזה, לא שואלים את יצחק או ברוך, פשוט מזמינים גרר-כמובן שעל הגרר כבר מגיע גם רכב חלופי ומסיים את הסאגה.

 

המכתב שלהם דרך אגב נראה מזוייף, אתה יכול להביא עדות של מכונאי הונדה שיאמת את הפרטים הטכניים, יש שם מספר טעויות והטעיות לדעתי.

 

לצערי עקב ניגוד אינטרסים מסויים אני לא יכול לעזור לך באופן אישי אבל הייתי עושה כך.

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח עורך דין ומהר,הם ינסו להפיל את זה עליך אם זה המכתב שהם שלחו לך.

תפסיק להתכתב במיילים. אתם כבר עברתם את שלב הלקוח -מוכר,וזה כבר מתחיל להריח לא טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחסי העברה הם כאלה:

ראשון: מגיע ל 65 קמ"ש בערך

שני: מגיע עד 105 ככה

שלישי: מגיע עד 150 קמ"ש

רביעי: מגיע ל 190 קמ"ש בערך

חמישי: מגיע ל 230 קמ"ש בערך

שישי: עד משהו כמו 260 אבל הוא מתעייף ב 150 קמ"ש

המנוע לא יכול להישבר אם מורידים מחמישי לשלישי ב 135 קמ"ש כי ההילוך הזה מחזיק עד 150

ולא דיברתי על זה שהוא יכול לספוג גם יותר מזה...

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

קראתי את השרשור ואני המום

יש לי שאלה . כאשר לקחת את הרכב האם בקשת מהמוסר לרשום בטופס שיש רעש ודפיקות במנוע

ודבר שני אפילו אם אמרת לו את זה בע"פ זה אמור לכסות אותך מכיוון שאתה לא מכונאי לא מכיר את הסטורית הרכב ויש אפשרות לזמן את העובד המדובר ( אני הייתי מנסה לדבר איתו ישירות כמובן עים הקלטה ) וכמובן אפשר לבדוק זאת מולו בפוליגרף

דבר שלישי אני מאמין כי כן יש הסטוריה רשומה במוסך או בחברה על הבעיה

 

(ודבר אחרון אני מאשים רק אותך בדבר מיכוון שבמועד לקיחת הרכב שמעת רעש והסכמת לקחת את הרכב ובזאת שענו לך שזה בסדר זה מראה את הפרצוף הישראלי )

 

בברכה ובהצלחה זיסו יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תירגע.

 

קח עו"ד שיוציא להם מכתב עם CC להונדה ישראל ולדרגים הבכירים, שאתה השוכר, שיש לך הוכחות שהמנוע דפק לפני שלקחת את הרכב בכלל ואתה לא רק שלא לוקח אחריות אלא גם תחייב אותם על שכ"ט עו"ד ועל הטרדה.

ואני, בתור אחד ששוכר המון רכבים מאויס, לא חתמתי על רכבים עם פחות אויר בגלגלים ממה שאמור להיות, קל וחומר דפיקות במנוע ועוד רכב ספורט.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי שוכר הרכב פעל קשורה וכול האחריות על נזק שנגרם לרכב חל על החברה.

שוכר הרכב התריעה על בעיות ברכב וקיבל תשובה ברורה להמשיך לנסוע.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן עקרוני בית משפט לא מבין במכונאות. הוא שומע מומחים בתחום ומחליט לפי הנסיבות של מי הרשלנות ומי פעל לא כשורה.

לכן גם אם לא תקח עו"ד הם לא ינצחו כי אין להם שום קייס זוהי תקלה טכנית שדווחה על ידך ומכאן והלאה אין להם על מה להלין.

אתה לא אמור להבין במנועים ובוודאי שלא לצפות קריסה שלהם.

בקשר להאשמה שנהגת שלא כהוגן. זה חסר בסיס. חובת ההוכחה עליהם. מעבר לזה שמה שנכתב במסמך מהונדה זה בדיחה שום מומחה רכב לא יאשר שהורדת הילוך שוברת מנוע גם הונדה בחו"ל לא תאשר את זה. כך שאין מה לדאוג, בית המשפט יזרוק אותם מכל המדרגות ויחייב אותם הוצאות משפט.

עוד דבר גם אם נכתב בחוזה באותיות הקטנות איזשהו סעיף שמחייב אותך על כל נזק ותקלה. אין לו כל תקפות משפטית. הם כפופים לכלל חוזים אחידים. וכל דבר שחורג מהסבירות של אדם מהשורה מבטל את החוזה.

לכן אני מציע לך קח עו"ד מתחיל אבל עם אמביציה והגון ותעבור את זה בקלות. בלי הרבה הוצאות. ואל תדאג בסוף הם ישלמו הוצאות משפט. רק תזכור שהוצאות משפט הן שרירותיות לא לפי מה שהוצאת לכן קח עו"ד מתחיל ואל תוציא הרבה.

ומה שציינו כבר המיילים לפני המקרה הם החשובים תשמור אותם וגם תקליט את העובדים.

סתם ככה נראה לי שהם עשו לך תרגיל להפיל עליך את המנוע. מצאו פרייאר. אתה חושב שהם לא הבינו מה המשמעות של מנוע דופק ברכב כזה יקר. אל תהיה כזה תמים לפחות אחרי שנפלו עליך תתעורר.

אגב על רכב השכרה אין אחריות יצרן וגם לא מחובתו של היצרן לתת אחריות.

מה הם יעשו כשהמנוע דופק והונדה לא מתקנת ? מוצאים אחד כמוך ואומרים סע סע עם פקידה שמשחקת ראש קטן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...