Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

בדרך כלל אני לא כותב פה הרבה , אבל שמתי לב שיש פה אנשים שאולי היו ויכולים לעזור לי בנושא הכה סבוך .

 

לאחר שאנוכי הציע את הרעיון לטוס לפראג בחג הסוכות הקרוב , התקבל ברעיון בברכה ע"י הוד מלכותה .

הוזמנה חבילת נופש לפראג ל - 5 ימים , 4 לילות + טיסות + העברות + שאר ירקות .

המלון הנבחר : Panorama .

 

אך אבוי ! מהרגע שראינו את המלון Crown Plaza בחבילה שמחירה מתקרב ל 800$ , סה"כ תוספת של עוד 150 דולר +- מהחבילה של מלון פנורמה .

 

עכשיו .. העניין הוא לא הכסף (או שכן) אבל המלון פנורמה נראה לי בסדר גמור , יש עליו חוות דעת סבבה בכל העולם (בדקתי גם באתרים בחול וגם בארץ) ולא מצאתי שום דבר חריג מלבד תלונה על כך שאין WIFI בחדר (נו באמת ! ) או שהצ'כים עצבניים מדי \ לא אדיבים (ראה ערך "ישראל" ) .

 

בכל מקרה , האם יש כאן חלוץ שהיה במלון Panorama ויכול לספר לי אודותיו ?

האם יש כאן חלוץ שהיה במלון Crown Plaza ויכול לספר לי אודותיו ?

 

הגברת פשוט לא רגועה ... היא רוצה את הטוב ביותר (אפשר להבין) אבל למה להוסיף כשאני בעצם כל היום אהיה בחוץ ואחזור למלון רק כדי לישון ? איפה ההיגיון פה ? זה לא שאני יושב במלון כל החופשה ...

 

HELP !

 

תודה לעוזרים ,

ליאור .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

150 דולר בפראג זה ה-מ-ו-ן כסף.

אין שום דבר רע במלון פנורמה. אני הייתי עם חברים לפני ~שנה וחצי (מרץ 09) ובעקבות ההמלצה חברים נוספים היו לפני שלושה-ארבעה חודשים ככה.

מלון סבבה לחלוטין במיקום טוב. וכמו שאמרת, אתה לא בא בשביל להיות בחדר כל היום, אתה הולך להסתובב בעיר.

WIFI זה באמת בקטנה. אם זה באמת חשוב, יש מקדונלדס עם WIFI חינם כל 100 מטר בפראג...

 

ממליץ להשתמש ב150$ הללו בשביל דברים הרבה יותר שווים בפראג עצמה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אוקיי , זה כבר נשמע מרגיע :)

 

האם יש לך משהו לציין על המלון לטובה או לרעה ?

אגב , המלון ממוקם קרוב לתחנת המטרו נכון ?

 

אם יש לך המלצות לגבי פראג בנוגע לטיולים ומקומות לבקר בהם או כל דבר נוסף שיכול לתרום - אשמח לשמוע , למרות שחרשתי את גוגל תמיד כיף לשמוע דברים נוספים שיכולים להפוך את הטיול למהנה יותר ...

 

אני מקווה שפנורמה לא יאכזבו :)

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

גם אני טס לפראג, עוד 8 ימים :)

כבר ביקרתי שם בעבר ואני ממליץ בחום על גן החיות וטיולים מאורגנים לטירות עתיקות שיש באזור.

כמו כן מומלץ לרכוש ספר קצר באחת מחנויות הספרים עם האטרקציות המומלצות וקצת היסטוריה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הו, פראג..תמיד יפה, תמיד רומנטית.

העיר מאוד קלה להתמצאות ובביקורי הראשון עם אישתי שם לא נסעתי פעם אחת בתח"צ (שכנו במלון בכיכר ואלצב). אפשר להגיע ל(כמעט) כל האטרקציות ברגל אם אתה ממקודם במרכז, ואף עדיף - יותר כיף.

בביקורי השני (מטעם העבודה) שכנתי במלון קלריון קונגרס, שהאטרקציה המרכזית (בשבילי לפחות) היתה האולם מכירות של למבורגיני שממוקם 30 מ' ממנו :lol:

 

הטיפ הכי חשוב: שתו בירה. והרבה. הבירות הצ'כיות טעימות, מעולות וזולות אפילו יותר ממים.

עוד טיפ: המוכרנים/סוחרים הצ'כים מאוד תחמנים - שים לב שאתה מקבל בדיוק מה שאתה מבקש (החל מדוכן ה-CHANGE וכלה במסעדה), הם מנצלים תיירים ולא מתביישים בזה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

נ.ב מאוד חשוב!

יש המון גנבי רחוב בפראג, לא להסתובב עם כל הכסף בכיס ולשמור טוב טוב על המצלמה.

ממליץ על פאוצ' דקיק מתחת לבגדים בשביל הכסף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

עוד טיפ חשוב,

 

כרטיסי הנסיעה נמכרים לפי מספר התחנות שאתה נוסע, שים לב שאתה קונה את הכרטיס הנכון, הפקחים במטרו יעילים

אכזריים לא מבינים אנגלית ולא מעניינים אותם תירוצים והקנס הוא בערך פי 10 ממחיר נסיעה.

פורסם

מלון פאנוראמה סביר +- לא מפואר מידי אך נקי, הצוות אדיב, ארוחת הבוקר סבירה, הקניון ממול למלון אינו מתויר מדי והמחירים בחנויויות משעשעים (באופן כללי שווה להיכנס לאחד הסופרים הגדולים בעיר האוכל מוצג בצורה יפה, יש המון פירות יער והמחירים נמוכים ביחס עלינו כמו כן הגברת טענה כי מוצרי הטיפוח, גם הישראלים, זולים יותר).

תושבי העיר אינם מסבירי פנים במיוחד כך שאם תרצה לנווט עדיף להיעזר במפה (גם הם מפחדים מכייסים וכו).

במדרגות הצד השמאלי הוא לממהרים ולכן או שתלכו מהר או שתיצמדו למעקה הימני.

המטרו יעיל מאוד ובעזרתי כרטיס חופשי יומי ( כ20 ש"ח תקף לדעתי בכל סוגי התחבורה ויעיל ל24 שעות) ומעת כושר התמצעות תגיעו לכל מקום בעיר בתוך גג חצי שעה (הרכבות מדויקות להרגיז).

התאטרון השחור הוא בזבוז זמן גם הספרייה שמשופצת לעיתה כבר שנתיים, בוואצלב וסביבתה (משהו כמו 12 דקות במטרו שיש תחנה שלו בקניון), יש המון פאבונים ומסעדות ואף על פי שהמחירים הם לתיירים עדיין זול מבארץ.

כבר יהיה שם די קריר כך שהאוכל המקומי יבוא לכם בטוב (נקניקיות, נקניקיות, משהו בצקי מטוגן, עוד נקניקיות ...).

הצ'ינגים כותבים תעריף לעיתים ללא עמלות היזהרו לכם יש המון צ'יינגים ולכל אחד יחס שונה מעט (הבדלים מוחשיים).

לא יודע לגבי כייסים אך עדיף להסתובב עם ידיים בכיסים ולהסתכל אחורה מדי פעם, פארנויה אני מעדיף שהכסף שלי ישאר אצלי (עדיפים גם שטרות קטנים כך שכאשר משלמים בעבור משהו לא מוציאים מהכיס את מה שהצ'כי המסכן מרוויח בשבוע).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
מלון פאנוראמה סביר +- לא מפואר מידי אך נקי, הצוות אדיב, ארוחת הבוקר סבירה, הקניון ממול למלון אינו מתויר מדי והמחירים בחנויויות משעשעים (באופן כללי שווה להיכנס לאחד הסופרים הגדולים בעיר האוכל מוצג בצורה יפה, יש המון פירות יער והמחירים נמוכים ביחס עלינו כמו כן הגברת טענה כי מוצרי הטיפוח, גם הישראלים, זולים יותר).

תושבי העיר אינם מסבירי פנים במיוחד כך שאם תרצה לנווט עדיף להיעזר במפה (גם הם מפחדים מכייסים וכו).

במדרגות הצד השמאלי הוא לממהרים ולכן או שתלכו מהר או שתיצמדו למעקה הימני.

המטרו יעיל מאוד ובעזרתי כרטיס חופשי יומי ( כ20 ש"ח תקף לדעתי בכל סוגי התחבורה ויעיל ל24 שעות) ומעת כושר התמצעות תגיעו לכל מקום בעיר בתוך גג חצי שעה (הרכבות מדויקות להרגיז).

התאטרון השחור הוא בזבוז זמן גם הספרייה שמשופצת לעיתה כבר שנתיים, בוואצלב וסביבתה (משהו כמו 12 דקות במטרו שיש תחנה שלו בקניון), יש המון פאבונים ומסעדות ואף על פי שהמחירים הם לתיירים עדיין זול מבארץ.

כבר יהיה שם די קריר כך שהאוכל המקומי יבוא לכם בטוב (נקניקיות, נקניקיות, משהו בצקי מטוגן, עוד נקניקיות ...).

הצ'ינגים כותבים תעריף לעיתים ללא עמלות היזהרו לכם יש המון צ'יינגים ולכל אחד יחס שונה מעט (הבדלים מוחשיים).

לא יודע לגבי כייסים אך עדיף להסתובב עם ידיים בכיסים ולהסתכל אחורה מדי פעם, פארנויה אני מעדיף שהכסף שלי ישאר אצלי (עדיפים גם שטרות קטנים כך שכאשר משלמים בעבור משהו לא מוציאים מהכיס את מה שהצ'כי המסכן מרוויח בשבוע).

 

תודה רבה לכולם על התגובות ! זה מאוד עוזר .

"לצערי" לא נותרו מקומות כלשהם ב PANORAMA וכרגע דיברנו על מלון אחר , אני מקווה ששם יישארו מקומות , אני מניח שאקבל תשובה ביום א' הקרוב לגבי מקום פנוי ואישור המלון ..

 

בכל מקרה , אם יש לכם עוד עצות בנושא אני אשמח לשמוע :)

 

שבת שלום ,

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...