Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא חשוב איפוא עמד האופנוע חשוב איפוא עומד גזע העץ

 

אם גזע העץ הוא בשטח ציבורי הרשות המקומית

 

אם גזע העץ עומד בחצר בית , דיירי אותו הבית.

 

מכתב לגורם האחראי לעץ , תמונה של ה"תאונה" ומבקש את עלות הנזק תוך X ימים. (עשית שמאות ?)

 

לא משלמים תביעה משפטית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

העץ עמד בשטח עירית ב"ב.המיקרה תועד וצולם,הוגשה תביעה לעיריה,והם אומרים שהאופנוע עמד על המידרכה ולא משלמים.עכשיו מה הסיכוים שלי לעמוד מול סוללת העורכי דין של העיריה וליזכות בפיצוי?,ותודה לעונים.

פורסם

שלום רב,

 

המדובר בנזק רכוש שנגרם לך על ידי העירייה, והטיפול הנכון במקרה כזה הינו באפיק של תביעה נזיקית על פי פקודת הנזיקין. לצורך כך, הצטייד בחוות דעת שמאי לגבי הנזק שנגרם לאופנוע שלך. במידה ומדובר בנזק קל, מומלץ לך לפנות לבית משפט לתביעות קטנות, ובמקרה של נזק משמעותי יותר, מומלץ להיעזר בעורך דין.

פורסם
העץ עמד בשטח עירית ב"ב.המיקרה תועד וצולם,הוגשה תביעה לעיריה,והם אומרים שהאופנוע עמד על המידרכה ולא משלמים.עכשיו מה הסיכוים שלי לעמוד מול סוללת העורכי דין של העיריה וליזכות בפיצוי?,ותודה לעונים.

 

ואם במקום האופנוע היה עומד ילד גם לא היו משלמים??

מנסים למרוח אותך .

מקסימום השופט עלול להקטין את התשלום עבור הנזק עקב אשם תורם ( רשלנות תורמת ) מצידך. לא מעריך שזה המקרה.

 

רמתו של התירוץ איש עבר בכביש שלא במעבר חציה ונפל לבור שפתחו עובדי העיריה.

 

עם הנזק מתחת ל31200 ש"ח הרי הכתובת היא בית משפט לתביעות קטנות שם הצדדים לא מיוצגים ב 99% מהמקרים על ידי עורך דין( החוק מתיר ייצוג על ידי עורך דין רק במקרים מיוחדים ) כך שלא תעמוד מולך סוללת עורכי דין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המידרכה מיועדת לאנשים(ילדים).אבל מצד שני איפו להחנות את האופנוע?.כניראה שנגיש תביעה בבית דין ואים יש להם בעיה ,שירשמו לי קנס על חנית מידרכה.שוב תודה,ואשמח לתגובה ממיקרה דומה.

פורסם
המידרכה מיועדת לאנשים(ילדים).אבל מצד שני איפו להחנות את האופנוע?.כניראה שנגיש תביעה בבית דין ואים יש להם בעיה ,שירשמו לי קנס על חנית מידרכה.שוב תודה,ואשמח לתגובה ממיקרה דומה.

 

מקרה דומה?!

 

אני רוכב הרבה שנים, אתה האדם הראשון ששמעתי ש"נפל לו ענף על האופנוע" :shock:

פורסם

אני מטייל הרבה שנים ואף פעם לא שמעתי על מקרה ש"נפל ענף על אוהל והרג ילד".

מה זה אומר? שזה לא קרה? לצערנו זה אכן קרה החודש בשמורת טבע בארץ.

פורסם
.....

 

מכתב לגורם האחראי לעץ , .....

 

באמצעות פתק מקופל היטב, הכתובת למשלוח: הכותל המערבי, ירושלים, מיקוד 00001

 

:-D

 

שבת שלום

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...