Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטפתי את הרכב ואת הגלגלי מגנזיום עם פנטסטיק וסקוץ' של כלים (מרובע, קטן, ניילוני וכסוף)

 

 

זאת הייתה טעות ? -אני לא רואה שינוי משמעותי ..

האוטו יחסית חדש מספר שנים על הכביש אבל עדיין נראה טוב

 

חבר שלי אומר שזאת הייתה טעות אבל סך הכל עכשיו הוא קצת יותר נקי

 

יכול להיות שהוא איבד איזשהו ברק ?

פורסם

שלום.

רכב הוא לא סיר שומני ,וצבע הרכב רגיש לשריטות .

לכן מאיפה הגיע הרעיון לשטוף את הרכב בצורה כזאת?

נוזל הכלים מכיל חומצות ומלח ,סקוצ' שורט שריטות מיקרוסקופיות את צבע הרכב.

בקיצור-לך לכל חנות אביזרי רכב או אוטו דיפו-קנה מטלית ג'ילדה ושמפו יעודי לרכב.

ממליץ לך על שמפו המכיל טפלון וזהו.

רמת הנזק שגרמת תלויה בכמה לחצת את הסקוצ' לצבע הרכב.

יותר שלא תעשה דבר כזה אם צבע הרכב יקר לך -עוד שטיפה או שתיים כאלה

וצבע הרכב יתחיל להתקלף במהירות.

אחרי שתסיים לשטוף את הרכב עם ג'ילדה ושמפו יעודי ,תעשה לאוטו וקס כדי "לכסות"

את השריטות שכבר עשית.

אם בא לך על סקוצ' וסבון כלים לך לכיור ותתחיל לשטוף כלים!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

תודה על התגובה המהירה..........

 

אמרו לי כבר לעשות פוליש עדין עם חומר לצבע מטאלי ואז לעשות ווקס מחדש..

 

הפיתרון שלך נישמע יותר קל..

 

איזה מהם נכון? -לא "לחצתי חזק" עשיתי את זה יותר חפיף..

-אבל עדיין עכשיו בשמש יש סימנים של שריטות.

 

אגב -זה יכול לפגוע בג'נטים?

פורסם

אוי ואבוי!

פעם רציתי לשמח את אבא שלי ושטפתי לו את הרכב. במרכז מכסה המנוע היה קקי של ציפור שהתייבש ושלא רצה לרדת. כשכלו כל הקיצין, תפסתי סקוץ' והסתערתי על הקקי בחמת זעם.

הקקי ירד. גם הצבע. מזל שמאז הספיקו לעשות שיפוצים בבניין השכן והקבלן הלא זהיר לא דאג לכך שלא יעופו רסיסים על המכוניות החונות, ככה לפחות הרכב קיבל צביעה מחדש.

השאר את הסקוץ' במטבח.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

טוב אחרי שכתבת שרואים בשמש את השריטות זה משהו אחר.

לצבע הרכב יש מעיין שכבת הגנה -מעיין לכה.

ברגע ששיפשפת עם סקוצ' הרסת את אותה שכבת הגנה.

כדי להגן על הצבע שוב יש למרוח וקס.

אבל אם אתה טוען שרואים שריטות-אלו כבר לא שריטת מקרוסקופיות אלא שריטות

של ממש.לכן יתכן וצריך לעשות פוליש.

מה שכן גם פוליש יכול לעשות נזק בלתי הפיך-לחיצה חזקה עם המטלית והפוליש ,ואתה עלול לראות

ש"נעלם" הצבע ואתה רואה כבר את צבע המתכת שמתחת.

מה שאני מציע שבאמת יעזרו לך המומחים-צלם את הרכב והעלה את התמונות לכאן היכן שיש שריטות.

יתכן ופוליש צבע יוכל לעזור לך או לא.

באוטודיפו יש פוליש בצבע הרכב שבא לטשטש שריטות,אבל לא בטוח שזה יעזור-תלוי מה עומק השריטת וחומרתם.

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אל תילחץ, בפעם אחת של ניקיון כמו שעשיתה לא יכול להיות נזק או שפשפוף בצבע של האוטו .בפעם הבאה להשתמש במוצר שמיועד לניקוי מכוניות, מומלץ להשתמש במוצרים איכותיים של החברות המובילות בתחום

×
×
  • תוכן חדש...