Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב זול ברמות אבל שמעתי שיש כמה בעיות, לא שמעתי על משהו ספציפי, למישהו יש מה להעיד? (גיר ידני, לא אוטומט)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

חיפשתי בזמנו מריאה סטיישן - הרכב מרווח ונעים לנהיגה. אבל - מעבר לגיר האוטומטי שאסור לגעת בו - כפי שכתבת נכון - יש כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת, ואת זה למדתי בין השורות, ממכוניות שבדקתי:

 

המנועים לא ידועים כמאריכי חיים יותר מדי, ולא נדיר למצוא רכבים עם 200 אלף ק"מ ואפילו פחות, שכבר עשו להם ראש מנוע, ככל הנראה עקב בעיות התחממות ונזילות מים.

מרבית המריאות סובלות מתקלות בכריות אוויר, וזה כבר סיפור יקר מאד. תקלות נוספות יש בחשמל ובקונסולה.

כיאה לאיטלקים, הרבה ידיות פלסטיק וגם פריטי גימור ואבזור פשוט רופפים, תקולים או בלויים - כולל ידיות הכניסה לרכב.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

בקיצור לא אוטו משהו, אין לי כסף להכנס למוסך כל שני וחמישי, הפיאט יכולה לחכות לקונה אחר

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

הרכב נוטה להתחמם

לחבר שלי היה כזה חדש מהניילונים בשנת 98

ואחרי כמה דקות של מאמץ מנוע הרכב התחמם ונאלצנו לעמוד בצד

המלצה שלי עדיף לשלם קצת יותר על יפנית אפילו לרדת בשנה האמינות שלהן שווה הרבה

פורסם

לאלא זה בסדר יש מכוניות רבות אחרות שהן לא יפניות.

היה פה שרשור שלי לגבי קניית רכב בתקציב זעום וברגע שהזכרתי סקודה פליסיה שנת 2000-2001 עם מנוע 1600 התגובות נפסקו. וזה ככה בכל הרשת, עוד לא ראיתי מישהו שהיה לו משהו רע להעיר על הפליסיה (אולי טכנולוגיה טיפה מיושנת, אבל זהו)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
הרכב נוטה להתחמם

לחבר שלי היה כזה חדש מהניילונים בשנת 98

ואחרי כמה דקות של מאמץ מנוע הרכב התחמם ונאלצנו לעמוד בצד

המלצה שלי עדיף לשלם קצת יותר על יפנית אפילו לרדת בשנה האמינות שלהן שווה הרבה

 

אז לחבר שלך היה רכב למנו לימון.

בזמנו, אבי רכש אחת חדשה מודל 98 שנשארה עמנו 5 שנים (היה די קשה למכור).

היא היתה מפנקת ומעוצבת וממש עשתה רושם טוב.

למעט רפידות ברקסים שהיו נוטים להאכל תוך זמן קצר לא היו בעיות מיוחדות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

כמו שאמר מישהו בפורום מסתבר שאין אחידות בדגם ואחד יכול ליפול על רכב ממש טוב והשני יכול לקבל צרה מפח ומנוע

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אני מכיר אחת כזו שנת 98 שמשרתת בתור רכב תחליפי במוסך, עושה שירות מצוין בתור רכב *ונה ולא מתלוננת.

 

כמו כן לא מובן לי העניין של השוק החלש, אולי זה עניין של עיצוב - אבל כשחבר מכר פיאט בראבו, הטלפון לא הפסיק לצלצל והרכב נמכר תוך שבוע בכמה אלפים מעל המחירון.

 

החלק הבעייתי הוא אכן הגיר, גיר זהה לזה שיש בסוזוקי באלנו. מעניין שאף אחד לא מזכיר סטיגמה שבסוזוקי באלנו הגיר "הולך" בסביבות 150 אלף...

פורסם
אני מכיר אחת כזו שנת 98 שמשרתת בתור רכב תחליפי במוסך, עושה שירות מצוין בתור רכב *ונה ולא מתלוננת.

 

כמו כן לא מובן לי העניין של השוק החלש, אולי זה עניין של עיצוב - אבל כשחבר מכר פיאט בראבו, הטלפון לא הפסיק לצלצל והרכב נמכר תוך שבוע בכמה אלפים מעל המחירון.

 

החלק הבעייתי הוא אכן הגיר, גיר זהה לזה שיש בסוזוקי באלנו. מעניין שאף אחד לא מזכיר סטיגמה שבסוזוקי באלנו הגיר "הולך" בסביבות 150 אלף...

 

 

אל תשווה: פיאט בראבו זה רכב קופה שקורץ לצעירים מתלהבים, ולכן סחיר. פיאט מריאה / בראבה אלו מכוניות משפחתיות שלא ממש קורצות לצעירים, ואפילו מחיר זול לא יכול לכפר על בעיות אחרות.

 

אגב, שלושתן חולקות מכלולים לגמרי משותפים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...