Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאור העובדה שאשתי נוהגת על הג'יפ ברוב ימות השבוע.

נשארתי אני עם הפיג'ו 206 ,רכב נהדר וכיף לנהיגה אבל [תמיד יש אבל] קטן,

הרמקולים שקניתי בעבר ושימשו את הרכב ברוב שנותיו התייבשו והתחילו לרשרש ולהשמיע רעשים שלא ממש נשמעים כמו מוזיקה.

 

אשמח להמלצה על רמקולים שיכולים להתאים לדלתות של הרכב [אם אני לא טועה 4 אינטש רוחב].

ברכב המדובר יש רדיו טייפ פשוט של קנווד ללא מגבר,

אני מחפש סאונד טוב בלי להשתולל [כנראה רק להחליף את הרמקולים ברמקולים פשוטים]

דרישות התקציב בסביבות ה 200 ש"ח.

 

אשמח אם תוכלו להמליץ על רמקולים ומתקין באזור רעננה.

 

תודה מראש.

טל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

יש למשהו המלצה למתקין באזור רעננה ? [למרות שלא צריך להיות מסובך להתקין אני מתכוון לקנות דרכו את הרמקולים ושעל הדרך יחבר אותם].

 

האם עדיף לי לרכוש את הרמקולים לבד ולהתקין בעצמי [כמה אני אחסוך ?]

 

ושוב תודה.

טל.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

בעיקרון ההתקנה היא ממש פשוטה,

מוציאים את הפאנל של הדלת (4 ברגים), מחליפים רמקול, וסוגרים.

 

לא יודע כמה ייקחו לך על זה, יותר מחימישים ש"ח זה גניבה.

 

בהצלחה.

פורסם

אני מבין שאתה לא ממש מעוניין להשקיע במערכת .

אבל לדעתי כדאי לך למשוך את התקציב למעלה למשהוא טיפה איכוטי יותר כמו MOREL קאוקסלי או משהוא בסגנון .

זה לפחות יתן לך את התמורה לכסף.

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

תודה על ההמלצות אבל אני לא הולך להשקיע 550 ש"ח על רמקולים ברכב ששומעים בו לרוב רדיו ומדי פעם דיסק צרוב אחד או שניים.

בס"הכ רוצה להפסיק את הזמזומים שיש כששומעים משהו.

ושוב תודה. [יש מצב שאקנה בזאפ רמקולים של קנווד ואתקין לבד.].

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...