Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הדרישות מהאוטו:

התאמה נוחה למשפחה בת 4 נפשות, 2 גברים בגובה של 1.8 מטר.

בגא'ז מרווח כך שיהיה ניתן להכניס בכייף 2-3 מזוודות לנופש.

חסכוני בדלק ואחזקה.

עדייפות לאוטומטי - אישה!

וכמובן אמינות.

 

הנסיעות:

אמצ"ש בעיר (חיפה) כ20-40 ק"מ ביום.

סופ"ש נסיעה לאטרקציות מדי פעם (גולן, כנרת, ים המלח, אילת).

 

בעקרון חשבתי בהתחלה על אלטו החדשה הסיבה היחידה שנפסלה היא המרווח במושבים מאחור והבגאז'.

האפשרויות הנוספות שעלו הן קורולה משנתונים 96-02 ואלמרה 01-02.

 

אודה לכל עזרה.

פורסם

האפשרות הראשונה שעולה לי לראש - פורד פוקוס (מרחב פנים וגודל הבגאז').

רכב מוצלח מאוד, בטיחותי ועם אמינות לא רעה.

מודל 2005 נכנסת להגדרות התקציב:

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=36&SubModelID=330&FromYear=2005&UntilYear=2005&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טויטה רכב אמין , נוח , חסכוני , רק במושב האחורי קצת צפוף ,

ניסן אלמרה- אמין, מורווח יותר מי טויוטה.נוח. קצת שותה יותר מי הטויוטה

פורד הוא רכב מוורווח מאווד אבל הוא לא אמין כמו הרכבים שהיא צינה

×
×
  • תוכן חדש...