Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יימח שמם


גלעד 106 ראלי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אני נוסע לי לתומי בכביש שמגיע מכיוון חיפה לצומת סומך (למי שמכיר)

מדובר בכביש ישר שבדרך כלל לא עמוס.

בכל אופן בקטע מסוים בכביש יש עליה ....אני עולה אותה ב-120 ובסוף העליה מקרטעת לה אונו כחולה ומסכנה....בנתיב השמאלי

אני מאותת קלות לנהג לפנות את הנתיב אך הוא בשלו שם זין וממשיך...

אז אני בשלי מוריד ל-4 וחולף על פניו בנתיב הימני.

אחרי קילומטר לערך אני מגיע לרמזור....ומה נהג האונו עושה....נדבק אלי

מאחור מבצע נעילת גלגלים ובורח לנתיב השמאלי....

אני נעמד מולו פותח את החלון ומאותת לו ביד ....מה הבעיה שלך?

אז הוא פותח את הדלת....ומה אני רואה?!

ערבי מלוכלך....ומה אותו ערבי עושה??? מתחיל לקלל אותי כאילו אנחנו חברים מהשירות הצבאי...גידופים ושאר ירקות...כגון:

"לך תזדיין", "סע סע מפה לפני שאני יוצא אלייך", "סתום את הפה או שאני נכנס בך".

אני לא נשארתי חייב ואמרתי לו שאם הוא כזה גבר שיצא מהאוטו....כמובן שהוא לא יצא....וגם לא העיז להיכנס לי בראלי....בן עוולה שכמוהו!

לקחים:

1)תמיד סעו עם מחבט בייסבול מתחת למושב הנהג(עדיף מפלדה)

2)ערבים= חלקם רפש העולם (והשמאלנים יסלחו לי....זו דעתי)

3)איך אני מתגעגע לגלוק 17 שהיה לי.... :twisted:

:evil:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
היום אני נוסע לי לתומי בכביש שמגיע מכיוון חיפה לצומת סומך (למי שמכיר)

מדובר בכביש ישר שבדרך כלל לא עמוס.

בכל אופן בקטע מסוים בכביש יש עליה ....אני עולה אותה ב-120 ובסוף העליה מקרטעת לה אונו כחולה ומסכנה....בנתיב השמאלי

אני מאותת קלות לנהג לפנות את הנתיב אך הוא בשלו שם זין וממשיך...

אז אני בשלי מוריד ל-4 וחולף על פניו בנתיב הימני.

אחרי קילומטר לערך אני מגיע לרמזור....ומה נהג האונו עושה....נדבק אלי

מאחור מבצע נעילת גלגלים ובורח לנתיב השמאלי....

אני נעמד מולו פותח את החלון ומאותת לו ביד ....מה הבעיה שלך?

אז הוא פותח את הדלת....ומה אני רואה?!

ערבי מלוכלך....ומה אותו ערבי עושה??? מתחיל לקלל אותי כאילו אנחנו חברים מהשירות הצבאי...גידופים ושאר ירקות...כגון:

"לך תזדיין", "סע סע מפה לפני שאני יוצא אלייך", "סתום את הפה או שאני נכנס בך".

אני לא נשארתי חייב ואמרתי לו שאם הוא כזה גבר שיצא מהאוטו....כמובן שהוא לא יצא....וגם לא העיז להיכנס לי בראלי....בן עוולה שכמוהו!

לקחים:

1)תמיד סעו עם מחבט בייסבול מתחת למושב הנהג(עדיף מפלדה)

2)ערבים=רפש העולם (והשמאלנים יסלחו לי....זו דעתי)

3)איך אני מתגעגע לגלוק 17 שהיה לי.... :twisted:

:evil:

 

כנראה בגלל זה היה לך גלוק 17

 

חרא של בן אדם זה חרא של בן אדם , מה הקשר למוצא?

פורסם

אז ככה את הגלוק לא לקחו לי....אני בר דעת .....את הגלוק החזרתי לאחר סיום עבודתי ולא משנה איפה...

דבר שני בכל שנותי על ההגה עוד לא ניתקלתי בתופעה כזו של חוצפה ואלימות

גם מילולית וגם פיזית....ויש לי מספיק ותק על הכביש....

קללות כן ראיתי אבל לא למצב שאדם כזה או אחר מתקרב לתאונה ביודעין....

ואחר כך מאיים באלימות.....

מעניין איך אותו ערבי היה מגיב אם הייתי יוצא אליו כשמוצמד לי אקדח למותן.

אגב בגלל זה אני לא נגרר לאלימות מילולית או פיזית...(אי אפשר לדעת מה אותו בן אדם יעשה)

אבל בכל מקרה צריך איזה מקדם הגנה.....לפחות מחבט להגנה עצמית....

 

נ.ב.

אל תהיה יפה נפש....אתה יודע שככה זה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
חרא של בן אדם זה חרא של בן אדם , מה הקשר למוצא?

 

:mm_yeah:

 

אני מסכים בהחלט. ביטויים נוסח "ערבי מלוכלך" מקומם בפח האשפה, בלי קשר להעדפה שמאלנית או ימנית.

זה שהוא אדיוט שמבצע שטויות לא צריך להיות קשור למוצאו, בנתיים הרוב המוחלט של מבצעי המעשים שתיאת בהם אני נתקלתי היה יהודי AS THEY GET.

 

אנא השאר את הגזענות מחוץ לפורום.

פורסם
אל תהיה יפה נפש....אתה יודע שככה זה.

 

אני דווקא כן יפה נפש ,ואני מאמין בהזדמנות שווה לכולם ללא הבדל דת גזע ומין.

 

בגלל זה אני חושב שצריך ל**ין לאותו אחד את הצורה. בגלל שהוא לא בן אדם , לא בגלל שהוא ערבי , קווקזי , אשכנזי או בלונדינית.

פורסם

לא אמרתי שצריך להרוג את כולם......

אני לומד באוניברסיטת חיפה 50% מכלל הקמפוס הם ערבים....

לא חושב שגזען היה יכול היה לסבול תופעה כזו!

אבל אני מתאר לעצמי שביום השואה והגבורה כשעמדת דום והזלת דימעה....

לא ראית דברים שאני שמעתי שקרו ....

אותם יקרים לליבך הלכו לחצו ידיים אחד לחברו ושיבחו בחג שמח!!!!

גזענות או לא...זה לא מקובל......(את שלהם את קיבלו...בצדק)

להתעלם מכל מיני דברים כאשר זה נוח לכם/לנו/לי/לכולנו.....אז ...שיהיה. :!:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
לא אמרתי שצריך להרוג את כולם......

אני לומד באוניברסיטת חיפה 50% מכלל הקמפוס הם ערבים....

לא חושב שגזען היה יכול היה לסבול תופעה כזו!

אבל אני מתאר לעצמי שביום השואה והגבורה כשעמדת דום והזלת דימעה....

לא ראית דברים שאני שמעתי שקרו ....

אותם יקרים לליבך הלכו לחצו ידיים אחד לחברו ושיבחו בחג שמח!!!!

גזענות או לא...זה לא מקובל......(את שלהם את קיבלו...בצדק)

להתעלם מכל מיני דברים כאשר זה נוח לכם/לנו/לי/לכולנו.....אז ...שיהיה. :!:

 

תאמין לי...

כל הכבוד לך...באמת...לומד איתם...סובל אותם באמת כל הכבוד!!! כנראה שאתה תדליק משואה ביום העצמאות הבא...

ובנוג להדגשה...הוא לא ראה דברים שאתה שמעת שקרו...ובכן איך אתה יודע שהם קרו אם רק שמעת עליהם??????

בוא נירגע.... לא נערב פוליטיקה או דעות שלא קשורות לפורום הזה....וככה כולנו נשאר רגועים יותר ונדבר פחות שטויות...

:-)

פורסם

אם חרדי רוצה ללכת ביום השואה והגבורה...שיבושם לו....

ערבי שלא מכבד את היום הזה זה מקובל....

אבל כשהוא הופך את זה לבדיחה...לוחץ ידיים ומציין שזה יום חג עבורו

כאשר נטבחו 6 מליון....עד כאן.

 

אתה לא רואה יהודים שמחים לאיד כאשר לערבים יש איזה חג..או משהו בסגנון.

זכותו של אדם לא לראות משהו כמו שאחרים רואים...אבל כאשר אותו אדם הולך ופוגע בכוונה תחילה זה כבר נושא אחר...

:evil:

:twisted:

החיים הם סחיטה של המצערת.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...