Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אחרי שבועיים ארוכים בצבא חזרתי הבייתה וגיליתי שמישהו שפך לי חומר לא מזוהה

על הבגאז' וחלק על החלון האחורי..

כמובן שזה לא יורד עם סבון...

מבקש את עזרתכם בחומרים שניתן להשיג על מנת להוריד את זה.

אני אנסה להעלות תמונות בהמשך

פורסם

להודעות מהסוג הזה רצוי לצרף תמונה טובה כבר בהתחלה. עד אז אפשר לזרוק השערות לאוויר בלי סוף.

פורסם

אם שפשוף במשחת ווקס או פוליש עדין לא מסירים את הכתם מן הצבע - אין מנוס אלא לגשת לצבעי רכב. ככל הנראה שכבת הלכה נפגעה ללא תקנה.:cry:

 

הכתם שעל החלון לא יורד בשטיפה נמרצת וקרצוף במים וסבון? זה נשמע בעייתי.

פורסם

אם מישהו באמת רצה להזיק לרכב שלך, ולא שפך במקרה, אז 90% שזה נוזל בלמים.

איך מטפלים בזה אני לא יודע, רק יודע שבהמשך שזה גורם לצבע לרדת מהאוטו, וגם צביעה חוזרת לא תעזור להרבה זמן.

פורסם

לפי דעתי מדובר פשוט בביצה,מה שאומר שאכלת אותה כיוון שביצה לאחר שהיא מתייבשת היא בלתי ניתנת להסרה בבית.גש לפחח אולי אפשרי לעשות שלייף עדין ולהוריד את זה.אם זה ביצה אין לך טעם להוריד את זה בבית כיוון שאתה לא תצליח ובמקרה הרע מה שתוריד זה רק צבע רכב!.

 

נ.ב

כל מה שאמרתי זה לפי מה שאני חושב שזה,ומה שכתבתי זה מנסיוני המר עם רכב שנפגע מביצה בשבועות.

פורסם
לפי דעתי מדובר פשוט בביצה,מה שאומר שאכלת אותה כיוון שביצה לאחר שהיא מתייבשת היא בלתי ניתנת להסרה בבית.גש לפחח אולי אפשרי לעשות שלייף עדין ולהוריד את זה.אם זה ביצה אין לך טעם להוריד את זה בבית כיוון שאתה לא תצליח ובמקרה הרע מה שתוריד זה רק צבע רכב!.

 

אפילו לא פוליש ?

פורסם

נראה כאילו בחלק מהמקומות הלקה החלה להתקלף. אולי שווה לנסות פלסטלינה, אם כי אני בספק.

פורסם

מצטער בשבילך..

לא נראה כמו שרף (מה גם ששרף לא נשפך בד"כ בכמויות כאלו) נראה כמו ביצה באמת

 

בדיוק שבוע שעבר הזמנתי פוליש מיוחד מEBAY שאמור להיות יעיל במיוחד לשריטות ושפשופים בצבע

זה החומר QUIXX

http://www.youtube.com/watch#!v=dRmhc0EMRRw&feature=fvw

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

הפחח שלי בזמנו אמר לי שפוליש לא יורי את זה כיוון שזה מתאחה ממש עם הצבע.אולי יש פתרון שהוא לא הכיר בכל אופן.

פורסם

גם לי זה נראה כמו ביצה.

לפי מה שאני יודע זה מאוד קשה להסיר ביצה שהתיבשה על הרכב.

למישהי בעבודה הקודמת שלי זה קרה עם רכב של החברה, והצליחו להוריד את

זה, אני לא יודע איך, אם כי נשארו סימנים על הצבע, אומנם קלים, אבל נשארו.

אני הייתי מנסה עם מים חמים(לא רותחים), וסבון כלים. נותן לזה השריה של רבע

שעה לפחות, אולי יחד עם סמרטוט ספוג במים חמים והרבה סבון, ואח"כ שטיפה.

אם לא, תאלץ לפנות לפחח, או מקום כמו קלין-קאר ודומיו, שאולי להם יהיה

פתרון מקצועי יותר.

×
×
  • תוכן חדש...