Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לדעת, איזה מבין השיפורים הבאים יתרום הכי הרבה לאחיזת כביש ולהפחתה

בתת היגוי בפיג'ו 106 XS '96 דור 1 (נוחות הנסיעה לא מעניינת אותי כל כך):

מוטות גישור/מייצבים, קפיצי הנמכה+הקשחה, בולמים, צמיגים טובים.

התקציב הוא 2000- 2500 ש"ח.

אשמח גם לקבל המלצות על חברות טובות.

 

בברכה,

אלי.

פורסם

לכל אחד מהחלקים שציינת יש השפעה מכרעת על התנהגות הרכב.

אם אחד מהם לא עושה את עבודתו בצורה אופטימלית, תהיה לכך השפעה ברורה.

בתקציב כ"כ מוגבל, סביר להניח שלא מדובר כאן בשיפור מקצה לקצה, יותר קרוב ליישור קו.. מצ'ופר.

תבדוק את כולם, תתיעץ אם צריך ותחליט על סדר העדיפויות שלך. מה דחוף ומה פחות.

צמיגים, קפיצים/בולמים, מוטות. בסדר הזה.

לשפר בלי להתפשר

פורסם

מידע על הנתונים הנוכחיים יעזור,

איזה צמיגים?

מתי נעשה כיוון פרונט?

מה מותקן היום על הרכב בהקשר למערכות המתלים?

 

נ"ב, האופציה להתקין LSD עלתה בחשבון? נראה לי שלמרות שזה לא שיפור שאמור להיות ראשוני ברשימת השיפורים, הוא בעל השפעה גבוהה.

ליעד.

פורסם
נ"ב, האופציה להתקין LSD עלתה בחשבון? נראה לי שלמרות שזה לא שיפור שאמור להיות ראשוני ברשימת השיפורים, הוא בעל השפעה גבוהה.

 

מאיפה הבאת את זה? לא רק שזה יקר מאוד, זה גם משמעותי בעיקר במכוניות חזקות (וזה בוודאי לא המקרה) ובפירוש לא דבר נחוץ ב-106, שהשלדה שלה באמת מצוינת. עדיף לשפר את הנהג לפני שמשפרים LSD, ובכל מקרה, בתקציב כזה יספיקו צמיגים רחבים ואיכותיים יותר. אחר-כך אפשר לחשוב על בולמים וקפיצים, כמו שדודי אמר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
צמיגים איכותיים ודביקים + כיוון פרונט וזוויות היגוי יתנו את השיפור הכי גדול בתקציב שלך לפי דעתי.

 

מחזק.

תמורה מלאה לכסף. חשוב לבצע את הכיוון פרונט במקום שמתמחה בכיוונים "לא רגילים" כמו המעבדה בחולון.

 

כמובן שלפני ביצוע הפרונט מחליפים לצמיגים טובים - נדמה לי שניתן לאשר אצלך 185/55/14 בלי כאבי ראש.

 

ירון

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

 

נ"ב, האופציה להתקין LSD עלתה בחשבון? .

 

אולי היה טעם להעלות את זה בחשבון אם היתה לו 106 עם 300 כ"ס במנוע שלא ממש יודעים לרדת לכביש.

 

ה"בעיה" ב-106 על שלל גירסאותיה זה שהיא סובלת ממחסור בכח,לא מעודף כח (כתבתי בעייה במרכאות מכיוון שזו לא בעיה אמיתית, הרכב מאוד מהנה כמו שהוא, דווקא תוספת כוח אגרסיבית על הרכב הזה תהרוס לטעמי את הפאן של השילדה המצויינת).

 

לאחר כל ההמלצות שניתנו פה אני אמליץ רק דבר אחד שרוני גם נגע בו- צריך לשפר את הנהג.

 

ה-106 זה רכב עם התנהגות כל כך מהנה שממש לא סובל מתת היגוי, נהפוכו, יש לו זנב שובב במיוחד וגם נשלט במיוחד (תחת ידיים מיומנות).

 

אם הבחור מרגיש יותר מדי תת היגוי עם פז'ו 106 XS (מתחת ל-100 כ"ס) בראש ובראשונה אמליץ לבחור קודם כל לקחת קורס נהיגה כי הוא לא יודע לנצל את הפוטנציאל של הרכב שלו (ברצינות, גם עם צמיגים ובולמים מתים לא ממש קל להכניס 106 לתת היגוי אם אתה יודע מה אתה עושה).

 

דבר שני לבדוק זה מצב הצמיגים,צמיגים יבשים\שחוקים\ישנים מקדימה כמובן יגבירו תחושות תת היגוי.

כמובן לבדוק גם לחץ אויר תקין.

 

שיפור יעיל שיהיה יחסית זול לרכב של הבחור זה לחפש פירוקייה עם איזו ראלי\XSI\GTI שחוטה ולקחת ממנה את האנטירולים, זה כבר ישפר את הרכב מבחינת התנהגות ויהיה מאוד זול.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

צמיגים 185-55-14 ואנטירולים מ106gti ישנו לך את האוטו לחלוטין, בתקציב שלך זה מה שאני ממליץ.

כבר לא 205, גם לא 106...

Golf Generation 2002

פורסם

תודה רבה על התשובות!

טוב, אז ג'אנטים וצמיגים אני מביא של ראלי דור שני שבוע הבא.

לאיזה כיוון כדאי לי ללכת מפה: אנטירולים, בולמים+קפיצים או מוטות גישור?

מה אתם ממליצים?

דרך אגב, בסופו של דבר האוטו קיבל מנוע חדש (32800 קמ"ז) עקב בלוק רקוב+פירצה ובריחת מים.

פורסם

מכיוון שאין טעם שתקנה בולמים משומשים של ראלי או GTI (רכבים מיושנים) אתה תאלץ לקנות בולמים חדשים.

 

במצב כזה אתה בהחלט יכול ללכת על הבילשטיינים, B6 או B8 תלוי בך,אתה רוצה להנמיך ?

 

לי אישית היה סט של בילשטיין על ה-106, בהחלט בולמים מצויינים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

להנמיך עד 30 מ"מ, לא יותר.

פשוט הכנפיים האחוריות יותר נמוכות מהקדמיות וזה נותן אשליה

כאילו האוטו מונמך מאחורה וזה ממש מציק לי בעין.

פורסם

אצלי ב106 מורכבים בילשטיין וקפיצי אייבך והנמכה של שן מאחורה. לא יצא לי לנהוג בראלי עם סט-אפ מקורי אבל נראה לי שכדי לנצל את הסט-אפ הנוכחי שלי צריך להיות הרבה יותר אגרסיבי בהעברות משקל מאשר במקורי.

אולי יש פה מישהו שנהג בשני המצבים ויוכל לפרט קצת יותר על ההבדלים.

 

בכל מקרה,צמיגים טובים משפרים את האחיזה בצורה מאוד ניכרת.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...