Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אתמול החלפתי את הבורה שלי עם גולף קצת יותר חדשה.

התאורה בחזית קצת מאכזבת, אני לא מתכוון לרכוש פנסי אנג'ל אייז

כיצד אשדרג את הנורות מלפנים?

אני יודע שיש צורך בנורות H7 לפנס הראשי

איזה נורות לחניה/אור גבוה?

 

אשמח לקישורים רלבנטים כולל חנויות המוכרות אם בארץ ואם בחו"ל

 

תודה לכולם

Golf 2008 MK5

פורסם

לגבי איזה נורה מתאימה, תשתמש בקישור המעולה הזה

 

לגבי רכישה, אני רכשתי דרך www.powerbulbs.com והנורות הגיעו לארץ תוך שבוע!

אני מחכה לשעה פנויה בשביל להתקין אותן על הרכב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מאכזבת באיזה מובן ?

חלשה ? מכוערת ?

 

תאורה צהובה מכוערת

הייתי רגיל ללבנה היפה באנג'ל אייז שהיו לי

Golf 2008 MK5

פורסם
נכנסתי לאתר שהציע הבחור אחריך

מה אומר על OSRAM ?

 

http://www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=94#

 

בנוסף מקבלים

 

FREE Philips W5W upgrade sidelight bulbs*

 

את ה- W5W במתנה מקבלים על כל רכישה מעל 15 פאונד באתר הזה, אני גם קיבלתי עם ההזמנה של ה- Diamond vision.

תחשוב עם הפיליפס X-treme, הבנתי שהם מוצלחים מאוד בשביל הדרישות שלך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

איזה W5W הם נותנים של פיליפס? בלו ויז'ן ?

עריכה: ראיתי באתר, מדובר בנורות רגילות צהובות אבל של פיליפס!

 

כספר, אם הפטנט של הנורה הוא כמו בגולף דור 5, אתה צריך 10 שניות פנויות לשני הפנסים גם יחד, אפשרי בחושך מוחלט בלי לראות מה אתה עושה. פשוט פטנט פנטסטי :D

(הפנטנט של אורות החניה קצת שונה אבל גם לא סיפור)

 

אכן הנורות נראות מעט כחלחלות בפנס הזה אבל זה גם תלוי בזווית ההסתכלות,

"עתיד" הסתכל על הרכב שלי כשעמד על שיפוע של לפחות 30 מעלות ומהזווית ההיא האפקט היה כחול (ובגלל זה כמעט פירקתי אותן מהרכב) , אבל לאחר מכן על מישור נוכחתי לדעת שמדובר בלבן עם נגיעה של כחול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
את ה- W5W במתנה מקבלים על כל רכישה מעל 15 פאונד באתר הזה, אני גם קיבלתי עם ההזמנה של ה- Diamond vision.

תחשוב עם הפיליפס X-treme, הבנתי שהם מוצלחים מאוד בשביל הדרישות שלך.

 

ה W5W לבנים ומאירים נורמלי? או עייפים?

 

האקסטרים הוזמנו

 

http://www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=81

 

טיפ למי שרוצה להזמין מהאתר, יש אופציה לשים קוד הנחה. חיפוש בגוגל מצא לי את הבא וחסך לי עוד 20 שקלים:

ZXRCX111

 

תהנו

Golf 2008 MK5

פורסם

האקסטרים זו תאורה צהובה וה W5W שאתה מקבל זה גם תאורה צהובה רגילים אז לא ברור מה הועילו חכמים...

 

אני כרגע נמצא על סט אפ של דיימונד ויז'ן בראשיים פלוס בלו ויז'ן באורות חניה, כאשר רכשתי גם נורות של MTEC אבל הגוון שלהן קצת סגלגל מדי,הן מאירות חלש מדי ולא תואמות במאת האחוזים את הגוון של הדיימונד ויז'ן ולכן העדפתי לפרק אותן בינתיים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בעבר התאכזבתי נורא מה MTEC

שדווקא זכו להרבה תשבוחות פה בפורום.

היה לי אותם על פנסי זכוכית של פולו שנת 97 בקושי ראיתי משהו מהרכב , אני מאמין שזה בגלל הפנס.

 

דווקא אני מאוד מרוצה מהדיימונד וויז'ן. אבל זה עדין לא מתקרב לתאורה שקיבלתי מהקסנון.

SEAT IBIZA FR '05 150BHP

Designed in Germany Built in Spain Perfected in Israel

 

פורסם

בסקודה זה ממש לא 10 שניות, אלא יותר בכיוון של פירוק הפנס לגמרי מהרכב (10 שניות) ושימוש באצבעות מגומי (או לחטוף שריטות כמו שיש לי עכשיו) כדי לשלוף את ה- W5W.

לקח לי 30 דקות, 20 לראשון ו-10 לשני...למדים מניסיון.

 

החלפת הנורות הראשיות היא כמובן פשוטה מאוד.

האור של הדיימונד יפה מאוד אבל קצת ערסי עבורי (לא נורא, נתחבר לצד הזה שבי).

ה- W5W שקיבלתי במתנה מפיקות אור צהוב וזה כמובן מכוער עם הדיימונד, בהזדמנות נזמין בלו ויז'ן גם לאורות חניה ונורות איתות סילבר ויז'ן כדי להעלים את הצבע הכתום מחזית הרכב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
חבל על הכסף

בלו ויז'ן זה אור צהוב.

 

קבל תמונות (לא הכי ברורות) שצילמתי עם תאורת DV ועם נורות חניה MTEC

 

כתוב באתר שלהם שהם לבנות ומעט כחלחלות

 

>> 30% more light

>> White light with blue tint to oncoming traffic

>> Fully road legal within the EU

 

וזה מה שהסביר לי הבחור בטלפון

במידה ולא אהיה מרוצה אשלח חזרה

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...