Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דויקס זה נכון שאתה עושה מנגל מג'נט של 106 ראלי ????

 

הבשר יוצא חזק אש !!!!!!!

 

המופלטה הזאת סותמת לבן אדם את האינסטלציה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
הז'אבן של המורקאים הוא משהו מיוחד!

למישהו יש מושג איפה אני משיג גת דחוף?

 

הגם אתה מחזן גת ? :shock:

 

ממש לא מושך אותי, מעדיף צמחים אחרים...

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
הז'אבן של המורקאים הוא משהו מיוחד!

למישהו יש מושג איפה אני משיג גת דחוף?

 

חחחח

בוא לרחובות

אני יעשה לך סיורים...

יש בשעריים

וממש צמוד לבית שלי

עולמות של גת....

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
הז'אבן של המורקאים הוא משהו מיוחד!

למישהו יש מושג איפה אני משיג גת דחוף?

 

חחחח

בוא לרחובות

אני יעשה לך סיורים...

יש בשעריים

וממש צמוד לבית שלי

עולמות של גת....

 

צחי כמה עולה סיור מודרך? יש שעות קבועות? :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הז'אבן של המורקאים הוא משהו מיוחד!

למישהו יש מושג איפה אני משיג גת דחוף?

 

חחחח

בוא לרחובות

אני יעשה לך סיורים...

יש בשעריים

וממש צמוד לבית שלי

עולמות של גת....

 

צחי כמה עולה סיור מודרך? יש שעות קבועות? :wink:

 

יש מבצעים:

כרטיס מועדון

חבר מביא את אמא שלו

וכו'...

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם
הז'אבן של המורקאים הוא משהו מיוחד!

למישהו יש מושג איפה אני משיג גת דחוף?

בגינה של אישפוז.

 

יא מלשן! :twisted:

בגינה שלי יש רק חתולים, קיפודים, פרגים וקצת פרפל הייז.

אה, כן. וגת שאני טורח לרסס בכל הזבאללה שאני מוצא, כדי שהג'אנקיז התימנים בני השמונים שבאים לגנוב לי מהחצר ישלשלו את הטחול שלהם ממה שהם גונבים. :evil::evil::evil:

×
×
  • תוכן חדש...