Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם יש פה הרבה אנשים שחוגגים מימונה, מי שכן בטח יודע שזאת הברכה המוקבלת במימונה (בפירוש גס לעברית, תרוויחו/משהו כזה ותהנו).

 

חג המימונה הלא הוא חג המופלטה של דוד לוי, החג שגרר אחריו את חברי הכנסת בדימוס בכיהון ולעתיד לכיוון עדות ספרד, החג שעושה מתוק בפה.

 

אז שיהיה לכולם חג שמח ולמי ששמר כשרות, ערב טוב וחמץ.

 

אם מישהו ירצה מתכון למופלטה (מאוד קל) אני מוכן לרשום אחרכך.

פורסם

שיהיה חג שמח ומתוק לכולם !

כנראה אבל שהשנה אני לא חוגג אותו..... :?

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם

סיפור טרי כמו פיתה מהתנור:

חברי ואני רצינו לאכולח קצת לחם אז ברעננה המקום הטוב היותר הוא כיפה אדומה...

איך שמתקרבים למקום חבר שיל שואל זה עשן או ענן?

התשובה הנכונה היא ענן :(

כיפה אדומה עלתה בלהבות ואנחנו אכלנו את השווראמה והלאפה הגרועה ביותר בחיים שלנו בשכונה :?

 

אנו מאחלים החלמה מהירה לך כיפה אדומה ושתורידי קצת תמחירים!!!!!

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

תרשום את המתכונים בכיף...!!

 

אנחנו העירקים לא חוגגים את המיומנה אבל טעמתי את זה וזה ממש טעים

 

למרות שהיום לא חגגנו את המימונה הייתי רוצה לדעת איך מכינים מופלטה.

 

אם אי אפשר בכללי אז לפחות בה"פ?

 

תודה, וחג שמח!!!

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

[code:1:ef9294355d]החומרים הדרושים:

 

1 ק"ג קמח

 

3 כוסות מים

 

כף וחצי מלח

 

 

 

 

 

אופן ההכנה:

 

מערבבים את כל החומרים יחד

 

ויוצרים בצק רך מאוד.

 

מהבצק יוצרים עיגולים בעזרת

 

ידיים משומנות בשמן.

 

מניחים את העיגולים על השיש,

 

כ- 3/4 שעה.

 

לאחר מכן, משמנים את מקום העבודה

 

ו"פותחים" את הבצק בעזרת שמן

 

לעיגול גדול ודק.

 

מחממים מחבת או מולטי שף,

 

לחום בינוני גבוה ומניחים את המופלטה

 

הראשונה. הופכים אותה ומניחים עליה

 

את המופלטה הבאה, שוב הופכים אותה על

 

פניה ומוסיפים אחת נוספת- יש ליצור

 

כ-15 מופלטות ואז ניתן להוציא את כולן

 

ולהתחיל שוב לערום מופלטות זו על זו.

 

את המופלטות המוכנות ,יש לכסות במפית,

 

שלא תתיבשנה.

 

על המופלטה מורחים, בדרך כלל,

 

חמאה ודבש, אך ניתן למרוח כל מה שטעים.

 

 

בתאבון[/code:1:ef9294355d]

 

לקוח מתוך האתר המרוקאי קוסקוס

 

http://www.couscous.co.il/matconim.htm = עוד מתכונים למאכלים מרוקאיים

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם
[code:1:59492a2128]על המופלטה מורחים, בדרך כלל,

חמאה ודבש, אך ניתן למרוח כל מה שטעים.[/code:1:59492a2128]

 

תגיד

היתי פעם אצל חבר

והמשפחה שלו הגישה לשולחן מופלטות עם כל מיני דברים שמרחו עליה:

1.שוקולד(!?!?!)

2.דבש וחמאה...

3.סוכר

4.חומוס(?!?!?)

 

השוקלד והחומוס

זה יוצא טעים עם המופלטה?

כי ניגעלתי....אז אכלתי ת'דבש והחמאה....רק

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

פורסם

שמע כל אחד אוכל מה שבא לו, שוקולד טעמתי, לא אהבתי כל כך, ועל חומוס אף פעם לא שמעתי :roll:

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם
תרשום את המתכונים בכיף...!!

 

אנחנו העירקים לא חוגגים את המיומנה אבל טעמתי את זה וזה ממש טעים

 

למרות שהיום לא חגגנו את המימונה הייתי רוצה לדעת איך מכינים מופלטה.

 

אם אי אפשר בכללי אז לפחות בה"פ?

 

תודה, וחג שמח!!!

 

בישביל זה יש חברים .

גם הנני עירקי אך אוהב מופלטות (משנה שעברה רק) אז הולכים לחבר המרוקאי וטוחנים !

 

חג שמייח לכולם :D

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
תרשום את המתכונים בכיף...!!

 

אנחנו העירקים לא חוגגים את המיומנה אבל טעמתי את זה וזה ממש טעים

 

למרות שהיום לא חגגנו את המימונה הייתי רוצה לדעת איך מכינים מופלטה.

 

אם אי אפשר בכללי אז לפחות בה"פ?

 

תודה, וחג שמח!!!

 

בישביל זה יש חברים .

גם הנני עירקי אך אוהב מופלטות (משנה שעברה רק) אז הולכים לחבר המרוקאי וטוחנים !

 

חג שמייח לכולם :D

 

 

אחוות העירקים אה

 

עירקי אסלי או ככה ? (שומע לתילומוני או שירים של צפונים?)

 

(למנהלים- חחח אני מבטיח שאם יהיה המשך לשיחה אז זה בה"פ)

 

***אגב תודה על המתכון.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

חג שמח לכל החוגגים (וגם לאלה שלא)!

אני אמנם תימני, אבל למזלי דודה שלי מרוקאית ככה שיצא לי לפרק "כמה וכמה" מופלטות...

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

אם במאכלים עסקינן.....

 

איפה יש מתכונים למאכלים עיראקיים?

 

אתם יודעים...קובה בורגול, קובה במיה ,קובה אדומה, קובה בורול, קובה פטטה

(ויש עוד מלא סוגים של קובות ששכחתי....)

ותיבת' ,פאצה ,במיה, מרק ופלאו , מעיית , פלפל ממולא, רז ביל חליב........

 

תגידו מה שאתם רוצים אבל על מאכלים עירקים איןןן פשוט אין, המאכלים הכי טעימים!

 

תבואו לאור יהודה תראו כמה מסעדות יש לכם פה....עיר קטנה פה ויש פה איזה 10 אולמות אירועים ואיזה 30 מסעדות....

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מתכון מYNET, טיפה שונה (ולדעתי יותר קל)

 

חומרים:

 

1 ק"ג קמח

 

1/4 כפית שמרים יבשים

 

1 כף מלח

 

1 כף סוכר

 

מים

 

שמן לטיגון, לא שמן זית

 

 

 

 

הכנה:

 

1. לשים את כל המרכיבים עם מים, לפי הצורך. הבצק צריך לקבל מרקם מעט יותר רך מבצק ללחם.

 

 

 

 

2. מוסיפים לבצק 4 כפות שמן כדי שלא יידבק לקערה.

 

 

 

 

3. מחלקים את הבצק לפיסות בגודל 1/2 ביצה ומניחים על תבנית משומנת. מחממים מעט שמן במחבת.

 

 

 

 

4. משמנים את משטח העבודה. מניחים עליו כדור בצק ופותחים אותו בעזרת שתי הידיים – מותחים אותו לכל הכיוונים. המופלטה צריכה להיות דקה מאוד. מניחים מופלטה במחבת ובינתיים פותחים את המופלטה הבאה, מניחים אותה על זו שבמחבת והופכים, כך שבכל פעם מיטגן רק צד אחד. פותחים את הבאה בתור, מניחים על ערימת המופלטות המטוגנות במחבת והופכים שוב. ממשיכים כך עד שבערימה במחבת יש בערך 15 מופלטות. מגישים מיד עם חמאה מומסת ודבש.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אם במאכלים עסקינן.....

 

איפה יש מתכונים למאכלים עיראקיים?

 

אתם יודעים...קובה בורגול, קובה במיה ,קובה אדומה, קובה בורול, קובה פטטה

(ויש עוד מלא סוגים של קובות ששכחתי....)

ותיבת' ,פאצה ,במיה, מרק ופלאו , מעיית , פלפל ממולא, רז ביל חליב........

 

תגידו מה שאתם רוצים אבל על מאכלים עירקים איןןן פשוט אין, המאכלים הכי טעימים!

 

תבואו לאור יהודה תראו כמה מסעדות יש לכם פה....עיר קטנה פה ויש פה איזה 10 אולמות אירועים ואיזה 30 מסעדות....

 

:lol::D:)

 

It's getting better and better all the time...

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
אם במאכלים עסקינן.....

 

איפה יש מתכונים למאכלים עיראקיים?

 

אתם יודעים...קובה בורגול, קובה במיה ,קובה אדומה, קובה בורול, קובה פטטה

(ויש עוד מלא סוגים של קובות ששכחתי....)

ותיבת' ,פאצה ,במיה, מרק ופלאו , מעיית , פלפל ממולא, רז ביל חליב........

 

תגידו מה שאתם רוצים אבל על מאכלים עירקים איןןן פשוט אין, המאכלים הכי טעימים!

 

תבואו לאור יהודה תראו כמה מסעדות יש לכם פה....עיר קטנה פה ויש פה איזה 10 אולמות אירועים ואיזה 30 מסעדות....

 

אני יוסיף קובות:

מאתפוניה

חמוסתה

קובות סלק

וגם אני שחכתי... :roll::oops:

ותאמין או לא

אבל בגלל שהכורדים ליד העירקים

אז העירקים לקחו/גנבו הרבה סוגי מאכלים וגם עושים אותם היום...אבל בעיקרון הם של הכורדים.

ראיתי איך ענייך היפות דיברו בלי קול,במבטך בחיוך סיפרת לי את הכל,בכל מילה היכול צחוקך עולם אחר לא שלך!!!

רצית לדעת מדוע נישארתי טוב ונחמד איתך!!!

שלאא תעצביי עודד,לאא תכאביי עודדד,לא תהיה לבד יושבת בעולם אכזררר

יאסוו איציק קלה!!!

×
×
  • תוכן חדש...