Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה ללא תרמוסטט-מזיק למנוע?


d-undertaker
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום

הקשר כמובן קים אבל בקמ הזה שנסעת זה כמובן מוגזם להחליף את השמן

מהסיבה הזאת ולדעתי לא נחוץ ,מקרה כזה מתאים לרכב שנסע ב "קרור יתר" תקופה ארוכה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 שנים מאוחר יותר...

שלום ‏רובכם יודעים שאם האישה אוהבת את האוטו שלה אז חייבים לתקן אותו אז יש לי MG שנת 2011 ‏צורה ישנה מנוע 1800 טורבו ‏קניתי את האוטו לפני שבועיים והבחנתי בבעיה ברכב שהרכב עומד יותר מחצי שעה הוא מתחמם והבנתה מתחילה לעבוד ושאני ‏נוסע מחוץ לעיר אז המידע טמפרטורה יורד לשתיים ‏בדקתי את האוטו לעומק והבנתי שאין תרמוסטט ברכב והבנתי גם שיחליפו רדיאטור התקשרתי למוסך שטיפל ברכב ‏והוא אמר לי שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם יש לכם  מושג למה

בתאריך 29.5.2010 בשעה 12:56, בני ל כתב:

 

 

 

שלום.

 

רק מתוך סקרנות מה הקשר בין מחט - לתחחחחחחח.

לנסוע בלי טרמוסטט תקופה קצרצרה לא תגרום נזק ואין צורך להחליף שמן.

אבל נסיעה קבוע ללא טרמוסטט הורסת את המנוע בכך שמקצרת לו את החיים בצורה משמעותית , כי המנוע לא מגיע לטמפ' עבודה נורמלית

ואז הבוכנות נישארות קוניות ואובליות וניגרם להם נזק בלתי הפיך עקב שחיקה לא נכונה.

 

 

בברכה בני ל.

‏שלום יש לי mg שנת 2011 דגם 550

‏‏הבנתי שאין לי תרמוסטט ברכב והבנתי מהמוסך שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם מה אני עושה במצב כזה‏הבנתי שאין לי תרמוסטט ברכב והבנתי מהמוסך שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם מה אני עושה במצב כזה

עריכה אחרונה על ידי LrwhsxEliran
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפצת נושא מן האוב… 11 שנים וואו!

 

התרמוסטט משפיע בשני מישורים:

 

1. והברור ביותר - פותח מעברים כדי לסלק חום לרדיאטור, שם ע״י פעולה שנקראת ״החלפת חום״ נוזל הקירור למעשה מתקרר

 

2. מה שאנשים לא תמיד מבינים - המנוע צריך להגיע לטמפ׳ עבודה סביב 90 מעלות. עד אז המחשב מתקן את הזרקת הדלק עד לחימום. כשאין תרמוסטט נוזל הקירור סופח את מעט החום שנוצר במנוע ולמעשה מקשה על המנוע להתחמם.

 

הסיבה השניה יותר קריטית, כי צריכת הדלק הכוללת תעלה, ייגרם בלאי גדול יותר לאורך זמן והמנוע לא יאריך חיים וכך ״יצא שכרו בהפסדו״.

 

בשורות טובות.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיבה למה התרמוסטט הוסר,כניראה יש תקלה והמנוע מתחמם מעל מה שצריך.

 

ואם הרכב עומד ומתחמם מעל שצריך ואין תרמוסטט יש לך תקלה ברכב,המאוורר אמור לפעול ולקרר את הנוזל קירור,

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...