Jump to content

LrwhsxEliran

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    MG

הנקודות של LrwhsxEliran

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. שלום ‏רובכם יודעים שאם האישה אוהבת את האוטו שלה אז חייבים לתקן אותו אז יש לי MG שנת 2011 ‏צורה ישנה מנוע 1800 טורבו ‏קניתי את האוטו לפני שבועיים והבחנתי בבעיה ברכב שהרכב עומד יותר מחצי שעה הוא מתחמם והבנתה מתחילה לעבוד ושאני ‏נוסע מחוץ לעיר אז המידע טמפרטורה יורד לשתיים ‏בדקתי את האוטו לעומק והבנתי שאין תרמוסטט ברכב והבנתי גם שיחליפו רדיאטור התקשרתי למוסך שטיפל ברכב ‏והוא אמר לי שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם יש לכם מושג למה ‏שלום יש לי mg שנת 2011 דגם 550 ‏‏הבנתי שאין לי תרמוסטט ברכב והבנתי מהמוסך שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם מה אני עושה במצב כזה‏הבנתי שאין לי תרמוסטט ברכב והבנתי מהמוסך שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם מה אני עושה במצב כזה
×
×
  • תוכן חדש...