שלום רובכם יודעים שאם האישה אוהבת את האוטו שלה אז חייבים לתקן אותו אז יש לי MG שנת 2011 צורה ישנה מנוע 1800 טורבו קניתי את האוטו לפני שבועיים והבחנתי בבעיה ברכב שהרכב עומד יותר מחצי שעה הוא מתחמם והבנתה מתחילה לעבוד ושאני נוסע מחוץ לעיר אז המידע טמפרטורה יורד לשתיים בדקתי את האוטו לעומק והבנתי שאין תרמוסטט ברכב והבנתי גם שיחליפו רדיאטור התקשרתי למוסך שטיפל ברכב והוא אמר לי שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם יש לכם מושג למה
שלום יש לי mg שנת 2011 דגם 550
הבנתי שאין לי תרמוסטט ברכב והבנתי מהמוסך שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם מה אני עושה במצב כזההבנתי שאין לי תרמוסטט ברכב והבנתי מהמוסך שאם אני אשים תרמוסטט האוטו התחמם מה אני עושה במצב כזה