Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה ללא תרמוסטט-מזיק למנוע?


d-undertaker
 שיתוף

פוסטים מומלצים

במשך שלושה שבועות נסעתי עם טרמוסטט תקול- זאת אומרת האוטו לאהגיע לטמפ' עבודה אלא למשהו כמו70 במקרה הטוב ובמקרה הפחות טוב כמו אתמול-המחוג היה בריצפה.

לא החלפתי כי לא ממש שמתי לב לזה בכל מקרההיו שלושה שבועות חמים יחסית ונסעתי כ700 קילומטר (הגזמה מעט)

הטרמוסטט יוחלף ביום ראשון, השאלה האם נגרם נזק למנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה קצרה כזו, לא ממש, אך אם אתה רוצה להיות בטוח שלא יגרם נזק בעקבות הנסיעה ללא התרמוסטט, החלף שמן מנוע יחד עם התקנת התרמוסטט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה קצרה כזו, לא ממש, אך אם אתה רוצה להיות בטוח שלא יגרם נזק בעקבות הנסיעה ללא התרמוסטט, החלף שמן מנוע יחד עם התקנת התרמוסטט.

 

 

 

שלום.

 

רק מתוך סקרנות מה הקשר בין מחט - לתחחחחחחח.

לנסוע בלי טרמוסטט תקופה קצרצרה לא תגרום נזק ואין צורך להחליף שמן.

אבל נסיעה קבוע ללא טרמוסטט הורסת את המנוע בכך שמקצרת לו את החיים בצורה משמעותית , כי המנוע לא מגיע לטמפ' עבודה נורמלית

ואז הבוכנות נישארות קוניות ואובליות וניגרם להם נזק בלתי הפיך עקב שחיקה לא נכונה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, תודה רבה רבה לשניכם על התגובה הענינית והזריזה! (הרגעתם אותי מאוד...)

 

עכשיו, מחר שאתקין טרמוסטט ההתקנה שלו היא פשוטה יחסית או שאני צריך לשים לב לעוד דברים שאמורים להתבצע בסמוך להתקנה?(יבוצע במוסך)

 

ובקשר לשמן, אין קשר או שצריך להחליף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מבוצע במוסך לא צריכה להיות בעיה, זו לא התקנה מסובכת. דאג שמתקינים תרמוסטט יפני מקורי של הרכב או יפני חליפי.

דאג לבדוק את סופית צינור המים שמתחבר לבית התרמוסטט שלא התקשתה ונסדקה ואולי הצינור זקוק להחלפה.

דאג למלא נוזל קירור איכותי ולא צריכה להיות בעיית תרמוסטט.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שלא ציינתי קודם אבל מדובר על רנו מגאן קופה.

לגבי הסופית צינור אני אבדוק.

אני משתמש רק במים ירוקים (יעודיים).

וניקוז אויר גם אבקש במוסך.

 

מחכה להמשך התשובה בקשר לשמן, תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב שתבקש שימוש בתרמוסטט איכותי (רצוי מקורי או OEM) וכן החלפת נוזל קירור לנוזל מקורי. רצוי שתשתמש בהמשך בנוזל קירור מקורי או איכותי (בניגוד לסתם נוזל ירוק לא ידוע). בעת ההחלפה יש לבדוק את מצב החלקים מסבביב, כגון מכסה התרמוסטט, פלאנג' המים, צינורות וכדומה. בהתאם לצורך תחליף על הדרך מה שהמוסך ימליץ לך. חשוב לבצע ניקוז אוויר בסיום העבודה. אני מקווה שיש לך מוסך מקצועי. במידה ולא תוכל למצוע המלצות בשרשור ההמלצות בפורום אוף טופיק.

 

בזמן הקצר ובימים החמים של התקופה האחרונה בוודאי לא נגרם נזק למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל תיקון על התרמוסטט היפני :oops:, כתבתי על אוטומט ובלבלתי בין שרשורים ולא שמתי לב כלל שלא ציינת סוג רכב עד להודעה שלי.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער שלא ציינתי קודם אבל מדובר על רנו מגאן קופה.

לגבי הסופית צינור אני אבדוק.

אני משתמש רק במים ירוקים (יעודיים).

וניקוז אויר גם אבקש במוסך.

 

מחכה להמשך התשובה בקשר לשמן, תודה רבה!

 

לגבי השמן, אחת התופעות לוואי של נסיעה ללא תרמוסטט היא דילול השמן בדלק. למרות שחם בעונה הזו, ציינת בעצמך שהיו נסיעות שמד החום היה ממש נמוך, תוסיף לזה התחממות מנוע מאוד איטית וזמן הזרקה ארוך מהרגיל שמתקבל ברכב עם הזרקה והשמן מתחיל לקבל דלק טרי.

אמנם המרחק והזמן היו קצרים, אך לא ניתן לדעת כמה באמת דלק ירד לשמן ואתה בטח מתכוון להשתמש בשמן תקופה מסויימת ולכן בבחינת עלות מול תועלת, החלף שמן רק ליתר בטחון, נזק אתה בטח לא תעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע נטול טרמוסטט משול לז..ון ללא הגנה

רבותי!למה להתעלל במנוע?

ובנוסף

עבודה בחום נמוך מדי מייצרת חומציות מעכלת לחלקי מתכת

 

בברכה

 

ערן

פעם הייתי קופץ מהגשר ואז מתחיל לבנות את הכנפיים

אני עדיין כאן,אז בטח הצלחתי לא רע...:roll:

 

היום כבר בגרתי..אני מייבא כנפיים מאיביי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור הזה. שעון החום באוטו שלי(פורד פיאסטה 2001) מראה בדרך כלל חום מינימלי. אם אני נוסע בעלייה ארוכה או עומד ליד רמזור הרבה זמן, זה יכול לעלות עד החצי.

אמרו לי "יש לך טרמוסטט פתוח", הלכתי למוסך, שם החליפו ולא היה כל שינוי בהתנהגות החום.

אם אני פותח את המכסה אחרי נסיעה, אז די חם שם בפנים.

אז האוטו שלי מגיע לטמפ' עבודה או שלא?

חוץ מזה, אם תעשו חיפוש תראו שהמון בעלי פיאסטה מתלוננים על בעיה דומה. למה זה קורה דווקא לאוטו הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...