Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בעוד כ-3 חודשים אבי מתכנן לרכוש רכב.

אחת ההצעות שעלתה היא השירוקו 1.4 TSI.

אבא שלי אדם מבוגר (בשנות החמישים לחייו)

אחת השאלות החשובות ביותר בשבילי האם הרכב הנ"ל הוא רכב המתאים ליום יום:

נוחות,אמינות,מחיר טיפולים,צריכת דלק,ימכר בקלות בעוד כשנתיים.

 

 

תודהה מראש :)

 

SARGAROS

פורסם
שלום,

בעוד כ-3 חודשים אבי מתכנן לרכוש רכב.

אחת ההצעות שעלתה היא השירוקו 1.4 TSI.

אבא שלי אדם מבוגר (בשנות החמישים לחייו)

אחת השאלות החשובות ביותר בשבילי האם הרכב הנ"ל הוא רכב המתאים ליום יום:

נוחות,אמינות,מחיר טיפולים,צריכת דלק,ימכר בקלות בעוד כשנתיים.

 

 

תודהה מראש :)

 

SARGAROS

 

הרכב מדהים!

אני לא יודע אם זה מתאים לאדם בן 50 אבל עוד לא הגעתי לגיל אני יודיע לך כשאני שם. :)

בכל מקרה הטיפולים בגרמניות יקרים (ניתן להתווכח גם בחברה), בנוסף אני מאמין שהרכב אמין שכן הוא נוסע עם מנוע השנה.

צריכת דלק תלויה יותר בצורה שבה אתה נוסע, זהו מנוע 1.4 עם מגדש ו סופר צרג'ר אז כשלוחצים הרכב בולע אך בנסיעה רגועה הרכב חסכוני ביותר.

מבחינת נוחות הרכב עצמו נוח לנסיעה, קצת נוקשה (רכב ספורט), הראייה ברכב נוראית במשאית שלי כבר רואים יותר טוב, החלון האחורי גם קטן ובנוסף לזה שהוא קטן המשענות ראש מסתירות חלק הקורות רכב הקדמיות מסתירות קצת בגלל שהם רחבות.

לפי דעתי הרכב ימכר בקלות, רכבים כאלה עפים אם שומרים עליהם, (אני הייתי מוכר אותו אחרי 3 שנים).

 

שורה תחתונה רכב מדהים ביופיו יש לו פלוסים וגם מינוסים (4 מושבים) אבל סף הכל אני הייתי רוכש רכב כזה.

 

תהנה!

×
×
  • תוכן חדש...