Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בשעה טובה רכשתי היום רכב (פורד פוקוס 2001 1600 סמ"ק 5 דלת' 118000 ק"מ )

להלן תוצאות הבדיקה ברצוני לקבל המלצות מה חשוב לסדר דחוף ומה תהיה העלות של כל דבר:

 

מנוע, מע' קירור,מע' דלק והצתה: רעשים במנוע+מגלגלות ואביזרים צריכת שמן ולחץ עוקב מבלאי,תושבות מנוע פגומות

קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים-לתקן, לנקות מע' קירור,תצרוכת דלק גבוהה, לתקן

סיבובי מנוע לא יציבים, לתאם מנוע

 

מע' פליטה: ממיר קטליטי לא תקין (המוכר הראה לי קבלות שהחליף ממיר לפני 4 חודשים),חיישן

חמצן פגום,מע' פליטה רועשת.

 

סרן קידמי ומע' היגוי: נקישות במתלה,חופש תותבים ציר קידמי,נזילות שמן מע' הידראולית,לתקן זויות היגוי.

 

מע' בלמים: לפרק גלגלים לבדיקה.

 

צמיגים: רעידה בצמיגים

 

מע' תאורה כולל מצבר: פנסי חזית דהויים.

 

העברת הכוח: נקישה בשילוב הילוכים, רעש מתיבת הילוכים, נזילות שמן תיבת הילוכים, תושבת תיבת

הילוכים פגומה.

 

 

נ.ב

אחרי הבדיקה הלכתי למוסך לא רחוק ממקום הבדיקה והוא ראה את טופס הבדיקה ואפילו הרים את הרכב על הליפט ואמר שחוץ מהממיר הקטליטי שלא מתאים לגודל המנוע (שמו באוטו ממיר של פונטו 1300 סמ"ק) מצב האוטו נראה טוב יחסית לשנה.

 

אשמח לחוות דעת נוספת.

תודה

פורסם

אם אתה סומך על המוסך אז כל מה שנשאר לטפל בו זה הממיר.

לא מובן לי איך הבודק הגיע למסקנה שהרכב צורך הרבה דלק מנסיעה של כמה דקות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה על התגובה.. שכחתי לציין שאני בחורה :wink:

בגדול הבדיקה בסדר? האם מדובר בבלאי סביר לרכב של 9 שנים?

הבוחן אמר לי שמבחינת בטיחות כדאי לטפל עכשיו במע' הדלק ובמע' ההיגוי האם זה נכון? או שזה עוד כסת"ח?

מה לגבי תיבת ההילוכים? תושבות מנוע? דחוף לסדר?

איפה אני יכולה למצוא מוסך אמין(אם יש דבר כזה בכלל) באזור חדרה-נתניה-הרצליה?

לגבי הממיר הקטליטי ראיתי המלצות בפורום על אבי פרטס בפ"ת עוד מישהו ממליץ עליו?

במידה והחלטתי לטפל גם במע' ההיגוי וגם במע' הדלק כמה אמור להיות הנזק לכל התקלות?

 

סליחה על כל השאלות אני פשוט רוצה לקבל אינדיקציה כדי לא לשלם יותר ממה שצריך.

 

תודה מראש

פורסם

ביקשת לראות היסטוריית טיפולים מסודרת של הרכב? יש לו היסטוריית טיפולים?

הבלאי אכן נראה סביר לרכב בן 9.

לגבי מע' הדלק וההיגוי הייתי הולך למוסך שאני סומך עליו לחוות דעת נוספת.

×
×
  • תוכן חדש...