Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביומיים האחרונים התחיל להתקע לי הכרטיס מסך בווינדוס 7.

זה קורה כשאני רואה סרט במגהווידאו או באתר של יס וואללה(לזה לפחות שמתי לב בינתיים)

הוא מפסיק לעבוד ואז קופצת לי הודעה בשורת משימות שאומרת שהכרטיס מסך נתקע, נעשה ואז המחשב חוזר לפעול כמו שצריך. אם אני ממשיך לראות את הסרט, אחרי כמה שניות הבעיה חוזרת.

 

הכרטיס מסך הוא מדגם NVIDIA GeForce 8400M GM

עידכון אחרון נעשה לו לפני כחודש ואתמול כשהחלה הבעיה ניסיתי לעדכן את הדרייבר מחדש, אך זה לא עזר.

 

מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ואיך ניתן לפתור אותה?

פורסם

המאוורר תקין(עד כמה שניתן לשמוע) וכשהסרתי את הדרייבר של הכרטיס, הבעיה נעלמה.

כשהחזרתי את הדרייבר, הבעיה חזרה ומופיעה ללא שום קשר(נראה לעין).

ב NVIDIA לא מוזכרת בעיה כזאת.

 

מצאתי הרבה הודעות ברשת שמתייחסות לתופעה דומה גם ב VISTA, אך לא מצאתי עדין פתרון.

פורסם

אז למה לא להשאר ללא הדרייבר?

 

הייתי מנסה גם דבר כזה:

מסיר את הדרייבר ואז עושה windows update. במידה והדרייבר היה מופיע שם, הייתי מתקין משם.

פורסם

את הדרייבר אני צריך בשביל היציאה לטלויזיה.

 

הדרייבר מופיע בהתקנות של וינדוס וניסיתי לעשות את זה, עדין הייתה בעיה.

בסוף התקנתי גירסא יותר ישנה של הדרייבר ובינתיים עובד..

×
×
  • תוכן חדש...