Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה סופרב 2010 [איזה אבזור?]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה שאני מתעלק על השירשור, מה זה הגג הסולארי המדובר? לא הבנתי כול כך, סולארי למיטב הבנתי זה חשמל מאנרגיית השמש

פורסם
תיקון: דגם האלגנס אינו כולל גג שמש ושליטה על מערכת השמע מההגה (2000 ש"ח).

 

 

לא נכון !

דגם האלגנס לא כולל גג שמש אבל כולל שליטה על מערכת השמע מההגה.

פורסם
יש לנו כבר רכב רביעי עם סאן-רוף, ואני יכול לומר לך שאין יום בו אנו לא פותחים אותו (בד"כ לזווית) או את הכיסוי שלו (כלומר את הבד שמכסה אותו). גם בסתיו (כיף גדול), גם בחורף (מכניס אוויר קר כשהחימום עובד, ויפיפה כשיורד גשם), גם באביב (שוב, כיף גדול) וגם בקיץ (בעיקר בערב).

 

כנראה עניין של טעם. היתה לי למטיס עם סאן רוף, מעולם לא ראיתי צורך לפתוח אותו. בימים מעוננים אין כל תועלת בו ובימים חמים אני מחפש את הצל.

פורסם
לא נכון !

דגם האלגנס לא כולל גג שמש אבל כולל שליטה על מערכת השמע מההגה.

 

SM צודק.אפשר לחסוך 2000 ש״ח אם מזמינים ללא שליטה מההגה. לא כדאי לטעמי.

פורסם
סליחה שאני מתעלק על השירשור, מה זה הגג הסולארי המדובר? לא הבנתי כול כך, סולארי למיטב הבנתי זה חשמל מאנרגיית השמש

למיטב ידיעתי מדובר במאוורר שמופעל באנרגיית השמש ואמור להפחית את הטמפרטורה ברכב כאשר זה חונה בשמש. הטענה היא שזה מוריד את הטמפרטורה לכ-25 מעלות.

פורסם
SM צודק.אפשר לחסוך 2000 ש״ח אם מזמינים ללא שליטה מההגה. לא כדאי לטעמי.

ולהוסיף עוד כמה חודשים להזמנה...

Insane things comes from insanely people.

פורסם
מקורי - בתוספת תשלום.

 

אבל פיזית, היכן הוא נמצא? והאם מישהו התנסה בתוצאות? (זה מאוד מעניין לארץ אירופאית כמו שלנו)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תציץ באתר העולמי ותראה שם הסבר. אני לא ממש זוכר איך העניין עובד, רק זוכר שראיתי את זה בלא מעט פאסאטים בגרמניה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

התאים הסולאריים למעשה נמצאים בסאנרוף, מה שאומר בעצם שאם פותחים את התריס אז לא רואים כלום כי זו לא זכוכית שקופה.

לפי מה שהבנתי החשמל מופק מהאנרגיה הסולארית מפעיל את המדחס של המזגן ובעצם מאוורר את האוטו כשהטמפרטורה עולה מעל רמה מסויימת, תוספת בהחלט שימושית במדינתנו החמה.

×
×
  • תוכן חדש...