Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לגבי רכישת רכב עד 60K-75K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מעוניין לקנות מכונית ראשונה.

אני רוצה מכונית שתהיה ספורטיבית יפה ועדיף קטנה(חשוב שהאוטו יהיה חזק, עד עכשיו נסעתי על פאסאט2006 שהייה אחלה אוטו).

עדיף משנתון 2005+.(לא בא לי משהו ישן מידי).

 

לגבי אוטומט או ידני אני עדיין לא סגור אבל אני חושב אוטומטי.

שהאוטו יהיה אמין מבחינת תקלות.

(לחסכון בדלק אין משמעות גדולה עבורי)

 

חשבתי ללכת על פולו. מה אתם אומרים?:arrow:

 

:-D

פורסם
שלום, אני מעוניין לקנות מכונית ראשונה.

אני רוצה מכונית שתהיה ספורטיבית יפה ועדיף קטנה(חשוב שהאוטו יהיה חזק, עד עכשיו נסעתי על פאסאט2006 שהייה אחלה אוטו).

עדיף משנתון 2005+.(לא בא לי משהו ישן מידי).

 

לגבי אוטומט או ידני אני עדיין לא סגור אבל אני חושב אוטומטי.

שהאוטו יהיה אמין מבחינת תקלות.

(לחסכון בדלק אין משמעות גדולה עבורי)

 

חשבתי ללכת על פולו. מה אתם אומרים?:arrow:

 

:-D

 

אני אישית לא אוהב את הפולו יקרה לאחזקה לדעתי...

 

בכל מקרה פג'ו 206 מנוע 1600 אחלה אוטו בגיר ידני.

 

אם לא דהייטסו סיריון (לא הצורות החדשות הישנות יותר) גם איכות של טויוטה, גם מהירה מאוד (משהו כמו 100 כ"ס) וחסכונית מאוד בדלק.

 

מאזדה 3 שנת 2004 אם אני לא טועה נכנסת בתקציב בגירסאת מנוע 2000 אבל היא קצת "גדולה".

 

מחשבה נוספת - טויוטה יאריס אחלה אוטו.

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

למיטב ידיעתי אין פולו 2005 ומעלה שגם תהיה ספורטיבית וגם תיכנס בתקציבך.

הפולו היא לא ממש מכונית ספורטיבית למעט גירסת ה GTI.

אין כמעט אופציות שעונות לדרישותיך ועוד מעל לשנתון 2005.

אתה תצטרך להתגמש אם זה בספוטריביות, השנתון וכדומה.

 

נ.ב הסיריון לא מהירה כפי שאתה מתאר והיא בעלת 87 כ''ס.

 

לגבי ההצעה על היאריס הייתי אומר שהאופציה לא רעה כלל וניתן למצוא

את גירסת ה T-Sport בשנתון 2005 במחיר לא רע.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...