Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, לאחר הרבה חישפושים בפורום החלטתי להרכיב את המערכת הזו:

 

מגבר:

mac audio z4200 או jbl gto 1004 וזה תלוי בשאר הרכיבים ועלותם.

 

סט קומפוננט:

" morel tempo 6 6.5

 

עכשיו אני אשמח לעזרתכם בבחירת רמקולים אחוריים 6x9

וגם לבחור רדיו דיסק שהדרישות שלי הן MP3 ו Bluetooth

בנוגע ל Bluetooth ברדיו דיסק, האם האיכות שלו טובה או שעדיף לקנות Bluetooth רגיל נפרד מהרדיו דיסק?

פורסם

למה דווקא 6*9 ולא סאב.....? אם תיקח את המגבר של ה- JBL עדיף יהיה לך בהרבה לקנות סאב פשוט. יכול להיות גם יותר חסכוני מ 6*9.

under construction...

פורסם

אני לא הכי אוהב את הבאסים אני מעדיף רמקולים 6x9.

וגם הרכב הוא פונטו ספייס אז אני לא רוצה לגמור לו את כל התא מטען.

פורסם

יש סאבים בגדלים שונים לדוגמא 10 אינטש או אפילו 8 שלא יתפסו לך שום נפח רציני בתא מטען, אני מציע שתחשוב על זה שוב ותברר על הסאבים הנ"ל.

 

ראיתי פה בפורום למכירה סאב של סוני עם תיבה מאד מאד קטנה וקומפקטית, יכול להיות אחלה מציאה בשבילך.

 

אם בכל זאת אתה מתעקש על 6*9 הייתי הולך על טמפו גם בזה.

under construction...

פורסם

אוקיי ומה בנוגע לרדיו דיסק:

 

אני מטלבת בין שלושה דגמים:

 

pioneer dehp6000ub- הבנתי שהקליטת רדיו שלו לא משהו ואי אפשר להעביר תחנות במכשיר עצמו, זה חיסרון כי אני אוהב להאזין לרדיו מדי פעם והוא גם יקר בכ-300 ש"ח מהאחרים.

 

sony mexbt 3600u

 

jvc kdbt1

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מבינת רמקולים 6X9 שהם לא קומפוננט הכי אהבתי את הJBL אני לא זוכר את הדגם אבל הBASS מפוצץ!

היו לי אינפיניטי שעלו בסביבות ה700 ש"ח 6X9 והם היו לא יותר מבסדר...

 

בכל מקרה אני מוכר את הפנל הזה pioneer 8150bt

אני לא יזיין לך תשכל בגלל שאני מוכר אותו אבל אני יכל להגיד שאני נורא מרוצה ממנו

וגם ששמעתי שירים דרך ההטלפון בבלוטוט זה היה נשמע מעולה כאילו אני שומע מהדיסק עצמו..

חוץ מזה היה לי באוטו את הIPOD מחובר כל הזמן שזה היה נורא נח (40GB שירים זמינים תמיד) :shock:

יש לו גם שני מקרופונים כך שהסאונד שלו מעולה.

יש לו הרבא אפשרויות לשחק עם המגבר כך שזה היה מעולה שאמא שלי לוקחת את האוטו היא מנמיכה תבאסס.

 

הלפתי אותו כי עברתי לפנל ב10K דבל דין KENWOOD :wink:

פורסם

יש מורל טמפו 6X9 2WAY עם קרוס , עושים עבודה טובה ובכלל עם יש לך מורל טמפו מקדימה אז עדיפות למורל , עולים בסביבות ה500 או 550 ש"ח , ופאנל ישנם סוגים שונים של קנוודים עם USB בעלות של 600 ש"ח , אני חושב שאת בלוטוס עדיף בניפרד .

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

×
×
  • תוכן חדש...