Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או קיי ניר,

 

אבל עכשיו נשאלת השאלה מהכוון הנגדי - למה אתה כל כך בטוח (או שאתה לא בטוח בכלל) שמיד כגון פאונטק או הדייטון לא ישתלבו טוב עם המוראל?

 

ברור לי שאתה לא יכול להמליץ כי לא שמעת ונכון לעכשיו חבר הפורום היחיד שיכול לאמר משהו זה רומם אבל עדיין, מתקבל הרושם שאתה יוצא נחרצות נגד השילוב הזה.

 

למען הסר ספק - אני אומר שוב, אני גם חושב שזו דגרדציה של הסט במקום שיפור שלו - אבל זה בהתחשב בעלויות וביוקרה של הרכיבים, מה אם בפועל התוצאה תהיה מפתיעה?

 

ובשביל הרפתקה שתעלה 1K ש"ח - כמו שאמרתי, זה לא יהרוג את עידו ובטח ובטח שלא אם הוא מוכן לקחת את ההימור.

 

 

עריכה - אודיו קינג - ומה אם הוא ישאיר את הסופרימו + MT23 שכבר יש לו אותם ויקנה באלפייה הזו CDM ויוסיף עוד כמה גרושים בשביל להושיב את הCDM על TAMP או מגבר שני ערוצים יד שניה?

 

למה לעבור סרט של מכירה וקניה אם אפשר פשוט להוסיף ולהשאר כמעט באותו תקציב?

 

אני הראשון בשרשור שהציע לו ללכת על CDM ים אפילו הצעתי לו את המגבר אינפיניטי קאפה שאתה מוכר

בנוסף יש את בעיית הקרוס האקטיבי ,שעולה לאחד איכותי עוד 1000 שח בדמות FRX456 למשל

סה"כ הוצאה של 2000 שח ,אם הוא יקנה את המורל אילייט לימיטיד אדישן 3WAY ויעבוד עליו בביווייר

הוא יקבל תוצאה לא פחות טובה ,ימכור את הסופרימו +MT23 נניח ב-2000 שח והעלות הסופית תהיה

500 שח בעבור תוצאה לא פחות טובה לדעתי.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו הוא רק צריך למכור את הסופרימו... ולמכור בארץ הזו ציוד... אני חושב שהיה על זה ת'רד :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לי הצעת "פשרה":

יש L3 למכירה בפורום המכירה.

אני מאמין שניתן יהיה לבנות קרוס פאסיבי בינו לבין הטויטר (לפחות דרגה ראשונה) וכך יהיה ניתן לקבל סט 3 חלקים חצי אקטיבי, עם רכיבים שידוע שעובדים טוב יחד, ועדיין במסגרת התקציב (בכוונה לא הצעתי L4 בגלל המיקום היעודי).

 

בעתיד, במידה ותווכח כי השילוב מוצא חן בעינך, תמיד תוכל לרכוש מגבר 2 ערוצים לאחד מהזוגות.

מתחדשת*

פורסם

לדעתי לא צריך למכור כלום, סופרמו אחנה מיד-וופר, ממש איכותי ונדיר. גם לגבי טוויטר MT-23 זה מספיק לסט שלושה חלקים.

 

מה שכן צריך לעשות זה לקנות קרוס של מוראל ומיד CDM כמו אמרו לפני, ולעבוד חצי אקטיבי. לא יהיה שליוב יותר טוב בתקציב הזה.

 

 

L3 מיד גם איכותי, ואני אישית גם אוהב אותו, והוא גם משתלב יפה עם חלקי מוראל, אבל כדי לנצל אותו צריך קרוס אקטיבי מלא.

פורסם

טוב, אני מוכרח להודות שאני שמח שהת'רד התפתח ונפתח בצורה כזו ואני ממש נהנה לקרוא ומעריך את כל הידע שנכתב כאן.

מידי פעם עדיין עולה בי גיחוך על עד כמה אנשים לוקחים את הדיבורים על הדרייברים השונים ללב, אבל זה חלק מהיופי פה.:-)

 

בכל אופן, לא יכול לומר שרעיון הELATE LE הוא רע אבל אני באמת רוצה להמנע מענייני מכירה/קניה - הסיבות די כתובות פה (או בת'רד ההוא ליתר דיוק) אבל אם אפשר לסכם את זה ב-4 מילים: פשוט לא בא בטוב.

 

זה נכון שהסופרימו עובד ליניארי עד תדר יחסית גבוה למידבס אבל בגלל אופי ההתקנה ברכב (ופה ניר צודק מאוד) אין לי אפשרות לנצל אותו כמו שצריך, אז אני יכול ללכת ולהשקיע אלפי שקלים רבים על בניית תיבה אטומה 12L בתוך הדלת עם בניה לזווית ON-AXIS ופאנל חדש לדלת וכו' וכו' כדי לנצל את הסופרימו TO THE MAX אבל זה פשוט לא פרקטי עבורי (ובטח לא כלכלי).

העובדה שהדרייבר הוא ליניארי לא גורע ממנו בתחום הנמוך, בעבודה כוופר - שם למעשה הוא זוהר לדעתי (לשמיעתי) - מאז העבודה על הדלתות שנעשתה ברכב תחום הבס כל כך עמוק ומלטף שאני לפעמים משנה סגנון מוזיקה רק כדי להנות ממנו (ולא, זה לא בגלל הסאב/מונו).

 

אם אתם זוכרים, לפני כחודשיים פתחתי ת'רד שדיבר על עבודה חצי אקטיבית עם CDM, אני לא בטוח שהקרוס שיש לי (MX22.2) יתאים וכנראה אצטרך לרכוש/לבנות אחר אבל זה נושא שכבר עלה ודובר עליו. אני עדיין מעדיף את העבודה האקטיבית המלאה בגלל הגמישות והנוחות שבכיוונים, וכמובן יתרון הכוח שמסופק לדרייבר.

 

אני לא מחפש לעצמי פרוייקטים מורכבים כרגע (כמו בניית קרוס/זיווד מגברים+ספקים) וכו' ולכן יש לי נטייה להעדיף את הפתרונות הפשוטים יותר כמו מגבר קלאס A/B ישן ואיכותי או עבודה אקטיבית עם דרייבר בלי קרוסים ושינויים/מכירות/קניות, הסיבה לכך נעוצה בזה שאני זוכר שיש לי עוד לעשות בניות למידים וסשן כיוונים והתקנות ארוך מספיק. אלא אם כן יהיה יתרון מוחץ לדעת המומחים פה לפתרון שבו נדרש "פרוייקט" ואז אשקול...

 

אגב, אני לא פוסל קיק-פאנלים, ולא פוסל A PILLARS, מעניין אותי יהיה לשמוע דעתכם על שילוב/השתלבות המיד בכל אחת מהאפשרויות הללו (אולי אוכל לעשות ניסוי על יבש - כלומר בלי תיבה, עם baffle בלבד אולי, בכל אחד מהמיקומים אבל אני לא יודע כמה אינפורמציה אשאב מבדיקה כזו לכן גם זו שאלה).

 

שוב תודה לכולם על כל האינפורמציה הידע והעזרה.

לילה טוב

פורסם

ברכב שלך עידו יש כמה דברים טובים לגבי הדש וכמה דברים רעים לגבי הדש.

 

קודם כל הדש שלך הוא מאוד עמוק והוא נמצא במרחק רחוק מאוד מהראש עד כמה שאני זוכר מישיבה ברכב.

 

אם ההפרש בין המרחק מהראש לבין המרחק מהקיק הוא פחות מ20 ס"מ אז אין שום הגיון להתקין בקיק.

 

אבל,

 

השמשה הקידמית שלך ביחס לרוחב הרכב היא צרה יותר ולכן הרוחב המקסימלי שתקבל בין הרמקולים הוא בהתקנה בקיק - זה לפחות מה שזכור לי מהרכב שלך. ואם באמת יש הפרש רציני בין רוחב הדש לרוחב רצפת הרכב, למרות הכל - תתקין בקיק פאנלים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אני חושב שקודם כל זה תלוי אם הוא מחפש מושב אחד או שני מושבים

אם מושב אחד אין שום סיבה ללכת על קיק פאנלים אלא משום ההסוואה כי עם T/A אפשר לתקן את הבעיות לצד אחד

אם שני מושבים אז קיק פאנלים הם די מאסט ( אלא אם הוא משתמש בסנטר ובעיבוד )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

זה לא רק מושב אחד שני מושבים אופיר

 

זה גם עניין של רוחב במה מקסימלי.

 

מה לעשות - רוב הרכבים בשוק בנויים בצורה כזו שהגג הרבה יותר צר מדפנות הרכב ולכן השמשה הקדמית והדש הרבה יותר צרים מאזור הקיק פאנלים.

 

ב95 אחוז מהרכבים ששמעתי בהם התקנת קורות של מידים וטוויטרים או רק טוויטרים - תמיד יש הסגרה כלשהיא אם לא הסגרה מוחלטת של רוחב הבמה.

 

ברגע שאתה עובר לקיק פאנלים - הבמה נפתחת לרוחב בצורה משמעותית הבעיה היא שהדומיננטיות של הכלים והזמר\ת קצת מתרככת וגם הגובה יורד לאזור השמשה והדש במקום אזור המראה המרכזית והשמשה.

 

יש כאלה שהחוסר נוכחות הזה ממש פוגע להם בחוויה ויש כאלה שדווקא יעדיפו לפגוע קצת בגובה ובנוכחות ולקבל חוויה "פנורמית" יותר.

 

ויש כאלה שינסו לגשר עד כמה שניתן ע"י הצוות הטוויטר בלבד בקורה - הגובה ניצל, הרוחב נשמר או נפגע פחות אבל החיבור בין הרכיבים הרבה יותר קשה להשגה ולפעמים מרגישים את זה בצלילים מסויימים הקלטות מסויימות.

 

הדיעה שלי היא בכל מקרה - שאסור להפריד פיזית בין מיד לטוויטר בסט שלושה חלקים.

הוופרים זה הרבה פחות חשוב אם הם מנגנים תחום תדר שהוא בקושי כיווני אבל אם הוא יקח CDM והוופר ינגן עד 600 - יש לו כאן בעייתיות... כי הCDM בהחלט נשמע טוב יותר בגובה הדש אבל במצבים מסויימים הוא עלול להרגיש את הנתק הזה שאני מדבר עליו.

 

אבל! אם הוא יתן לMT23 לנגן מ3.5K למשל והוא יתקין את הCDMים בקיקים - קרוב לוופרים - החיבור בין הCDMים לוופרים לא צריך להפגע ותדרים גבוהים מ2.5K גם ככה מצטיירים לנו בראש (במוח) גבוה יותר מהמיקום שהם מנוגנים בו והוא אמור לקבל חיבור טוב בין הטוויטרים למידים (עריכה) - אבל אני עדיין חושב שזו צורה לא נכונה תיאורטית להתקנה של מערכת ברכב.

 

אותו הדבר יקרה גם ב5K השאלה היא איך הCDM יתמודד עם זה מהקיקים ואם זה יסגיר את המיקום שלו.

 

זה במידה והוא יבחר CDM וזה גם במידה והוא יבחר לשים אותו בקיקים בשביל להסגיר כמה שפחות את רוחב הבמה.

 

 

דו מושבי או חד מושבי - גם במערכת שמותקנת בקיק פאנלים - ברגע שאתה רק מעז לגעת בTC - הרגת את ה"דו מושבי" הזה שאתה מדבר עליו - ואת זה אופיר, אני אומר מנסיון... אני חושב שאני עדיין החבר פורום היחיד עם התקנת קיק לא?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מאמין שהנסיון שלך עם T/A נובע מזה שלא ניסית לכוון דרייברים באותו צד אלא רק בין שני הצדדים

אנשים שוכחים שהמיקום של הדרייברים ברכב מאוד שונה גם באותו צד ולכן חשוב לבצע T/A בין כל דרייבר ודרייבר ולא רק בין צד לצד

 

הנסיון שלך עם שמיעת רכבים גדול משלי לכן אני לא אחלוק עליך בנושא , אבל אני גם לא מסכים לגמרי

כשאני אתנסה קצת עם הרכב שלי אני מאמין שאני כבר אכיר את המגבלות בעניין

 

לגבי ההפרדה בין הדרייברים - שוב משהו שT/A נכון יכול ואמור לתקן

 

לא יודע למה אנשים כל כך חוששים מתיקון תזמונים בפורום הזה

מהנסיון שלי ( לא רב אני מודה כי עד לא מזמן לא היו לי את הכלים האלה ) , ומקריאה בפורומים אחרים זה משהו מאוד בסיסי בכיוון מערכת..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אה... לא :-D

 

אופיר - הTA ברכב שלי גם נוסה כשאני מודד מרחק מכל אלמנט ואלמנט בנפרד

 

הTA בצד שמאל אצלי מכוון שונה בין הוופר לבין המיד והטוויטר - באותו צד.

הTA בצד ימין אצלי מכוון שונה בין הוופר לבין המיד והטוויטר - באותו צד.

 

וגם ניסיתי קונפיגורצית "one seater" מה שאתה מכנה דווקא כדו מושבי - ובכל נסיון שלי לגעת בTA - האיזון הזה הופר - בלי TA בזוויות שבחרתי להתקין ברכב שלי - אני מקבל ממש קונפיגורציית ONE SEATER מאוד יפה אבל בשביל שזה יהיה ממש מרוכז נכון - אני עדיין צריך להפעיל TA ואז אני גם חייב לבחור צד (מושב).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לTwo seater אתה אמור לכוון T/A רק באותו צד ( לפחות ככה ההגיון שלי אומר )

כלומר בין הדרייברים בצד שמאל , ובין הדרייברים בצד ימין

 

אם אתה רוצה כשאני קצת אתמקצע עם התוכנות והמיקרופון , נראה אם באמת כיוונת טוב בעזרת Impulse Response

 

עדיין מעניין אותי ההבדל בהתייחסות בין פורומים בחו"ל לבין הפורום הזה לתיקון תיזמונים ופרוססינג בכלל

אני אמנם לא כזה בעל נסיון וחלק גדול מהידע שלי מבוסס על קריאה וידע של אחרים אבל עדיין אם כל כך הרבה אנשים טוענים ככה ( ולא סתם אנשים , אלא אנשים מלומדים ואנשים שזוכים בתחרויות וכאלה ) אז למה פה זה שונה?

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אצלי ברכב ניסיתי לשחק כבר דיי הרבה זמן עם הTA עם שלושה HU שונים , גם בתצורה של "חצי אקטיבי" ( טוויטרים בקורות ,מידים בקיקים) וגם בתצורה העכשווית עם L4 בקיק בפול ריינג' , וכל פעם שהייתה נגיעה בTA הסאונד איבד את ה"חיים" , נכון שאתה מקבל במה ממורכזת ויכול לשחק עם הבמה ולעצב אותה איך שאתה רוצה אבל זה פשוט זה לא.

 

ברגע שאני מכבה את הTA מרגישים מייד איך הסאונד משתנה מקצה לקצה , זאת גם הסיבה שאני לא נשאר ב " חצי אקטיבי " כי ברגע שהנק' חיתוך בין המיד לטוויטר בהתקנת מיד קיק פאנל וטוויטרים בקורות עומדת על 5KHZ ( כמו אצלי בקרוס ) אתה מחוייב לערב TA בכדי להגיע למירכוז , לפחות אצלי ברכב זה ככה.

 

נכון לעכשיו שרק הקיקים מנגנים המידים נמצאים במרחק כמעט שווה מהאוזניים שלי והבמה ממורכזת בלי שום נגיעה בT\A ולמען האמת התוצאה הרבה יותר משכנעת מאשר ה " חצי אקטיבי " , אני מתכנן לעבור לאקטיבי מלא בזמן הקרוב ועם מיד כמו הL4 שמסוגל לנגן טווח תדרים כל כך רחב הנק' חיתוך תהיה באיזור ה8K ומעלה ככה שלטוויטר כמעט ולא תהיה השפעה על הבמה.

 

 

 

 

 

 

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אופיר - אתה לא יכול לכוון TA בצד אחד של הרכב וזה ישפיע רק על הצד הזה.. אתה תמיד שומע את שני הצדדים, אם השפעת על אחד מן הסתם יש לזה השלכות גם על הצד השני.

 

אתה יכול להפעיל TA אולי רק בצד אחד ולעשות תזמונים שונים בין האלמנטים של אותו הצד אבל תמיד זה יבוא לידי ביטוי בשמיע הכוללת שלך.

 

מה שקורה בהתקנת קיק פאנלים זה שההפרשים בין המרחק לראש מצד שמאל לצד ימין מאוד מצטמצמים (עד כדי שברכב שלי ההפרש הוא 20 ס"מ סה"כ) ואתה בעצם כמעט ויושב בסוויט ספוט ובתוך סוויט ספוט כשמדובר על מערכת סטריאו (כלומר רק שמאל וימין) אתה לא צריך שום TA... כי אתה כבר ממוקם במרכז הבמה.

 

בנוסף לכך אצלי ברכב כשאתה יושב בצד שמאל - צד ימין און אקסיס וצד שמאל בהטיה של 30 מעלות בערך

וכשאתה יושב בצד ימין זה בדיוק אותו היחס - צד שמאל און אקסיס וצד ימין בהטיה של 30 מעלות

 

אז אם ההקלטה היא מאוזנת לחלוטין - אתה תשמע אותו הדבר בין צד ימין לצד שמאל (אבל זה לא תמיד ככה - למעט הזמר אם הוא הוקלט במרכז החדר)

 

אם אני אעשה TA ולא משנה באיזה אחד מהצדדים - הצד השני יושפע לרעה...

 

אין מה לעשות זה לא מושלם כי אתה לעולם לא יושב במרכז הרכב - אבל כשאין TA - כמו שמיקמתי את הרכיבים שלי ברכב שלי כרגע זה ממש ממש קרוב להתקנה דו מושבית - יכול להיות שמשחק עם המיקומים של הרכיבים שלי יביא לתוצאה עוד יותר טובה מהבחינה הזו - אבל זה ממש לא מה שאני מחפש...

 

אני אוהב לשמוע ממורכז ובפוקוס כשאני יושב במושב הנהג ולכן TA אצלי מופעל על כל הרכיבים כולם כולל הסאב וכל רכיב לפי המרחק שלו כאשר אני מתייחס למידים ולטוויטרים כרכיב אחד ולכן הם מוגדרים על אותו המרחק - נקודת החיבור שלהם אל הראש שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הצלחתם לבלבל אותי טוטאלית

 

הנחות:

1. הדרייבר מיד יהיה קוני

2. עבודה אקטיבית ללא קרוס

3. הטויטר שישודך למיד הוא הMT23, אני מאמין שיחתך איפשהו בין 3.5-5KHz - ניסוי וטעיה.

4. היום אני מכוון TA ויושב בסוויט-ספוט (שהוא גם לא ממש רחב). העסק לא נשמע מאוזן(ממורכז) במושב השני כמובן. אם אפשר שזה ישמע נכון בשני המושבים זה יהיה מעולה אבל לא במחיר של דגרדציה בסאונד עבור הנהג.

5. אכן יש מרחק יחסית גדול בן קצה הדש לראש הנהג, דומה בקירוב למרחק מהקיק-פאנל לראש.

6. קיימת יש הצרה של זכוכית השמשה כי היא בזווית די חדה.

 

מה עדיף?

פורסם

אם רוחב הבמה לא קריטי עבורך כמו רוב חברי הפורום - תתקין בדש.

 

אם לא, תתקין רק את הטוויטרים בדש ואת המידים בקיקים אבל תנסה למצוא את נקודת החיתוך והפאזה שהכי פחות תסגיר לך את מיקומי הרכיבים ובמקביל תיתן לך את ההרגשה הכי חזקה לחיבור טוב בינם.

 

לדעתי - במקרה שלך - מידים בקיקים למרות שהמרחק מהראש בדש הוא תקין. זה יפתח לך את הרוחב בצורה מורגשת אם אתה מרגיש שיש באמת בעיה ברוחב - תנסה גם להפנות את הטוויטרים למקומות אחרים ברכב - אפילו לעבר שמשות החלונות ולא השמשה המרכזית בהכרך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...