Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאורך כל התרד' אני לא רואה דבר אחד.

מחשבה על התאמה בין האלמנטים מבחינת גוון צליל.

 

העיקר "לדחוף" מיד בשביל לתת המלצה? האם כל דבר ישתלב עם הסופרימו?

מישהו עצר רגע לחשוב שברגע שעוברים ל3 חלקים המיד הוא הרכיב הדומיננטי ביותר? זה שיקבע את גוון הצליל?

 

העיקר להמליץ, והעיקר להיות "ייחודי".

 

נסחפתם.

 

מה בדיוק "מתאים" להם? CDM54?

הוא ציין שהוא לא רוצה דום

ומי אמר לך שאופציה אחרת לא תתאים?

 

איפה ראית פה משהו על ייחודי רק בשם היותו ייחודי?

 

לא הייתה שום סיבה לתגובה הזאת.

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צריך לשמוע את ה TAMP כדי להבין. יש לו פוטנציומטר כך שאתהלא צריך לסחוט את כל הווליום ומשכך לא לסבול מעיוות גבוה.

 

אני לא חושב שאתה מבין כמה הייפ היה ועודנו יש סביב הצעצוע הזה. אם הוא יודע להסתדר עם רמקולים רצפתיים (בווליום סביר כמובן) נצילים - אין סיבה שהוא לא יחזיק טוויטר. ושוב, אנחנו לא מדברים על עוצמה, אלא, על איכות וירידה לפרטים ושם כמעט ואין לו מתחרים.

 

אם מישהו כאן יתרום רגולטור כלשהו אני מוכן להביא אותו למפגש (את הדגם המקורי)

אפשר להריץ על הm4 אם יגיע :)

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם
מה בדיוק "מתאים" להם? CDM54?

הוא ציין שהוא לא רוצה דום

ומי אמר לך שאופציה אחרת לא תתאים?

 

איפה ראית פה משהו על ייחודי רק בשם היותו ייחודי?

 

לא הייתה שום סיבה לתגובה הזאת.

 

מאוד פשוט להבנה.

 

הנסיון שלי עם סופרימו כ3 חלקים הוא עם אלמנטים של מורל CDM54 וה88.

סקאן-ספיק 12M4531.

הייבריד אודיו L4.

 

ורק על השלושה הללו אני יכול לתת חוו"ד כי שמעתי אותם יחד עם סופרימו.

ומכיוון שבתקציבו של פותח השרשור הם לא נכנסים, לכן לא המלצתי על כלום.

 

לכל האחרים, אלא אם הם שמעו את הדרייברים שהם ממליצים עליהם עם סט של סופרימו, זה פשוט בדיחה עצובה.

 

להיכנס לPE או מדיסאונד או כל מקום אחר ולהתחיל לזרוק המלצות על אלמנטים רק בגלל שהם נכנסים לתקציב זה מטופש.

 

לאף אחד אין מושג איך זה ישמע, ואיך זה ישתלב (לטוב ולרע).

 

תשקלו את מה שאתם כותבים, אנשים הולכים ומוציאים אח"כ כסף בעקבות ההמלצות הללו.

under construction..

פורסם

+1 לgreen monster

 

המידים שיתאיםו לMT23 ולוופר הזה הם עשויי נייר, כנרא נייר מצופה.

מבחינת גודל אין הרבה מידריינגים שמתאימים. לא נשאר כמעת כלום, ומבחינת נגישות להזמנה - 0.

 

מה הדרישות למידריינג'?

 

נגיד סקנספיק לא יורד מתחת ל600, CDMים - לא מתחת ל600-800

יש את CA12 של סיס, אמור להתאים, אך לא נרא לי שיכנס לתקציב. וגם לא שמעתי אותו.

אפשר להתפשר על CONE עשוי פוליפרופילן, אך הם לא ממש מצתיינים לטעמי.

[under construction]

פורסם

אני מבין מה אתה אומר ניר ואתה צודק אבל עם זאת קצת מגזים.

 

אני רחוק מלהמליץ על דרייברים סתם כי מצאתי אותם ב PE או באי.ביי, הדרייברים הללו (הפונטק FR88 הוכיחו את עצמם בעולם מעל ומעבר. ב DIYMA הם כבר מזמן בגדר מומלצים ולא בהכרח בקטגוריית VALUE FOR MONEY.

 

ואם ניקח בחשבון את התקציב של פותח השרשור אני לא רואה הכיצד הוא יכול להתאכזב (הדרייברים הללו עולים +- 400 ש"ח) בהשוואה לחלופות שיש לו אם בכלל בתקציב הזה בארץ.

 

ודבר נוסף, אפשר לשלב דרייברים. גם מחברות שונות (במיוחד היום כשכל רכב שני בפורום מגביר אקטיבית). נכון שהמיד בקונפיגורציית 3WAY לוקח מקום מרכזי ונכון שזה יהיה בבחינת בזבוז לשלב דרייבר שעולה 400 ש"ח עם סט של 5000 כשהוא (המיד) הולך להיות הדומיננטי כאן. כל זה נכון אבל לדעתי זה דווקא בעוכריו של סט הסופרימו. מניסיון שלי, ניתן לקבל תוצאות ברמה גבוהה משלו עם דרייברים שעולים מחצית ממנו (שלא נדבר על DAYTON RS180 המצויין ! ועל הפאונטק FW168 שזולים ממנו משמעותית !). אנחנו חיים היום בעולם שבו נשחטות פרות קדושות מדי יום אז אפשר גם לשחוט את זו.. אפשר היום עם קצת רצון ויכולת להרכיב סט 3WAY מצויין בתקציב של 1500 ש"ח (דרייברים בלבד, כן ?). אפשר גם ב 6000 ש"ח אבל זה לא בהכרח אומר שהיקרים יהיו טובים יותר. על אחת כמה וכמה כשמכנסים למשוואה HU שונים, הגברה, התקנה ובעיקר כיוונים (מי כמוך יודע).

 

ועוד נקודה לסטאס - אז מה יהיה ? החומר ממנו עשויה הממברנה הוא שקובע עכשיו אם דרייבר מסויים יתאים לאחר ? לא נראה לי.. !! :) אם תשאל אותי, המידריינג' של מורל בעצם, ה CDM54 לא מתאים לסופרימו.. יש מתאימים יותר, מחברות אחרות ועם ממברנה שונה.

...CASKA for life

פורסם

מה לעשות, לכל CONE יש את הצליל משלו. למה? בגלל שלכל CONE יש BREAKUP, ולכל BREAKUP יש תדר, ולכל תדר יש הרמוניקות במחציות מהתדר, וההרמוניקות האלו נשמעים כעיוותים מסדרים שונים, והעיוותים האלו מאפיינים את הצליל שהCONE מייצר בתווך תדרים גם נמוך מתדר CONE BREAKUP...

 

ככל שהעיוותים נמוכים יותר, כך גם פחות שומעים את הCONE מנגן.

[under construction]

פורסם

אני גם בדיעה שCDM יהיה בחירה מעולה ורצויה מאוד לעבודה עם אלמנטים של מוראל - בייחוד עם אלמנטים של מוראל.

 

אמנם זה אלמנט קצת בעייתי בגלל שהוא רק מתחיל לנגן ב600 בצורה נקיה וברורה ונגמר בסביבות ה6K אבל מידבאס סופרימו יכול לטפס בקלות לאזור ה600 הרץ בלי שום בעיה.

 

היות ועידו לא מתכוון להתקין את המידים בקיק פאנל - CDM תהיה בחירה מעולה.

 

הM12 מדהימים שלא לדבר על F1 סטאטוס או אודיופיל אבל הם הרבה מעבר לתקציב שפוי.

 

הL3 בעיניי היא הבחירה והשילוב עם מוראל היא יוצאת מן הכלל אבל ה"לב" שלי פשוט נמשך לCDM (שנמכרו לא מזמן... :wink:)

 

אבל הת'רד הזה עוסק בתקציב של 1000 ש"ח - אז אי אפשר לכוון לכל מה שרשמתי למעלה ולכן אנחנו נותרים עם אופציות אחרות.

 

אם ההחלטה היא לעבור לסט שלושה חלקים ויהי מה - הרי שצריך לשבור את אופי הסט וללכת על רכיבים אחרים.

 

ולמען האמת - הרפתקה ב1K לא תהרוג אף אחד - אז למה לא?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חגי,

 

קודם כל , אני לא מבין למה אתה לוקח את זה אישית נגדך.

אני דיברתי באופן כללי וגורף על כל מה שנכתב פה בשרשור.

 

דבר שני,

 

האם באיזהשהוא מקום כתבתי בתגובה שלי משהו בקשר לעלויות?

 

דיברתי על זריקה של המלצות ללא כל בסיס מאחוריהם שזה בכלל יתאים או ישתלב (לטוב ולרע).

אז מה הקשר עכשיו מחירים?

את אותה התגובה הייתי כותב גם אם מישהו היה רוצה לקחת מורל טמפו ולהצמיד לו מידריינג' 12M.

 

ודבר אחרון, אני לא חושב שהדיון הוא מה רמתו של הסופרימו, ומה התועלת בתמחור שלו, ומה אפשר לעשות בתקציב אחר.

 

הסופרימו הוא סט המורכב מדברייברים שמיועדים למטרה אחת בלבד, סט 2 חלקים איכותי.

הוא בשום מקום לא נועד ל3 חלקים, ולכן, אני גם לא הייתי רץ להסיק מסקנות לגבי טיבו של הסט הזה או השוואתו בין אחרים.

 

אני לא יודע מה הנסיון שלך עם הסופרימו, ועל סמך מה אתה מבסס את הטענות הללו, אבל מהנסיון העשיר שיש לי עם הסט הזה, אני חושב שאתה פשוט לא יודע על מה אתה מדבר.

אני אשמח לדעת על סמך מה אתה קובע, כי בפעם האחרונה שבדקתי, אןי כרגע אף רכב עם סופרימו, שמקיימים בו את כל התנאים הדרושים להפיק ממנו את מה שהוא יודע.

התנאים כמובן הם התקנה על כל היבטיה וכמובן שלל הכיוונים הנכונים מבחינת במה ותמונה בהתאמה להתקנה הפיזית.

 

יש נטיה בפורום לזלזל מאוד במוצרי מורל, כי הם כאן וכי הם נגישים ואף במחירים מעולים.

בחו"ל, אנשים תולים בחדר פוסטרים של הסטים של מורל,ומתפללים להחזיק סט כזה ביד.

 

וחגי ואופיר.

 

בפעם המליון,אתם לא צריכים לשכנע אותי שישנם עוד אלטרנטיבות בעולם, וחלקם אף במחירים מעולים ויתנו תוצאה פנטסטית במחיר.

אל תשכחו (וחלילה לא ממקום של חלוקת שבחים עצמיים) שלפני ש98% מהפורום הזה בכלל לא ידע על קיומם של דרייברים מחברות יצרניות.

אצלי כבר היו מותקנים בבית וברכב אלמנטים של סקאן-ספיק,ויפה,אטון,HIVI,AUDAX ועוד.

under construction..

פורסם

ניר,

 

אמנם הסופרימו תוכנן כסט שני חלקים אבל בהתחלה שלו הוא בכלל תוכנן לעבודה אקטיבית בלבד - רק כעבוד תקופה ארוכה הוציאו לסט הזה קרוס ייעודי (או קרוס יהודי :-D )

 

זה נכון שהמטרה של הסט הזה היא להיות סט שני חלקים עם מידבאס מאוד לינארי עד אזור ה3K וטוויטר שיכול בפוטנציה לרדת עד ה1.4K (עד כמה שזכור לי)

 

אבל לא זכור לי שנכתב בתורה "ותקנה לך סט סופרימו ותתקין אותו ברכבך לשני חלקים למען תאריכון ימים"

 

הסט הזה מופיע גם בהרבה מאוד פורומים ואתרי התקנות ביחד עם CDMים כסט שלושה חלקים וגם ביחד עם מידים אחרים מכל הסוגים, אבל בדרך כלל CDMים...

 

ואכן - מחירו של הסט בארה"ב עד כמה שזכור לי עומד על ה1600 דולר או יותר...

 

אם הוופר של הסופרימו יכול לנגן היטב עד ה3K אין סיבה שהוא לא ינגן טוב יותר עד ה600 או שהפרפורמנס שלו יפגע - תקן אותי אם אני טועה כמובן.

 

הטוויטר אמנם - חבל לקחת טוויטר שיכול לרדת כל כך נמוך ולא לנצל אותו, זה נכון - הוא נועד למטרות של עבודה בתחום רחב ובזווית פריסה רחבה - אבל זה לא אומר שהוא ישמע פחות ממדהים גם בסט שלושה חלקים.

 

והבחירה של עידו היתה מראש MT23 שלדעתי היתה בחירה מדהימה מהרגע הראשון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אף אחד לא אמר שזה קדוש.

 

הוא תוכנן להיות סט 2 חלקים.

כן, הוא יכול לעבוד כ3 חלקים, בשילוב נכון של מיד מאוד מאוד מתאים לאופי של הסט הזה.

 

וזו הכוונה, הסט הזה מאוד בעייתי, מצד אחד, בתור וופר, אז יש אלמנטים טובים יותר שיצטיינו בתחום הבאס יותר ממנו.

כי הוא הרי מתוכנן להיות לינארי ודומיננטי גם בתחום המיד, ולכן זה די מיותר לקחת כזה אלמנט ולחתוך אותו ב300HZ, זה פשוט בזבוז של היכולות שלו.

כנ"ל גם את הטוויטר, לקחת את הסופרימו ולחתוך אותם ב4-5KHZ, זה מטופש, כל הרעיון של הטוויטר הזה הוא יכולת עבודה בספקטרום רחב מאוד של תדרים, ןירידה לתדרים מאוד מאוד נמוכים(עניין של במה ותמונה).

אחרת, בתקציב הזה כבר יש אלטרנטיבות טובות יותר.

 

אבל אני לא דיברתי עם מה יתאים מבחינת האיכות או עלות או משהו כזה.

אני מדבר על משהו שישתלב נכון וראוי, ולהמליץ על אלמנטים שנכנסים בתקציב הזה, רק בגלל שהם נכנסים בתקציב זה מטופש וחסר כל הגיון.

זה היה כל מה שהתכוונתי.

under construction..

פורסם

יש לו 1000 שח גם למידריינג' וגם להגברה ,וזה בלי לשאול מה יחתוך אקטיבי את האלמנטים

אני מציע למכור את הסופרימו ולהחליף למורל אילייט לימיטיד אדישן 3WAY מיד שניה

זה סט לא פחות טוב שבנוי במקור 3WAY,עם המחיר שהוא יקבל על הסופרימו +MT23 ועוד 1000 שח

הוא יכול גם לרכוש את הסט וגם מגבר 2 ערוצים לטיווטר או בכלל לעבוד פסיבי רחמנא ליצלן

או ביוויר עם הקרוס ,שווה לחשוב על זה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=314499

פורסם

או קיי ניר,

 

אבל עכשיו נשאלת השאלה מהכוון הנגדי - למה אתה כל כך בטוח (או שאתה לא בטוח בכלל) שמיד כגון פאונטק או הדייטון לא ישתלבו טוב עם המוראל?

 

ברור לי שאתה לא יכול להמליץ כי לא שמעת ונכון לעכשיו חבר הפורום היחיד שיכול לאמר משהו זה רומם אבל עדיין, מתקבל הרושם שאתה יוצא נחרצות נגד השילוב הזה.

 

למען הסר ספק - אני אומר שוב, אני גם חושב שזו דגרדציה של הסט במקום שיפור שלו - אבל זה בהתחשב בעלויות וביוקרה של הרכיבים, מה אם בפועל התוצאה תהיה מפתיעה?

 

ובשביל הרפתקה שתעלה 1K ש"ח - כמו שאמרתי, זה לא יהרוג את עידו ובטח ובטח שלא אם הוא מוכן לקחת את ההימור.

 

 

עריכה - אודיו קינג - ומה אם הוא ישאיר את הסופרימו + MT23 שכבר יש לו אותם ויקנה באלפייה הזו CDM ויוסיף עוד כמה גרושים בשביל להושיב את הCDM על TAMP או מגבר שני ערוצים יד שניה?

 

למה לעבור סרט של מכירה וקניה אם אפשר פשוט להוסיף ולהשאר כמעט באותו תקציב?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שאודיו קינג הקדים אותי:

למה לא למכור את הסופרימו ולקנות וופר שיודע לנגן פרופר את תחום הבאס, ובהפרש הכספי לחפש מיד יקר יותר?

 

מעבר לזה, אם הבנתי נכון והמיד (איזה שלא יהיה) יותקן בקורה בצמוד לטויטר, אין צורך בטויטר שיודע לרדת נמוך, אז גם הוא יכול להמכר עבור טויטר בעל גוון דומה, אבל יותר זול ושמתחיל לנגן גבוה יותר-> עוד קצת מזומן.

 

ומה בסוף יצא? סט אחר לחלוטין, בעל אופי אחר לחלוטין, רק כי האלמנטים הנוכחים "מבוזבזים".

 

עידו, מה שלא תבחר, שיהיה בהצלחה ושתהיה מרוצה מבחירותיך.

מתחדשת*


×
×
  • תוכן חדש...