Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום יקר!

אחרי פאוזה שבא לא הייתי כ"כ פעיל בפורום אני כותב שוב..

 

בא לי לשדרג ל3WAY קדמי מלא אקטיבי, לצורך העניין אני צריך להצטייד בזוג מידים ומגבר דו ערוצי שישתלבו היטב בסט-אפ הקיים (ראה חתימה). העניין הוא שאני מעוניין לעשות זאת בתקציב מינימלי - נגיד, >1000 ש"ח לשני המוצרים (כמובן יש אח"כ בניית קורות/תיבות,חיווט ושאר ירקות)..

 

בעצם מחפש המלצות/רעיונות למידים (לאחר קצת חשיבה - פיתחתי העדפה לקוניים cone ולא לדומיים dome כמו הCDMים) + מגבר דו ערוצי ראוי, שישתלבו נחמד עם הסט-אפ הקיים כאמור.

פתוח ל: יד שניה, הזמנות מחו"ל בכל תצורה ושאר קומבינות.

אשמח אפילו להמלצות קונקרטיות ממש מתוך פורום יד-שניה פה באתר.

 

בזמנו הומלצו פה ה-Fountek FR88EX ע"י כמה מביני עניין - ניתן להשיג אותם במחיר סביר מאוד (80$ והם בדלת) וזוכים לביקורות מעולות בעולם - הדבר שמטריד אותי הוא שהם 8 אוהם (דרייבר ביתי) מה שמוריד לי את ה-headroom מבחינת הספק המגבר והשתלבותם בעוצמות שמוציאים הסופרימו משודכים לנקמיצ'י הבהמתי לפני שהמגבר יכנס לרוויה בגלל ההתנגדות הכפולה. אשמח לשמוע חו"דים של המשתמשים בו ודעות ממביני העניין.

 

אפשרות אחרי היא לשדך את המדים לזוג ערוצי הנקמיצ'י ולהעביר את הטויטרים MT23 למגבר דו-ערוצי שירכש - מה שיכול לשנות את אופי ההמלצות על המגבר. אשמח לחו"ד גם על הרעיון הזה.

אגב, כמובן האפשרות האידיאלית מבחינת שמירה על ציוויון סאונד היא רכישת nakamichi PA2100, אבל זה לא בתקציב ולא בנמצא כרגע.

 

תודה למגיבים :-)

mb

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם תחכה עוד שבוע בערך תוכל לראות תוצאות של ביקורת ענק בdiyma לגבי מידריינג'ים מכל הסוגים

יש עוד המון דרייברים שניתן להזמין ממדי-סאונד / איביי וכו' בגלל זה אני ממליץ להמתין עם זה להשוואה..

 

לגבי מגבר -

לפני מס' שבועות היה זמין מגבר של פוקאל 2 ערוצים שאמור להיות מעניין

עוד הרבה אופציות בתקציב שלך אין לדעתי

 

אופצייה מעניינת אולי בשבילך כחובב אלקטרוניקה שהעלנו פעם פה זה לחבר את הmt23 על t-amp

t-amp יעלה לך כ25-30 דולר

ספק בשבילו משהו כמו הm1-m2 יעלה כ50 דולר ( וגם אני מאמין שתוכל לבנות ספק מיוצב עם הידע שלך בכלום כסף )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם
שלום פורום יקר!

אחרי פאוזה שבא לא הייתי כ"כ פעיל בפורום אני כותב שוב..

 

בא לי לשדרג ל3WAY קדמי מלא אקטיבי, לצורך העניין אני צריך להצטייד בזוג מידים ומגבר דו ערוצי שישתלבו היטב בסט-אפ הקיים (ראה חתימה). העניין הוא שאני מעוניין לעשות זאת בתקציב מינימלי - נגיד, >1000 ש"ח לשני המוצרים (כמובן יש אח"כ בניית קורות/תיבות,חיווט ושאר ירקות)..

 

בעצם מחפש המלצות/רעיונות למידים (לאחר קצת חשיבה - פיתחתי העדפה לקוניים cone ולא לדומיים dome כמו הCDMים) + מגבר דו ערוצי ראוי, שישתלבו נחמד עם הסט-אפ הקיים כאמור.

פתוח ל: יד שניה, הזמנות מחו"ל בכל תצורה ושאר קומבינות.

אשמח אפילו להמלצות קונקרטיות ממש מתוך פורום יד-שניה פה באתר.

 

בזמנו הומלצו פה ה-Fountek FR88EX ע"י כמה מביני עניין - ניתן להשיג אותם במחיר סביר מאוד (80$ והם בדלת) וזוכים לביקורות מעולות בעולם - הדבר שמטריד אותי הוא שהם 8 אוהם (דרייבר ביתי) מה שמוריד לי את ה-headroom מבחינת הספק המגבר והשתלבותם בעוצמות שמוציאים הסופרימו משודכים לנקמיצ'י הבהמתי לפני שהמגבר יכנס לרוויה בגלל ההתנגדות הכפולה. אשמח לשמוע חו"דים של המשתמשים בו ודעות ממביני העניין.

 

אפשרות אחרי היא לשדך את המדים לזוג ערוצי הנקמיצ'י ולהעביר את הטויטרים MT23 למגבר דו-ערוצי שירכש - מה שיכול לשנות את אופי ההמלצות על המגבר. אשמח לחו"ד גם על הרעיון הזה.

אגב, כמובן האפשרות האידיאלית מבחינת שמירה על ציוויון סאונד היא רכישת nakamichi PA2100, אבל זה לא בתקציב ולא בנמצא כרגע.

 

תודה למגיבים :-)

mb

 

אני אשמח לדעת איך אתה הולך לדחוס זוג מידים טובים ברמה של הסופרימו + מגבר 2 ערוצים נורמלי עבור מידים ברמה כזאת + בניות למידים_קיקים או קורות או פודים) שהם לא מסוג DOME הדורשים נפח ב1000ש"ח.

 

ולאחר שאני אקבל הבנה איך אתה עושה את זה, אני אשמח לדעת איך אתה בדיוק מתכוון לחתוך אותם אקטיבית עם הHU הנוכחי שלך.

under construction..

פורסם

תרוץ מהר לפני שיגמר:

קרוס 4WAY אודיו קונטרול+מגבר 2 ערוצים אינפיניטי קאפה

בנוסף תשיג CDM54 משומש ואתה סוגר סיפור בערך ב-1300 שח

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=315452

 

הפונטק הנ"ל מיוצרים ע"י האסלר אודיו ועקרונית הם מידריינג נחמד שנותנים תמורה טובה לכסף

אבל בחיים לא הייתי משדך אותם למורל סופרימו ,מה יותר טבעי מללכת על מידריינג של מורל

או CDM54 או CDM88 לבחירתך.

פורסם

מידריינג' ב80 דולר?

איפה אפשר לשמוע אותו?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

טוב התפזרנו.

א. מוטי הבין נכון - ה1000+- ש"ח כמובן לא כולל את הבניות. קומפרנדה, ניר?

ב. כמו שכתבתי לא מעוניין בCDMים, תודה אודיו-קינג. לדעתך הקאפה ראוי כמגבר למידים/טויטרים ועומד עם שאר רכיבי המערכת?

ג. אופיר - תודה!!! תן כיוון ללינק על ההשוואה המדוברת, ואשמח גם על לינק מומלץ לT-AMP נחמד שיתאים לרכב.

 

ניר, לגבי איך עושים את החיתוך ל-3WAY אקטיבי אצלי בHU, אשמח להסביר, כרגע זה לא הנושא, ואני מאוד מעוניין להשאיר את הת'רד ממוקד הפעם.

פורסם

ההשוואה המדוברת :

http://www.diymobileaudio.com/forum/member-product-reviews/77544-4-midrange-comparison-shootout-dyn-scan-hat-more.html

 

מסכן הבחור

בהתחלה זה התחיל כסתם רעיון

עכשיו הוא לא יודע איך לצאת מזה

כל התרד שנוצר עד עכשיו הוא רק על איך לבדוק וכל הפרמטרים ודיון ענק על למה מי מה ומו

ברמה העקרונית הוא הולך לבנות מס' תיבות עם נפחים משתנים , לקחת כל הזמן מדידות עם הwt3

ולבדוק מחוץ לרכב ובתוך הרכב עם כל מיני פרמטרים

 

חלק מהדרייברים שנבדקים :

Tangband W3 bamboo

Fountek 3"

Fostex FR88

Jbl 2118's

Focal 4" kevlar

Scan Speak 12M

HAT L4

Dynaudio 430

Vifa NE123

Morel CDM54

Morel CDM88

Pioneer PRS

Peerless Exclusives

Alpine F#1 (Scan 12M with Alpine coating)

Hertz HL-70

Dayton RS-100

H-Audio Trinity

 

ויש עוד הרבה..

את כל הפרמטרים והחישובים מלווה Lycan שהוא אחד החריפים בdiyma ( מוכר כwerewolf )

בקיצור הוא התחיל כבר את ההשוואה ואמור לפרסם בקרוב את התוצאות

 

 

לגבי T-AMP זה התחום של חגי ואני בטוח שהוא יוכל להגיד לך מה כדאי ולמה :)

השאלה היא גם אם תוכל לבנות מייצב מתח או שתצטרך לקנות משהו כמו הM2

אם תבנה אז תוכל ללכת על מגבר יותר רציני

אם תצטרך לקנות תצטרך להתפשר על מגבר פשוט אני מאמין

מגבר כזה של 2x15w עולה כ30 דולר כולל משלוח עד כמה שאני יודע

אבל בוא נחכה לחגי עם הפרטים המדוייקים

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אופיר, הם לא זימנו אותך להיות החותם על ההשוואה הזו?:D

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תאמין לי

הם ממנים לי כרטיס טיסה אני הולך :lol:

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

ראשית אני חולק עליך ,אני חושב שה -CDM ים ילכו הכי טוב עם הסט הנ"ל לדעתי אתה סתם תשבור את הראש בסופו של דבר

אבל איך שאתה רוצה,ואם כבר CONE אז הייתי הולך על משהוא ברמה שמתאימה לסט הנ"ל.

 

אם אתה מעוניין אתה יכול לשאול את הבחור הנ"ל הוא מוכר מידריינג "טריניטי X3" של האסלר אודיו

זה אותו רכיב שעליו מבוסס הפונטק רק איכותי יותר :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=310643

 

זה השרשור כשהוא קנה אותם:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=250595

פורסם

מעניין ה PRS :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

הוא רכש את הX2

הם 50 מ"מ

הX3 / טריניטי הם 88 מ"מ- הם פחות או יותר אותו הדבר כמו הfr88ex

 

אלי :

יש ביקורת עם קליפל עליהם

http://www.diymobileaudio.com/forum/klippel-reviews-driver-specs/18519-pioneer-prs-4-mid.html

 

נראה איך הם עומדים בביקורת מול שאר החבורה :)

ניתן עוד להשיג אותם בכלל?

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |


×
×
  • תוכן חדש...