Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי הרבה זמן אז אכתוב בנקודות וארחיב מאוחר יותר.

 

1. ה TAMP ישאיר את רובכם בהלם, הוא איכותי ביותר והוא יותר ממספיק גם כמגבר למידים ולא בהכרח לטוויטרים (מבחינת כח דחיפה). הוא נציל מאוד ומניסיון הוא עובד יופי גם עם מתח DC ישר מהמצבר אבל לדעתי עדיין דרוש סוג של מייצב כדי שהשינוי במתח ברכב לא יתבטא בשינויי ווליום וכיוב'.

 

זה אולי יעזור (אני לא מבין גדול באלקטרוניקה):

 

http://cgi.ebay.com/5V-9V-12V-24V-Voltage-Regulator-Stabilizer-Circuit-PCB_W0QQitemZ170470891647QQcmdZViewItemQQptZUK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET?hash=item27b0db607f

 

2. אני לא חושב שניתן להתייחס למידים של פאונטק ככאלו של VALUE FOR MONEY. הם זולים ללא ספק אבל בביקורות המיוחסות להם לא נזכר נושא המחיר בכלל. לצורך העניין הם נמכרים כ H-AUDIO במחיר של 200$+ אם זה עושה לכם את זה לשלם הרבה (H-AUDIO הם זהים אחד לאחד לגרסת ה LIMITED EDITION שהייתה אצלי).

 

הנה ציטוט של ZAPH (ביקורת יחסית עדכנית) לעניין ה FR88 שבכלל לא מתייחס לעניין המחיר בביקורת:

 

Comments: This is without a doubt the highest performing 3" I've come across, at least on a few fronts. The motor is an underhung neodymium design and the cone is thin (and fragile) formed aluminum. The only negative is a slightly ragged top end that may take some filter work if used full range, but I'd generally recommend a cheap and small neo tweeter placed close and crossed over high. There's a lot on the positive side, like high sensitivity, a clean low end and smooth midrange response. The frame is cast with ventilation under the spider, but users will have to pay close attention to airflow behind the cone - It's even more important to chamfer the inside baffle opening and in this case likely use a thinner baffle material as well. Tested June 2009.

 

3. אני באופן אישי מכרתי את ה FR88 שלי כשהם חדשים ומבלי ששמעתי אותם. יש לי הזדמנות להביא מאירופה את FR89EX המדוברים והם יהיו כאן תוך שבועיים-שלוש (אולי גם מידבאסים של פאונטק מדגם FW168)

...CASKA for life

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עידו,

 

אני עדיין חושב שL4 או CDM54 או M12 יהיו יותר טובים מהפונטק או כל מידריינג' BVM כזה או אחר - עד כמה יותר טובים? אני לא יודע... לא יכול לענות על השאלה עד שלא אדע.

 

אני יכול לאמר שמשמיעה ברכב של אופיר - הטוויטרים הקרמיים נשמעו ממש טוב והמידבאסים שלו בכלל נהדרים אבל המידים של הדייטון למשל - הרגשתי שהם "עייפים" קצת לעומת שאר הרכיבים ושקצת "קשה" להם - נגדיר את זה ככה.

 

לשים סופרימו וMT23 ביחד עם מידריינג' שכזה עלול להוציא החוצה את החוסרים שעלולים להיות בו אם בכלל ימצאו כאלה.

 

אבל אתה חייב להיות מוכן ומזומן לכך שמצב כזה הוא אפשרי בהחלט.

 

לגבי הרגולטור - אוי איזה פתרון נהדר - זה גם יכול לעבוד כספק חיצוני להתקני USB בדיוק כמו POL ייעודי - אהבתי מאוד ויתכן ואחד כזה ישולב לתוך הרכב בעתיד הקרוב.

 

חבל להוציא כל כך הרבה כסף על M2 כשאפשר לקנות רגולטור שכזה בגרושים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חגאי, תודה.

יש לך גם איזה לינק מומלץ לגבי ה-TAMP?

ודבר שני:

כבר ניתן להשיג את הFR89EX??

באתר של פאונטק זה לא מופיע עדיין ובאתר של יורופ-אודיו זה מופיע כ"soon"..

 

 

לגבי הרגולטור - זה נחמד וטוב (אולי להתקני USB) אבל:

Output current up to 1A (external heatsinking may be required check with datasheet for details)

 

זה לא ממש לעניין - 1A X 12V = 12W

כלומר 6W + 6W - בטח לא מידים וכנראה אפילו לא מספיק לטויטרים.

אני עדיין חושב שM2 אולי משומש זה רעיון עדיף, או פשוט רגולטור חזק יותר

פורסם

המממ הבינותי - פעם שניה ביומיים האחרונים שאני שוכח לקחת בחשבון את נושא התצרוכת בת'רד...

 

אולי באמת M2 יהווה פתרון הולם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן, ניתן להשיג את הפאונטק. בוודאות.

 

לגבי הרגולטור, ייתכן באמת שהרגולטור הזה חלש מדי אבל יש רבים אחרים, חזקים יותר ובמחירים לא רחוקים ממנו.

 

ה TAMP נותן כביכול 15W לערוץ אבל הוא מאוד יעיל והוא מצליח להגביר רמקולים רצפתיים נצילים בלי שום בעיה.

 

אגב, לאנוס - המידים של אופיר מדהימים - קנינו כאלו ביחד.. אבל אני מעיף גם אותם וגם את הקרמיים (שניהם חדשים בקופסא) עקב שדרוג צפוי.

...CASKA for life

פורסם

הת'רד לא עוסק במערכת של אופיר אבל אני רוצה שיהיה ברור - מאוד מאוד התלהבתי מהמערכת של אופיר סה"כ וכן המידים טובים אבל לפי מה ששמעתי ביחס לטוויטרים הקרמיים שהיו מאוד טובים והמידבאסים שלו שהיו בהחלט רכישה מדהימה של אופיר מבחינתי - דווקא המידים נשמעו לי בווליום גבוה כאילו והם מתאמצים.

 

הם נשמעו טוב אבל נראה לי שהם לא עמדו בקו אחד עם הוופרים והטוויטרים.

 

לגבי הפונטק - אני מחכה לרומם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סבבה נימי, תודה.

איפה אפשר להשיג את הFR89?? תן לינק לזה - כי זה באמת לא מצאתי.

מעניין

 

לגבי הTAMP/רגולטור:

ברגולטור הזה שהוא מוכר לא הייתי נוגע עם מקל (מבוסס 79XX וטרנזיסור עם היטסינק, נו באמת).

המגבר T השני נמכר ע"י מוכר עם 2 פידבקים

והראשון עם נתוני THD לא משהו, למרות שכנראה מדובר על מעגל סטנדרטי סביב הTA2024 - מתקבל THD של: 10%@10W 8ohm, וגם 10% @ 15W 4ohm, כלומר כשאדחוף את הטויטרים באזוור ה12W (הם 6 אוהם) אקבל 10% עיוות - לא ממש טוב.

אולי כדאי לחפש TAMPs חזקים יותר (לא יודע אם יש בכלל - כי זה מבוסס על צ'יפ אחד סטנדרטי) או באמת ללכת על class A/B בלי קומבינות.

פורסם

יש TAMPS של 90*2 אבל הם גם עולים בסביבות ה100 עד 120 דולר.

 

לא שווה להתאמץ עד כדי כך בעבורם לדעתי בשביל לשלב אותם לתוך רכב.

 

גנ'סיס ST60 נראה כמו פתרון מעולה בשבילך אמנם - לא בתקציב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צריך לשמוע את ה TAMP כדי להבין. יש לו פוטנציומטר כך שאתהלא צריך לסחוט את כל הווליום ומשכך לא לסבול מעיוות גבוה.

 

אני לא חושב שאתה מבין כמה הייפ היה ועודנו יש סביב הצעצוע הזה. אם הוא יודע להסתדר עם רמקולים רצפתיים (בווליום סביר כמובן) נצילים - אין סיבה שהוא לא יחזיק טוויטר. ושוב, אנחנו לא מדברים על עוצמה, אלא, על איכות וירידה לפרטים ושם כמעט ואין לו מתחרים.

 

אם מישהו כאן יתרום רגולטור כלשהו אני מוכן להביא אותו למפגש (את הדגם המקורי)

...CASKA for life

פורסם

וואלה עשיתם לי חשק,

נראה לי אני אזמין TAMP אחד מזווד יפה בקופסא יפה + זוג FR88EX (אכניס אותם בתיבות עץ שיש לי בבית מרמקולי מחשב ישנים), אקח ספק כוח 12V מהמעבדה ויעשה לי אחלה מיני סטריאו SQ למחשב במשרד (ואם ממש אגזים גם אחליף כרטיס קול)

פורסם

אדי - המידים שחגי התכוון שהוא הזמין איתי הם בעצם הוופרים ( mpyre ) ככה שאתם מדברים על אותו הדבר

 

מבחינת הסאונד אצלי - תנו לי צ'אנס לכוון קצת , למפגש הקרוב בטוח יהיה כבר משהו ראשוני

 

דרך אגב במפגש האחרון שיניתי עם עדיאל את נק' החיתוך בין המיד לטוויטר מ3 ל5khz והסאונד השתנה ממש לטובה

כנראה בעיות פאזות או משהו

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לאורך כל התרד' אני לא רואה דבר אחד.

מחשבה על התאמה בין האלמנטים מבחינת גוון צליל.

 

העיקר "לדחוף" מיד בשביל לתת המלצה? האם כל דבר ישתלב עם הסופרימו?

מישהו עצר רגע לחשוב שברגע שעוברים ל3 חלקים המיד הוא הרכיב הדומיננטי ביותר? זה שיקבע את גוון הצליל?

 

העיקר להמליץ, והעיקר להיות "ייחודי".

 

נסחפתם.

under construction..

פורסם

הMPYRE בהחלט נהדרים

 

אני דיברתי על הדייטון שנשארים קצת מאחור - אבל צריך לשמוע שוב עכשיו :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...