Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו רוצים לקנות רכב מסחרי קטן דרך ליסינג - מקדמה + תשלומים 3 שנים + אפשרות החלפה לחדש.(כדאי?)

הרכב אמור לשמש גם כרכב משפחתי ל-4

כמו כן חשבנו להוסיף- אם קיים- מנגנון העמסה מאחור כמו של המשאיות -מן מדרגה חשמלית שעולה ויורדת ומתקפלת חזרה פנימה, מאחר וצריך להעמיס ציוד כבד ואין אפשרות להרים- מבחינה בריאותית.

במידה ויש אופציות אחרות , נשמח לשמוע.

ולשאלות:

האם ישנו דגם של מכונית מסחרית הכולל את המנגנון הנ"ל?

במידה ולא, מה השם המקצועי של המנגנון והיכן ניתן לקנות ולהתקין?

נשמח לקבל חוות דעת על הדגמים החדשים שהוצעו לנו:

רנו קנגו, פולקסווגן קאדי, סיטרואן ברלינגו / מולטיספייס, פיאט דובלו

תודה

פורסם

אוקיי, הבנו שזו דופן הידראולית, ושאי אפשר להתקין בדגמים הנ"ל.

האם אפשר להתקין כננת או גלגלת הרמה בפתח הדלת האחורית ברכב?

פורסם

אני לא מכיר אפשרות למיתקונים כאלה, מה יש לכם כל כך כבד שקשה להרים ?

בדובלו מנסיוני סף ההעמסה נמוך למדי, מקסימום תחזיקו בבגאז' מעין רמפה ממתכת שתוכלו לדחוף איתה באלכסון את הסחורה פנימה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני ראיתי פעם מעין מנוף הרמה, מותקן בפולקסווגן פאסט סטיישן. אם בפאסט אפשר להתקין, אז גם בטנדרון אפשר.

 

לגבי הדגם המומלץ - אם המחיר לא מהווה בעיה (לא רשמת את התקציב) - אז כמובן פולקסווגם קאדי, הוא היחידי עם גיר אוטומטי בשילוב מנוע דיזל.

 

 

פורסם

עכשיו יש לי קצת יותר זמן, ואני אכתוב תגובה נורמאלית יותר.

 

קודם כל, תגדיר תקציב.

 

קאדי הוא היקר מכולם, באיזור 150 אלף שקל לידני,לא יודע כמה צריך להוסיף לאוטומט.

 

ברלינדו/פרטנר דור קודם מנוע בנזין עולה באיזור 105 אלף, דיזל 120.

 

ברלינגו דור חדש - 142. יש רק דיזל ורק ידני.

קנגו דור קודם לא נמכר יותר.

קנגו דור חדש - בנזין אוטומטי - 125, דיזל ידני 130.

פיאט דובלו - שוב, יש רק דיזל ידני -, גם כן 130 אלף.

יש גם טנדרון יותר קטן, פיאט פיורינו, מורשה להסעת 4 נוסעים בלבד (לא 5!), ותא מטען קטן משמעותית מאחרים -

בנזין ידני 110 - אלף שקל.

 

מכאן אתה צריך להחליט, כמה כסף אתה מעוניין להוציא.

 

האם אתה מעדיף דגם חדש (כלומר כזה, שפותח והוצג לאחרונה) או דגם וותיק, שרץ בשוק כבה המון שנים, אבל עולה יותר זול.

האם אתה רוצה/צריך/חייב גיר אוטמטי ?

האם אתה צריך 2 דלתות צד או מוכן להסתפק באחת ?

 

 

ובכל מקרה, מכל אלו אני הייתי בוחר בקנגו, בגלל שכאן מדובר בדגם חדש כמעט לחלוטין (הוצג לפני שנתיים), והוא, בניגוד לברלינגו מולטיספייס מגיע בגירסת איבזור בינונונית, ולכן מחירו לא גבוה מידי.

 

 

פורסם

שבוע טוב.

לדעתי אם התקציב מרשה השילוב הטוב ביותר של רכב עם מתקן הרמה ומקום למשפחה זה טנדרים פתוחים מאחורה כמו ניסאן נבארה איסוזו דימקס וכו'.עליהם מאחורה אפשר להלביש מתקן הרמה קבוע כמו זה שמרים מכונות של פחיות או סיגריות.

הטנדרים האלה גם חזקים ועמידים הרבה יותר לנשיאת ציוד כבד.

חבר,אתה חופר

פורסם

צריך לבדוק עם החברות שמייצרות רמפות הירואליות, אבל הבנתי שזה יקר יחסית למחיר של מסחרית.

 

כבר ראיתי רמפות על מסחריות גדולות יותר (ספריטנטר, דוקאטו)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מתקן הרמה יעלה כמו כל הרכב בערך...

 

אבל אם תקנה מסחרי משומש מנכה מוסע (יש קנגו כאלה) תוכל לקבל את הרכב עם מתקן ההרמה של כסא הגלגלים שיוכל לשמש אותך להרמת סחורה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...