Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן רציתי לדעת עד כמה החיווט המקורי ברכב הוא טוב, אני מדבר כאן על החוטים של הרמקולים הקדמיים.

 

האם יש צורך להחליפם ? עד כמה זה משנה באיכות ?

הרמקולים המיועדים הם סט FNQ.

 

בתודה מראש.

פורסם

פאנצ' 400.4

 

כאשר הוא מחובר בברידג' .. (כל צד מקבל 200 וואט ).

 

כמובן שלא 200 וואט, מן הסתם יש חיתוכים וכו'.. הערכה ל 120 בערך.

פורסם

אין קשר בין החיתוכים לבין העוצמה הכללית אבל זה לא העניין,החווט המקורי אינו מספיק להגברה כזאת.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

אם הרמקולים האחוריים (פיוניר 240 וואט) שלי מחוברים ישירות ל HU,

החיוט האורגינל של הרכב (1997) יכול לפגוע באיכות הסאונד?

אני מדבר על החיוט של רמקולים בלבד. ללא הגברה נוספת חוץ מההגברה הפנימית של ה HU

 

תודה. 8)

פורסם

כן, זה שאין בעיה אני בטוח (אני שומע בהם כרגע)

אבל האם החלפה לחדש יותר, יכול לגרום לשיפור כלשהו ? :?

פורסם
פאנצ' 400.4

 

כאשר הוא מחובר בברידג' .. (כל צד מקבל 200 וואט ).

 

כמובן שלא 200 וואט, מן הסתם יש חיתוכים וכו'.. הערכה ל 120 בערך.

 

בברידג'????? :?::?:

למה? :?: [ועוד אחד... :?: ]

אתה רוצה להגיד שחיבור רגיל לא מספיק?

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אז מה אתם אומרים שהחיווט המקורי לא מתאים לקומפוננט שמקבל 60 RMS ?

כי שהתקנתי קניתי 20 מטר של כבל 1.5

ואמרו לי שלקומפוננט אני יכול בהחלט להסתדר עם החיווט המקורי...

זה נכון ?

פורסם

לדעתי בהספק של עד 60W חיווט מקורי יכול להספיק. זה כמובן יכול להשתנות מרכב לרכב אבל יש לזכור שמגבר שמוציא 60W לא מספק אותם כל הזמן אלא רק בתדרים מסויימים כך שההספק שעובר בחוטים נמוך יותר ברוב הזמן.

×
×
  • תוכן חדש...