Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב כבר תקופה ארוכה שישנן הרבה כתבות בYNET שמדברות על רכבי אספנות או על דברים ממש קרובים אבל ממש לא מזכירים את מועדון החמש.

 

הפעם זה היה בסקירה של אוטומוטור. הם התלוננו על כמה דברים ושיבחו אחרים, ודווקא אחת התצוגות הכי מרשימות (לדברי המון אנשים שהם לא חברי מועדון) לא הוזכרה בכלל.

קישור לכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3869844,00.html

 

מי שמכיר אותי יודע שאני נמנע ככל האפשר מסכסוכים אבל נורא מקומם אותי שמתעלמים מגוף כמו מועדון החמש רק כי יש בYNET אנשים שלא אוהבים את הועד או את המועדון בגלל פרשיות מהעבר או עניינים אישיים.

 

עריכה: אני לא מתכוון לכל YNET אלא רק למחלקת הרכב שלהם.

פורסם

בעיקרון... כן, רועי צוקרמן אחד הכתבים הראשיים הוא מעריקי מועדון ה5 ויש לו הרבה רעל על המועדון.

בצדק או לא הבן אדם לא ימהר לכתוב דברים טובים על המועדון הזה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

הזכירו מכונות קיטור ואופנועים וסקירה עלי יבואנים שלא טרחו להופיע

לדעתי היה אפשר לתת שתיים שלוש מילים על רכבי האספנות

גם אם לא היה מזכיר שהם חברי מועדון החמש

הלא גם הוא אספן-חובב כמונו

פורסם

יוסי שלום,

 

ייתכן כי אנחנו לא מעניינים את מי שאחראי על החומר הכתוב שם.

ייתכן נוסף, חלק מהמציגים לכאורה משלמים למישהו, אשר דוחף את התצוגה שלהם לאינטרנט במסווה של דווח רגיל מהשטח.

 

אנחנו מציגים תצוגה מרהיבה (למעט מרצדס אחד ישן...) בביתן יפהפה, והקהל באלפיו רואה ומתרשם.

אתה כנציג המועדון הנמצא בשטח התצוגה, עושה את המיטב להאדיר את שם המועדון.

 

לדעתי, ממש לא משנה אם הוזכרנו או לא בחצי שורה ב - YNET.

 

 

עוד מעט אגיע לבקר אותך.

(כן, גם אביא משהו לאכול :))

 

יום נעים

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

YNET יכולים לדחוף מים

התצוגה של חברי מועדון ה5 הייתה מדהימה!

יישר כוח,תמשיכו במה שאתם עושים.

תמיד יהיו קנאים:wink:

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

את מי בדיוק מענין מה ynet כותבים או לא כותבים? מי הם בכלל? על פיהם יישק דבר?

סתם עוד מדיה תקשורתית צהבהבה.

מה שנמדד כאן הוא מבחן העשיה והתוצאה, לא מה שזה או אחר רושם בהגיגיו.

פורסם

הייתי בתערוכה אתמול בערב (יום ג').

 

אני יכול להעיד שביתן מועדון החמש, היה אחד הדברים היחידים שהיה שווה לבוא בעבורם לתערוכה.

ביתן מושקע ומרהיב שבו מוצגות מכוניות שבאמת אי אפשר לראות באף מקום אחר.

ביתן מקסים!

 

יישר כוח !

פורסם

 

אני יכול להעיד שביתן מועדון החמש, היה אחד הדברים היחידים שהיה שווה לבוא בעבורם לתערוכה.

ביתן מושקע ומרהיב שבו מוצגות מכוניות שבאמת אי אפשר לראות באף מקום אחר.

ביתן מקסים!

 

יישר כוח !

 

מצטרף לכתוב בציטוט , כל מילה זהב !!!!!!!!!!!!!!!!!

MUSTANG 1964 1/2 (1965)- V8 - 260, THUNDERBIRD TOWN LANDAU 1966 - V8 - 428 , MGB - 1979- 1800CC

חלומות נועדו להתגשם - כיף להגשים חלום .

MustanG

פורסם

הייתי אתמול (יום ד') בתערוכה וגם לדעתי האולם של מועדון ה- 5 הוא היפה והמושקע בתערוכה. רוב המכוניות האחרות היו כאלה שניתן לראות בסיבוב ברחוב המסגר. למעט 5-8 רכבים כגון ה- GTR, ג'ולייטה שעדיין לא הגיעה לארץ, CTS-V, הזיבאר של עידו וסיטרואן אחת, לא היה שום דבר חדש או מעניין.

 

הביתן של מועדון החמש בלט בייחודו גם אחרי שהגעתי אליו היישר מביתן BMW הסמוך.

 

המשיכו כך.

פורסם

לדעתי, ממש לא משנה אם הוזכרנו או לא בחצי שורה ב - YNET.

 

חצי שורה או לא, YNET או מעריב, כל איזכור חשוב בהיותו מקבע את תודעת המועדון בציבור ובקרב מי ממקבלי ההחלטות(או יועציהם) שקוראים את הכתוב. המודעות לקיומו של המועדון - ונוכחותו המתמדת באירועים, היא שתסייע לו בהשגת הישגים חשובים מול המחוקק או גופים עסקיים שונים.

 

דווקא ממך לא ציפיתי לשמוע דעה כזו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
חצי שורה או לא, YNET או מעריב, כל איזכור חשוב בהיותו מקבע את תודעת המועדון בציבור ובקרב מי ממקבלי ההחלטות(או יועציהם) שקוראים את הכתוב. המודעות לקיומו של המועדון - ונוכחותו המתמדת באירועים, היא שתסייע לו בהשגת הישגים חשובים מול המחוקק או גופים עסקיים שונים.

 

דווקא ממך לא ציפיתי לשמוע דעה כזו.

 

היי שמרון.

 

שמח שסוף סוף הצלחתי להפתיע אותך :)

 

לעצם הענין, כתבתי כבר את דעתי בתגובה הקודמת. לחידוד הנושא - אין אני חושב שלא רצוי שנוזכר אף פעם.

ברור כי אנו זקוקים לפרסומת וכי כל פרסום (ואפילו שלילי לעיתים) עושה רק טוב לאורך זמן.

 

אך יש צורך להבחין בין חוסר פרסום כלל, או גוף מסויים ובודד שלא כותב עלינו.

המועדון נחשף לאחרונה בצורה חזקה, וברובה חיובית. מורגשת העוצמה שלו בתחומים השונים.

לכן, חצי שורה של אזכור ב-YNET לא ממש משנה הרבה.

בוא ונסתכל על רבע הכוס המלאה. למשל הכתבה ב - WALLA:

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1658661

 

ראה את הפסקה הכמעט אחרונה, ואת הרכב הישן המצולם בה, אך אל תתרכז בדוגמנית שמופיעה בתמונה שמתחתיה :)

 

 

לילה טוב

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

כל הכבוד לקובי ליאני- WALLA.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

×
×
  • תוכן חדש...