Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע עם מישהו מכיר או יודע או שמע על מקום עבודה,

אני חייל משוחרר בן 22 בעל רשיון ג (C1) ,לא נהג חדש..

אשמח עם מישהו יכול להמליץ על עבודה בתור נהג,חיפשתי הרבה באינטרנט וכל מה שמצאתי דורש רישיו עד 15,

או שהמעסיק דורש גיל מעל 22.

 

 

תודה לעוזרים

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

תסלחו לי על ההקפצה,

אני גם אשמח לקבל הסבר לגבי השינוי חוק של C וC1 ברישיון,

כשעשיתי תרשיון בצבא אמרו לי שאני עושה רישיון ג' עד 15 טון,כיום רשום לי ברישיון C1 ואמרו לי שזה כבר לא תופס כרשיון עד 15 טון,מה האפשרויות שלי?

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

הרישיון שלך הוא עד 12 טון.

 

הבעייה היא הגיל כי זה מקפיץ את הביטוח של המשאית.

 

מבחינת שכר למשאית קלה צפה לכ 5,000-5500 ש"ח ברוטו ליום עבודה רגיל (9 שעות 5 ימים בשבוע) + שעות נוספות שכמעט תמיד יש לנהג.

 

מאיפה אתה בארץ?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מנצרת עלית אבל אין לי בעיה להגיע לחיפה,עכו,קריות,נהריה,עתלית,יקנעם והסביבה.

 

ואין לי בעיה להרוויח 5000-5500 מתאים לי.,לא ציפיתי למשכורת גבוהה יותר.

 

הייתי בטוח שעם אני מעל 21 ולא נהג חדש לא תהיה בעיה מבחינת הגיל

 

יש לך הצעות כלשהן?

 

המון תודה על העזרה

Volkswagen Vento CL 1.8 1994

פורסם

כל הדרישות רשומות שם -

 

משרה 1 - תאור המשרה:

מאבטח/ת למערך ההובלה המשוריינת

משרה מלאה 6 ימים בשבוע

דרישות התפקיד:

לוחמים/ות, רובאי 05- 03 לפחות לאחר שרות צבאי מלא.

בוגרי/ות 12 שנות לימוד .

בריאות תקינה.

עבר ללא דופי.

רשיון נהיגה ג' (10 עד 15 טון).

התחייבות לתקופת העסקה מינימלית.

 

למתאימים/ות אנו מציעים:

תנאי שכר נאותים.

הטבות נוספות כגון: קופת גמל, קרן פנסיה, קרן השתלמות ומשכורת יג'.

V5

פורסם

אאל"ט גם לFEDEX יש שלוחה ישראלית,בדוק אצלם.

נסה גם חברות מקומיות כמו אביב שיגור וכו',אני בטוח שכל החברות האלה נמצאות בחיפוש תמידי אחר נהגים.

V5

×
×
  • תוכן חדש...