Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבועיים נכנסתי למוסך מורשה של פיגו' סיטרואן. שם מצאו לי בעיה

במסרק הגה ואמרו לי שצריך לשפץ את מסרק ההגה.

עלות התיקון נאמדה ב- 2500 ש"ח בתוספת מע"מ.

ביררתי במוסך לא מורשה, והוא דורש על התיקון 1200 ש"ח בתוספת מע"מ.

רציתי לשאול, מבלי להתייחס לפער הגבוה במחירים (שדורש אשכול נפרד) האם יכול להיות כזה הבדל באיכות השיפוץ?

האם זה נכון שאם אשפץ במוסך לא מורשה קיים סיכון לפגיעה במחשב האוטו (מה שנראה לי לא כל ך הגיוני)?

שאלה אחרונה - האם מישהו מכיר מוסך מומלץ לשיפוץ מסרק הגה?

 

 

בתודה מראש לעונים

פורסם

המוסכים אינם משפצים את מסרק ההגה, אלא שולחים אותו למכון מיוחד שמבצע השיפוץ או שרוכשים ממנו (בצמורה למסרק ההגה הפגום) אחד מוכן משופץ ואותו מרכיבים במכונית.

התשלום למוסך יהיה עבור עבודת החלפת מסרק הגה ועבור החלף עצמו, מסרק הגה משופץ.

בברכה - רפי לין

פורסם
לפני כשבועיים נכנסתי למוסך מורשה של פיגו' סיטרואן. שם מצאו לי בעיה

במסרק הגה ואמרו לי שצריך לשפץ את מסרק ההגה.

עלות התיקון נאמדה ב- 2500 ש"ח בתוספת מע"מ.

ביררתי במוסך לא מורשה, והוא דורש על התיקון 1200 ש"ח בתוספת מע"מ.

רציתי לשאול, מבלי להתייחס לפער הגבוה במחירים (שדורש אשכול נפרד) האם יכול להיות כזה הבדל באיכות השיפוץ?

האם זה נכון שאם אשפץ במוסך לא מורשה קיים סיכון לפגיעה במחשב האוטו (מה שנראה לי לא כל ך הגיוני)?

שאלה אחרונה - האם מישהו מכיר מוסך מומלץ לשיפוץ מסרק הגה?

 

 

בתודה מראש לעונים

 

בן אביגדור תל אביב

ארמון שיפוץ

שפצתי שם לא מעט

תעמוד על מחירי מוסך

×
×
  • תוכן חדש...