Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי מקדימה ברכב קומפוננט של RAINBOW 265SLX DELUXE, מחוברים למגבר פשוט של PLATINUM AUDIO

במגבר עצמו יש לי אפשרות לבחור בין HPF,LPF ו FULL אני שמתי את זה על HPF, השאלה שלי כזו יש לי מין סקאלה שנעה בין 120H ל 3K ואין לי מושג איפה בדיוק כדאי לשים אותה (תמונה של הסקאלה מצורפת).

כמו כן קראתי כבר המון מדריכים באתר פשוט לא ראיתי באף אחד מהם שהיתה התייחסות לזוג כזה של סקאלה.

 

תודה מראש לעוזרים. :)

IMG_0263.jpg

פורסם

כן, אבל לא ברמה של להעלים אותם לחלוטין.

 

תנסה בלי הפילטר (Full pass), ותנסה כשהוא הכי קרוב ל 120.

מתחדשת*

פורסם

בלי הפילטר זה נשמע הרבה פחות טוב פשוט כי המידים שיושבים בדלתות גורמים לכל הפלסטיקים לרעוד.

כנראה שפשוט אני ישים את זה על הכי קרוב ל-120, ונתחיל לחסוך למגבר חדש ונורמאלי(בעקבות הקרוס הזה ועוד בעייה שיש לי).

דרך אגב מה אמורים להיות הערכים הנורמאליים בקרוס טוב? ועל כמה זה אמור להיות מכוון?

פורסם

איטום זה עסק יקר מדי, חוץ מזה שיש לי רכב די ישן שאני לא רואה צורך לעשות בו את זה מכיוון שאין לי כוונה להישאר עם הרכב הזה לאורך הרבה זמן.

פורסם
תתחיל מאיטום דלתות, זה יעזור לך בכול מקרה.

מה הקשר לאיטום?

תן לו להיסתדר קודם עם כיוונים,אפילו את זה קשה לסדר על המגבר שיש לו כרגע,והוא מתכוון לקנות מגבר חדש,אז ישר להציע עסק יקר כמו איטום?!

פורסם

אין לו סאב, יכול להיות שאיטום יאפשר לו לנגן בלי HPF (אני עשיתי את זה). ובכול מקרה זה תוספת חיובית, גם אם הוא יחליט להחליף את המגבר.

פורסם

דווקא סאב יש לי, ובאס לא חסר לי בכלל פשוט חסר עומק במוזיקה.

דרך אגב הורדתי את ה-HPF להכי נמוך שאפשר והמצב השתפר, אבל עדיין יש לי הרגשה שהקומפוננט מסוגל להרבה יותר.

פורסם

תקן אותי אם אני טועה,אבל חיברת את הסאב לכניסת ה RCA הקידמי(FRONT) של המגבר,

ואת הקומפוננט לכניסת ה RCA האחורי(REAR),

 

בד"כ המצב צריך להיות הפוך,למרות שלא הייתי מצפה להרבה הבדל מהמגבר שלך,

 

אבל למען הסדר הטוב,תתחיל בכך שתשנה זאת.

 

(יכול להיות גם שקרוס של הFRONT שונה בתחום התדרים)

 

נקודה לביקורת חיובית.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אתה צודק, הסאב אכן מחובר ל-RCA הקדמי, מכיוון שיש בעייה ביציאה האחורית שמונעת ממני לחבר את הסאב לשם.

והקרוס של הפרונט בדיוק אותו הדבר, כנראה שאין לי ברירה אלא פשוט לקנות מגבר חדש.

×
×
  • תוכן חדש...