Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

החלפתי מצבר היום והטורים לא יציבים, יורדים, והמנוע כבה. אחרי נסיונות מרובים העסק נהיה הגיוני יותר, אבל רחוק מאוד ממה שהיה. ראיתי בארכיונים שהאוטו צריך ללמוד את הנתונים מחדש כדי לכוון את העסק. האם זה קיים גם בדייהו ס. רייסר 96 הזקנה שלי? :roll:

אם זה נורמלי, כמה זמן ייקח עד לייצוב מלא?

תודה על הפורום השווה והמושקע!

פורסם

שוב אני, נזכרתי לשאול:

האם יש הברגה 'לא נכונה' של הפלגים? האם יש פלגים לא נכונים? מה המומנט המדויק של פלגים לדייהו ס. רייסר 96?

פורסם

האם בחיפוש נתקלת בזה?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=304948&highlight=%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%93+%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%A8%D7%AA

 

אם לא, כנראה שהכותרת שרשמתי בדיוק בשביל מישהו כמוך שיתקל בבעיה דומה ויחפש בארכיון, לא היתה מספיק מוצלחת.

 

 

ושוב-מכיוון שזה לא בתחום "התמחותי" - קבל זאת בהסתייגות של ניסיתי-הצליח, לא מבטיח שיצליח גם לך.

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כמובן שיש מחשב זה רכב הזרקה.

בקשר למה שאתה אומר:"ללמוד את הניתונים", חדש לי לגמרה.

לאבא שלי יש סופר רייסר 95 מהמפעל, הוא החליף לפני חודש מצבר, והכול היה בסדר.

אין קשר בין החלפת המצבר לטורים לא ייציבים, אלה עם כן הרכיבו לך לא נכון או שיש בעיה אחרת.

 

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

או שיש לך מחשב אינטלגנציה מלאכותית.

 

אני אומר לך לאבא שלי יש סופר רייסר כבר 15 שנה היא אצלו מהיום שהיא יצא מהמפעל.

לפני חודשיים בערך אני אישית החלפתי לו מצבר, ולא היתה שום בעיה ושום כלום!

האוטו הניע ונסע כרגיל!

 

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

אצלי באופל קורסה(98' 1.2 ליטר) גם זה קרה,

לאחר החלפת מצבר, טורים לא יציבים,האוטו כבה בזמן עמידה,

 

הלכתי לאיפוס מחשב רכב,והבעיה נפתרה.

 

זה קרה הכל באוטו שבוע,כך שזה נראה קשור אחד לשני.

 

לא זכור לי שהייתה נורת CHECK ENGINE,אבל לא בטוח 100%.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

נורת CHECK לא אמורה להידלק במצבים האלה.

החיישנים מקבלים קריאות תקינות.

נוספילימיט-אני שמח שאצלך לא הייתה בעיה בהחלפת מצבר. ראה את תגובתו של דניאל שהוא בעל מקצוע ומנהל בפורום בשרשור שלי.

 

הבעיה של השואל נובעת מצורך בלימוד מצערת ב99.999 אחוז.

זה שאתה לא יודע מה זה, לא אומר שזה לא קיים.

חבל להתעקש ולהטעות אחרים שאולי יכנסו בעתיד לשרשור הזה תוך חיפוש פתרון לבעייתם.

 

 

נתקו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

שלום לכולם ותודה!

 

ניסיתי את מה שנתקו כתב.

מה שקורה הוא ככה: אם המנוע חם, ההנעה יפה, וגם הטורים נשמרים יפה מאוד. אם הוא לא מספיק חם, אז גם אחרי שעשיתי את הלימוד מצערת, הוא מניע יפה, ותוך שתיים שלוש שניות הסל"ד מתדרדר ונכבה. ואז - הוא גם לא מניע עד שאני נותן לו 3-4 דקות מנוחה לפחות! (ככל שיותר זמן מנוחה הוא פחות מתאמץ בהנעה).

רק כשאני נותן לו להתחמם (מחזיק גז או פשוט נוסע ככה) אז מסתדר שוב, וחוזר חלילה.

מי יגיד לי, מי יידע?

מי ימצא את התשובה?

 

כיף לעבוד אתכם

פורסם
או שיש לך מחשב אינטלגנציה מלאכותית.

 

אני אומר לך לאבא שלי יש סופר רייסר כבר 15 שנה היא אצלו מהיום שהיא יצא מהמפעל.

לפני חודשיים בערך אני אישית החלפתי לו מצבר, ולא היתה שום בעיה ושום כלום!

האוטו הניע ונסע כרגיל!

 

בברכה טל

אצלך כנראה ,ההחלפה היתה כמה דקות.

בדרך כלל ,אם זה לוקח יותר זמן,המחשב מתאפס. ואז מתחיל התעליך לימוד.

Omnia mea mecum porto

פורסם

אתה צודק ההחלפה שליי מרגע ניתוק המצבר הישן לחיבור החדש לא לקחה יותר מ-5 דקות

 

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

×
×
  • תוכן חדש...