Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניתן לעשות ציפוי לכה לטבעות הMDF, ובכך להגן עליהן מפני רטיבות. בכלל כל העסק של ההתנפחות והריקבון תלוי גם בסוג הרכב וכמות המים שמגיעה לאזור בזמן גשם ושטיפות. בכל אופן אף סוג עץ לעמיד למים ובלי הגנה כל סוג עץ יירקב בסופו של דבר.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמרת יפה.

אבל אני מאמין שהעץ אלון יהיה עדיף עליו..

יו-יו אין לך ממה לחשוש כמות המים והלחות שיש פה לא גבוה.. אבל סתם אתה יודע לכייף שלי ולשקט הנפשי שלי (מילים של אלי י)

עשיתי את הטבעות מעץ כלומר עדיין לא עשיתי אבל הם יהיו.

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

אלעד מזל שלשקט הנפשי שלך לא רצית טבעות מאלומיניום :roll:{רק שלא יכנס לך עכשיו ג'וק לראש}

יו יו לגבי כמה זמן רק אלוהים יודע אבל בוא נגיד שאצל אלעד מתי שפתחנו את הדלת היו טיפות מים על הרמקול {האוטו יצא משטיפה כמה דקות ליפני} אבל אי אפשר להגיד בוודאות אבל אפשר לצפות אותם בחומר כלשהו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

יואו תגיד ישראל אפשר לעשות טבעות מאלומניום?!:lol:

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

הוא עוד מסוגל! :wink:

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

הקפצה ועידכונים!!!!

היום אני וישראל שבאמת באמת אני לא מתבייש להגיד את זה עכשיו. הבן אדם הזה פשוט אומן!!! שמעו סיפור קטן:

היום התקנו את הקומפוננטים. וכמו שאבא שלי נזכר להגיד לי ברגע האחרון ("אלעד העץ אלון אם תעשה אותו טבעת קטנה שתכניס בו את הבורג הוא ישבר") אז בידיוק ככה קרה.. ברגע שישראל קדח בו בידיוק ככה קרה, הוא נשבר. אבל ישראל לא נלחץ לרגע בתוך 5 דקות היו לי טבעות MDF מושלמות!!! למיד באס שלי! אבל אז היה לנו בעיה כי נכנס לי הרבה מים לדלת.

בהתחלה לא כל כך הבנתי מה ישראל עושה עד שראיתי שהבן אדם באמת גאון ומשקיע כל כך!.. הוא פשוט עשה מגן מים לרמקול עם איטום!

הוא לקח חתיכת פח חתך אותו בצורה עגולה ושם אותו מסביב עם איטום. ככה לא מגיע שום מים לכיוון הרמקול (גאוני!). אני הייתי בשוק.

ואז הגיעה שלב הטווטרים.

אני לא ידעתי איפה הוא הולך למקם ואיך! אז אני רואה אותו מגיעה עם מכסה לטוויטר (אני לא יודע איך לקרוא לזה) ומיקמנו אותם על הדשבורד בצורה מופלאה!!!

בקיצור התוצאה הייתה מעולה!! פשוט מעולה!!!

נשאיר אותכם קצת סקרנים ואני אעלה תמונות בסביבות 9 וחצי. תמונות לא מהעולם הזה..

 

אני גם חייב לציין שלישראל יש בעיה חמורה! :lol: אתמול אני וחבר שלי עם פיגו' 308 ישראל עשה לו קידוח לקומפוננטים ברמה מעולה אבל זה כבר נושא אחר(הוא יפתח שרשור על זה פשוט הוא בעבודה).

שלושתינו הזמנו פיצה אחרי שעות שלא אכלנו וישראל פשוט לא רצה לעצור לאכול!!! אני וחבר שלי אסף רבנו איתו שיקח קצת אוכל. ישראל מה עשה. לקח חתיכת פיצה וחזר לעבוד.. פשוט לא הגיוני הבן אדם הזה!!!

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

זה לא חדש. אחרי 3-4 שעות שישראל אטם לי את הדלתות, דחפתי לו פיתה עם פלאפל בכח, אם לא הוא לא אוכל:-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שלום אלעד, נשמע לי שהמתקין שלך סובל מהפרעות אכילה, אני ממליץ לך לדווח על זה לקופת החולים :-D...

 

נשמע כמו אחלה מתקין, מוכשר, משקיע, פדנט, ומחירים סבירים, קשה למצוא כאלה היום.

 

שרון, שמחכה לתמונות בקוצר רוח.

פורסם

הזהו רוני.. הבעיה היחידה שרמקולים האלה צריכים קצת הרצה לפי מה שהבנתי..

ואני צריך להחליף RCA אבל אני סומך על ישראל כמה ימים ואני בשמיים..

לא שעכשוי אני לא.. אבל עוד כמה ימים אני יהיה בחלל!!! :-D:-D:-D:-D

מערכת בבניה!!! HU: אלפיין 9855.

מגבר: AUDISON LRX 4.1K. מונו: AUDISON LRX 400.1 קומפוננט:CS 265 Rainbow P Vanadium Cross בהרצה! אחוריים: רמקול קואקסיאלי סאב: עדיין לא התקבלה החלטה! חיווט/rca: גם של מי אם לא AUDISON!

פורסם

עובדה ידוע - ישראל ניזון מטוסטים , אם הוא רועה טוסט הוא פשוט לא יכול להיתפק - במיוחד אם זה בא אם רוטב הבית :lol::lol::lol:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

קודם כל מזל טוב על הסמלון החדש של ישראל.

 

אלכס - מה הוא רוטב הבית? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי הסימלון הזה זה משהו שכמעט הזמנתי אבל הזמנתי את אחיו הקטן יותר :-P

ורטב הבית אנחנו לא מגלים תבוא היום או מחר "ל-ויצאנזה" ואז תגלה

::FEEL THE {XS} power::


×
×
  • תוכן חדש...